Stel je voor dat ze met haar nieuwe lover naar Utopia komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wat ik vermoed en waar Bill om bekend staat, als zij een volgend doelwit voor ogen heeft, laat zij je met alle gemak vallen en richt zij zich op het volgende "slachtoffer"
Tadaaaaaaaaam the next oneIk zag die bui al hangen bij begin van die trainingen voor boxingstar
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Me to al heb ik wel de indruk dat het groter is dan die ene alles erop kamer van BIllyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat als je met z'n tweeën bent wel eens van die zolderkamer af wilt.
Denk dat die Mike wel wat beters heeft te doenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze met haar nieuwe lover naar Utopia komt.
Ik had niet gezien dat het Mike Groenenveld was. Oke dat stelt me toch wel weer gerust want als er iemand goed van zich af kan slaan is hij het wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Me to al heb ik wel de indruk dat het groter is dan die ene alles erop kamer van BIlly[..]
Denk dat die Mike wel wat beters heeft te doen![]()
https://www.instagram.com/midopersonalgym/
En zal die MIke weten dat hij haar lover is, ik schreef toen al run Mike run, Billy bijt zich helemaal in hem vast zoals wij van haar gewend zijnop FB meteen reageren ook op dingen die niet voor haar zijn bedoelt maar gericht zijn aan die MIke. Poor poor Mike
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat het Mike Groenenveld was. Oke dat stelt me toch wel weer gerust want als er iemand goed van zich af kan slaan is hij het wel.
Dan zijn we veilig, tegen die tijd zijn de vrije plaatsen in uto weer opgevuld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier nu hardop te lachen, komt er zo leuk uit hahaha
Billy traint voor haar wedstrijd in april las ik
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan zijn we veilig, tegen die tijd zijn de vrije plaatsen in uto weer opgevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |