gelukkig is dat hier helemaal klaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
In voorjaar nog even nieuwe schutting plaatsen en dan allemaal nieuwe plantjes in de tuin en in de bakken
Wil nu echt compleet dichte schutting, niet meer dat om en omquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig is dat hier helemaal klaar.
Alleen de vlinderstruik volgend jaar nog verplaatsen
hier was alles tussen de woningen al gedaan, alleen achter tegen het tussenpad aan moest nog een schutting toen ik hier kwam wonen en die is wel om en om maar met een dunne lat er tussen zodat ze bijna tegen elkaar zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wil nu echt compleet dichte schutting, niet meer dat om en om
Toen ik hier kwam wonen stonden er coniferen aan de eene kant, die zijn gelukkig al weg en de huidige schutting, maar deze heeft volgens mij Napoleon nog meegemaakt dus is gewoon toe aan vervangingquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier was alles tussen de woningen al gedaan, alleen achter tegen het tussenpad aan moest nog een schutting toen ik hier kwam wonen en die is wel om en om maar met een dunne lat er tussen zodat ze bijna tegen elkaar zitten
Er komt gewoon een ijstijd aan hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
met die opwarming enzo komt dat vast wel goed
Ja voor ik hier kwam wonen stonden er aan beide kanten boomachtige vage dingen. Er is nog 1 stronk in de grond achter gebleven maar de woningbouw heeft gezorgd voor alles weg te halen en de schuttingen te plaatsen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen stonden er coniferen aan de eene kant, die zijn gelukkig al weg en de huidige schutting, maar deze heeft volgens mij Napoleon nog meegemaakt dus is gewoon toe aan vervanging
dat duurt nog wel ff, deze zomer gewoon zon zee strand zuipenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er komt gewoon een ijstijd aan hoor.
Dat is wel zo. Lekker de hele dag sissen naar vrouwen en 's avonds na een paar baco's lekker op de boulevard vechten met Duitsersquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat duurt nog wel ff, deze zomer gewoon zon zee strand zuipen
Wij moesten dat zelf doen, waren echt hele grote coniferen, had ze al eens getopt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja voor ik hier kwam wonen stonden er aan beide kanten boomachtige vage dingen. Er is nog 1 stronk in de grond achter gebleven maar de woningbouw heeft gezorgd voor alles weg te halen en de schuttingen te plaatsen.
Oke we hebben wel er achter aan moeten bellen omdat er eerst flinke inkijk was en toen keken wij in bij de buren dus toen kwam er maar een extra plank bij
Hier hebben ze het geloof ik gedaan omdat aan de onderkant geen beschutting meer zat en het alleen nog boven in groen was. Maar heb zelf amper aan de achterkant gekeken aangezien het een puinzooi was toen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wij moesten dat zelf doen, waren echt hele grote coniferen, had ze al eens getopt.
Hier in huis waren nogal wat van die projectjes van de vorige bewoner waar je beetje naar van kon worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hier hebben ze het geloof ik gedaan omdat aan de onderkant geen beschutting meer zat en het alleen nog boven in groen was. Maar heb zelf amper aan de achterkant gekeken aangezien het een puinzooi was toen.
Stond ook nog een soort van schuurtje.
Oude bewoner vond het nuttig om te kijken of blauw geel echt zo dodelijk was als je dat ging koppen.
Goedenavond en eet smakelijk voor zoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:22 schreef Samzz het volgende:
.
Ik ben er klaar mee voor vandaag. Straks eten, douchen en niks meer
.
Thanksquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goedenavond en eet smakelijk voor zo
zoiets staat er hier ook op de plannen, nouja eten heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:22 schreef Samzz het volgende:
.
Ik ben er klaar mee voor vandaag. Straks eten, douchen en niks meer
.
Daar had ik gelukkig al helemaaaaaaaal geen last vanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier in huis waren nogal wat van die projectjes van de vorige bewoner waar je beetje naar van kon worden.
Lol die rammen jou en je 2 meter zo het krankenhaus in losertje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Lekker de hele dag sissen naar vrouwen en 's avonds na een paar baco's lekker op de boulevard vechten met Duitsers
open er een topic over in KLB.quote:
Bedanktquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:26 schreef isax het volgende:
[..]
Lol die rammen jou en je 2 meter zo het krankenhaus in losertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |