Hoe bedoel je eigenlijk 5 tegelijk daten?quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:02 schreef Bamboee het volgende:
[..]
De dates door elkaar halen, dat is niet waar ik mij zorgen over maakte. Ik ging mij uiteindelijk vooral zorgen maken over: "Geef ik nu niet de verkeerde indruk? Denkt hij/ zij dat ik nu voor een relatie wil gaan? Wìl ik met één van hen serieuzer gaan?" Te veel onzekerheden om rekening mee te houden voor mij. Dus nee: mijn conclusie was dan ook dat het juist niet ontspannend werkte
Ja dat dus, had laatst ook dat ik een grap maakte tegen date 1 over hetgeen date 2 een keer had gezegdquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:35 schreef M1stral het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan 5 mensen tegelijk daten ontspannen zijn? Ik heb zelf ook een periode gehad dat ik meerdere dames tegelijk sprak en ik was vooral bang mensen door elkaar te halen. Dat is niet echt een ontspannen gedachte, een onderwerp aansnijden waar de ander totaal niet in geïnteresseerd blijkt te zijn, een verkeerd favo drankje bestellen, je telefoon aannemen en je vergissen in je zoveelste schatje... Ik ben bewust minder gaan daten om de reden dat het een mogelijkheid zou zijn dat dat soort dingen konden gebeuren.
Wat leuk dat je eerste date ervaring meteen zo positief isquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:51 schreef HostiHawaii het volgende:
Na 12 jaar samen geweest te zijn en onlangs gescheiden, gisteren mijn eerste date gehad in jaren.
Was bloednerveus, maar toen we elkaar zagen was dat in 1x weg.Fantastisch gezellige avond gehad, waren wat wezen drinken.
Na afloop een dikke knuffel en gezoend, zie haar vanavond weer, maar dan bij haar thuis.
En ik maar denken na 12 jaar dat ik het verleerd was..... 8)
Jup, het begon met één date via tinder. Terwijl ik daarmee scharrelde, kwam ik nummer twee tegen tijdens het stappen. Toen nummer drie op een ander feestje etc. Vier van de vijf waren dan ook niet serieus. Heb ze allemaal verteld dat ik ook andere dates had.quote:Op donderdag 14 maart 2019 01:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoe bedoel je eigenlijk 5 tegelijk daten?
Stel ik zou het hebben over "2 tegelijk daten", dan heb ik bv. in het meest simpele scenario met 1 een date gehad, waar een tweede date met haar in de planning (of sterren) geschreven staat waarbij een andere date zich aandient. Bedoel je dat op die manier, maar dan met 5?
Nou ja, ik ben niet op zoek naar iets ofzo, geniet van het moment.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je eerste date ervaring meteen zo positief isMaar heb je na 12 jaar relatie niet zoiets van: eerst even de bloemetjes buitenzetten als vrijgezel?
Een goed teken dat de zenuwen weg waren zodra je haar zag.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:42 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet op zoek naar iets ofzo, geniet van het moment.En als het goed klikt, why not? Mijn relatie was sowieso liefdeloos de laatste jaren en mis die vlinders enzo wel.
Ik zie wel hoe het loopt allemaal.Zolang ik me er goed bij voel vind ik het prima hoe dan ook.
Wel fijn om te weten dat ik nog "in de markt" lig. Dat idee had ik totaal niet meer.
Ja echt meteen. Ze stond aan de bar en was al biertjes aan het regelen. Ik kwam binnen en ze zwaaide ook echt super enthousiast. Er was geen ijs om te breken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:59 schreef Bamboee het volgende:
[..]
Een goed teken dat de zenuwen weg waren zodra je haar zag.
Wat leuk, zo’n succesverhaalquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja echt meteen. Ze stond aan de bar en was al biertjes aan het regelen. Ik kwam binnen en ze zwaaide ook echt super enthousiast. Er was geen ijs om te breken.
Verder ook totaal geen awkward silence ofzo, schijnt een goed teken te zijn..
Nu hadden we al een tijdje goed contact, eerst via Happn, na een paar dagen op Whatsapp en we hebben HEEL veel raakvlakken. Dat maakt het zoveel makkelijker.
Ja dit dus inderdaad.quote:Op donderdag 14 maart 2019 17:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat leuk, zo’n succesverhaalBen benieuwd hoe het verder gaat. Wordt er een beetje jaloers van eigenlijk
Ik wil ook weer eens zo’n leuke date met wederzijdse klik en zonder moeilijk gedoe
En hoe oud zijn jullie? Op 1 of andere manier heb ik nu het idee dat 2 50ers elkaar ontmoet hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2019 17:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja echt meteen. Ze stond aan de bar en was al biertjes aan het regelen. Ik kwam binnen en ze zwaaide ook echt super enthousiast. Er was geen ijs om te breken.
Verder ook totaal geen awkward silence ofzo, schijnt een goed teken te zijn..
Nu hadden we al een tijdje goed contact, eerst via Happn, na een paar dagen op Whatsapp en we hebben HEEL veel raakvlakken. Dat maakt het zoveel makkelijker.
Beide eind 30 Hoezo krijg je dat idee dan? 🤔quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
En hoe oud zijn jullie? Op 1 of andere manier heb ik nu het idee dat 2 50ers elkaar ontmoet hebben
quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:18 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Zo’n drama zal het toch niet zijn?
Ah. Nou met die opmerkingen dat je het bijna verleerd zou zijn en je zinsbouw komt bij mij wat formeel over... Gaf een beetje een ouwe lul gevoelquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:15 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Beide eind 30 Hoezo krijg je dat idee dan? 🤔
Nou ik heb 12 jaar niet gedate, vind je het gek dat ik dan wat roestig denk te zijn? Maar ajb zeg, ik ben meer Anarchist dan formeelquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah. Nou met die opmerkingen dat je het bijna verleerd zou zijn en je zinsbouw komt bij mij wat formeel over... Gaf een beetje een ouwe lul gevoel
quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nou ik heb 12 jaar niet gedate, vind je het gek dat ik dan wat roestig denk te zijn? Maar ajb zeg, ik ben meer Anarchist dan formeelen voel me ook niet eind 30 ofzo. Please.. Ouwe lul my ass
Zo beter?
Hij bedoelde dat je volwassen overkomt en niet als een hitsige puber denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nou ik heb 12 jaar niet gedate, vind je het gek dat ik dan wat roestig denk te zijn? Maar ajb zeg, ik ben meer Anarchist dan formeelen voel me ook niet eind 30 ofzo. Please.. Ouwe lul my ass
Zo beter?
Wow, dat lijkt me echt zo verwarrend qua dingen uit elkaar houden naast ook emotioneel verwarrend en vermoeiend. Maar goed, dat zijn we wel enigszins eens kennelijk. :-)quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:38 schreef Bamboee het volgende:
[..]
Jup, het begon met één date via tinder. Terwijl ik daarmee scharrelde, kwam ik nummer twee tegen tijdens het stappen. Toen nummer drie op een ander feestje etc. Vier van de vijf waren dan ook niet serieus. Heb ze allemaal verteld dat ik ook andere dates had.
Met die vijfde ben ik nu dus weer aan het daten, en dat is nu ook de enige. En dat is wel met het oog op een relatie.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 00:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
emotioneel verwarrend en vermoeiend. Maar goed, dat zijn we wel enigszins eens kennelijk. :-)
Gisteravond bij haar geweest.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:26 schreef Godshand het volgende:
[..]![]()
Verder vooral genieten. Wanneer is de volgende date gepland?
Er zit nogal een verschil tussen volwassen en me uitmaken voor een ouwe lul he.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat je volwassen overkomt en niet als een hitsige puber denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |