Nou ik denk niet dat Wesley hierdoor minder kleren gaat kopen hoor.quote:
Zou het dan toch fake news zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef superniger het volgende:
Het staat gewoon op nos.nl
https://nos.nl/artikel/22(...)e-gaan-scheiden.html
Hij deed dat al jaren, dus kan me niet voorstellen dat dat nu de reden zou zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
Wie heeft er naast de pot gepist, want ik kan me niet voorstellen dat Yolanthe iemand aan de haak geslagen heeft die nog rijker is.
Ja, nou ja... Vroeger was het een leuke meid met alleen af-en-toe een beetje veel tandvlees, maar ze is een beetje teveel toegetakeld door de plastisch chirurg.quote:
Misschien heeft ie tips hoe Wesley wél nog wat kan overhouden.quote:
Joh, haar breuk met Jan Smit haalde het journaal en kreeg een reactie van de premierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:26 schreef superniger het volgende:
Het staat gewoon op nos.nl
https://nos.nl/artikel/22(...)e-gaan-scheiden.html
Er zijn mensen die Yolanthe en Wesley intensief volgen op de sociale media's..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:43 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is dit niet onverwacht?Blijkbaar volg ik de roddel en achterklap niet voldoende?
Die gastendoekjes krijgt hij echt niet meer terug.quote:
De zus van yolanthe ( Rebecca ) heeft een relatie met Marcel boekhoorn ( nieuwe eigenaar van Hema) en is miljardair. Ik zie Marcel yolanthe nog wel daten. En anders heeft hij Misschien een rijke vriend voor haar ? En buiten dat gaat wesley haar veel moeten betalen neem ik aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Jordy-B het volgende:
Wie heeft er naast de pot gepist, want ik kan me niet voorstellen dat Yolanthe iemand aan de haak geslagen heeft die nog rijker is.
Yolanthe heeft geen rijke vent nodig. Haar vader was multi-miljonair en dat is Yo zelf inmiddels ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:46 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
De zus van yolanthe ( Rebecca ) heeft een relatie met Marcel boekhoorn ( nieuwe eigenaar van Hema) en is miljardair. Ik zie Marcel yolanthe nog wel daten. En anders heeft hij Misschien een rijke vriend voor haar ? En buiten dat gaat wesley haar veel moeten betalen neem ik aan.
Van dat geld was toch bijna niks meer over ? Ze heeft een villa gekregen en heeft dat met het geld van wesley verbouwd. En ze moesten het geld onder veel kinderen verdelenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yolanthe heeft geen rijke vent nodig. Haar vader was multi-miljonair en dat is Yo zelf inmiddels ook.
Ze bezit nog genoeg. Vergeet ook even niet dat restaurantquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:49 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Van dat geld was toch bijna niks meer over ? Ze heeft een villa gekregen en heeft dat met het geld van wesley verbouwd. En ze moesten het geld onder veel kinderen verdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |