Ik denk dat dit misschien precies was waar die Xenia op uit was; een bericht dat ze uit elkaar gaan, maar niet per se scheiden. En hij dan het boetekleed aantrekken omdat zij al zo lang shit over zich heen kreeg dat ze maar de hort op was...quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:24 schreef Za het volgende:
[..]
Of hij is van het sneue type dat zijn hele leven al beweerde het zelf te hebben uitgemaakt wanneer hij aan de kant werd gezet.
Ook nu is hij aan de kant gezet, en houd voor zijn gevoel "de eer aan zichzelf" ten overstaan van heel Nederland en Turkije door te claimen dat hij degene is die het verpest heeft.
Sommige mensen kunnen het niet verdragen dat iemand hen niet meer wil.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:33 schreef Franny_G het volgende:
Dat vind ik een bijzondere hersenkronkel: de eer aan jezelf houden door te zeggen dat je het verpest hebt.
Dat Yo dat gedrag nog een beetje probeert goed te praten... Is wel psycho dit.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Maar los van dat gelul wat ie nu post, of het nou vreemdgaan is of wat dan ook, die gast is toch sowieso niet helemaal lekker. Was eens zo’n fragment waarin hij haar tientallen keren had gebeld en gesmst.. om niks... Dat soort dingen zijn al niet gezond vind ik.
Ze zag die foto en zij heeft hem verlatenquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:22 schreef Miggy het volgende:
Dit gaat dus ook niet meer gebeuren
[ afbeelding ]
Dat laatste geloof ik niet, vriend. Het houdt je blijkbaar érg bezig.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:52 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ja want iedereen kent het stel zo goed.
Anyway het zal me eigenlijk worst wezen.
Wat een walgelijk figuur.quote:Op woensdag 6 maart 2019 07:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet te tellen hoe vaak dat in interviews voorbij kwam.
Mevrouw die zelf alles verbouwd heeft, ook nog.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:20 schreef Aurelius het volgende:
[..]
in de auto meezingen met Jan Smit CD's.
Ze praat het toch niet goed? Wesley is gewoon gewend dat ze áltijdquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat Yo dat gedrag nog een beetje probeert goed te praten... Is wel psycho dit.
Hoe lang duurde jouw wolk ongeveer?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Xess is toch al bijna 4? Heb je dan nog een roze wolk? Bij was hij toen al lang en breed vertrokken namelijk
God nee. Nobody cares.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:37 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoe lang duurde jouw wolk ongeveer?
Oei! Ik voel hier wat spanning tussen jou en Sunshine.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:38 schreef Noek het volgende:
[..]
God nee. Nobody cares.
Al duurde die maar 4 seconden.
Maar de rest van mijn post begrijp je wel?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Xess is toch al bijna 4? Heb je dan nog een roze wolk? Bij was hij toen al lang en breed vertrokken namelijk
quote:Ze praat het toch niet goed? Wesley is gewoon gewend dat ze áltijd
klaar staat voor als ze iets moet oplossen (ik geloof dat het bij
dit geval een alarm probleem was) Zij zat in het vliegtuig maar meneer
heeft daar geen begrip voor, ze had er maar iemand anders ''moeten zetten''.
Dat mens is nog niet eens thuis![]()
Zwaar verwend mannetje duszou ik ook zwaar irritant vinden.
Dan ligt dat geheel aan jouquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oei! Ik voel hier wat spanning tussen jou en Sunshine.
Dat je buiten de pot gepiest hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Wesley dit precies verknald heeft. Meerdere keren?? Wat betekent dat?
@:caland @:jancees
Ik voel een enorme irritatie wanneer jij post. Telt dat ook als goed?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:44 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oei! Ik voel hier wat spanning tussen jou en Sunshine.
Nou ja misschien wel, alleen dan niet met elkaar. (hahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:22 schreef Miggy het volgende:
Dit gaat dus ook niet meer gebeuren
[ afbeelding ]
Je hebt vast wel eens een plant in leven gehouden. Hoe lang duurt die euforie?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
da's wel érg kort Noekmaar wat weet ik ervan ?
![]()
Niks....
Hahaha, lekker bezig wijffie.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik voel een enorme irritatie wanneer jij post. Telt dat ook als goed?
Deels. Goedpraten misschien niet, maar ze legt de schuld ook bij haar zelf, hoe ze reageerde op hem. Ik vind het vrij normaal dat je het niet leuk vindt dat je onterecht als niet normaal behandeld wordt en dus daarnaar handelt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar de rest van mijn post begrijp je wel?[..]
Niet lang!quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Je hebt vast wel eens een plant in leven gehouden. Hoe lang duurt die euforie?
Niet lang hoor.
T laat in elk geval wel zien dat ie een misselijk, verwend tirannetje is dat niet eens in staat is om dingen op te lossen zelfstandig. Yolanthe had met hem al een klein, drammerig,verwend kind.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Deels. Goedpraten misschien niet, maar ze legt de schuld ook bij haar zelf, hoe ze reageerde op hem. Ik vind het vrij normaal dat je het niet leuk vindt dat je onterecht als niet normaal behandeld wordt en dus daarnaar handelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |