Ja dat snap ik. En dat andere verdient nu je aandacht. Niet hij.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:20 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dat ben ik ook al aan het doen hoor, het speelt veel meer mee op de achtergrond nu.
Bo relax!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:33 schreef BoTheParakeet het volgende:
Klopt, ik probeer nu een techniek dat als hij in mijn gedachten is, ik even iets doe (een spelletje op mobiel checken) om mijn gedachten te dwingen.
Dat kun je jezelf ook wel besparen hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 06:40 schreef BoTheParakeet het volgende:
Bah, heftige nachtmerries gehad net. Huilbui ook. Boos op mezelf dat ik nog steeds met hem bezig ben en niet alle energie kan richten op moeder.
Laat maar stromen; droogt vanzelf weer opquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:33 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik kom maar niet uit die bui nu, steeds zo verdrietig.
Hoezo vaag? Totaal logisch! Je verkering is burned out nadat je 6 maanden met haar bent, en de komende tijd gaat ellendig worden omdat de ander niet 100% zichzelf meer is en misschien nooit meer zal worden: Waarom zou hij moeten blijven? Uit medelijden?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo ideale man? Het moment dat er een einde kwam aan jullie door hem was hij dat toch al niet meer, anders zouden jullie immers nog samen zijn.
Mensen en beslissingen soms zijn gewoon vaag en niet altijd te doorgronden.
Oh? Dus als een relatie lastig wordt dan moet je maar weglopen? Kom nou.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:11 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hoezo vaag? Totaal logisch! Je verkering is burned out nadat je 6 maanden met haar bent, en de komende tijd gaat ellendig worden omdat de ander niet 100% zichzelf meer is en misschien nooit meer zal worden: Waarom zou hij moeten blijven? Uit medelijden?
Je bent elkaar net aan het leren kennen en binnen 1 jaar is het vaak make or break, dus ja; na 6 maanden voor jezelf kiezen, goed dat hij de keuze gemaakt heeft!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh? Dus als een relatie lastig wordt dan moet je maar weglopen? Kom nou.
Je eigen leven stil zetten voor een verkering van een paar maanden? Juist in het begin moet alles zorgeloos verlopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh? Dus als een relatie lastig wordt dan moet je maar weglopen? Kom nou.
Nuja zo een dingen zijn natuurlijk niet te vergelijken met ruzie ofzo he. Hier kies je niet voor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:27 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Je eigen leven stil zetten voor een verkering van een paar maanden? Juist in het begin moet alles zorgeloos verlopen.
Gaat al beter, even een dutje gedaan en straks de stad in met een vriend.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Laat maar stromen; droogt vanzelf weer op
Als er vanaf het begin al op je geleund wordt en alles in het begin al in het teken van die ander zijn of haar problemen staat is er toch geen goede basis voor een stabiele relatie?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja zo een dingen zijn natuurlijk niet te vergelijken met ruzie ofzo he. Hier kies je niet voor.
Feit is wel dat het zwaar zal worden en als de relatie al niet voelt als erg goed voor eentje dan zijn dit wel breekpunten. Waarom jezelf ook door al die pijn, stress en zorgen jagen als je weet dat dit het m niet gaat worden. Dan heb je maar 1 uitweg en kan je beter niet in de weg lopen bij zo een gezin wat al door een zware tijd gaat.
Stel als ie nu uit medelijden zou blijven en na alles met de relatie stopt dan krijg je weer: we hebben zoveel mee gemaakt samen en boehoe en net nu het terug genieten kan worden en boehoehoe...
Het is nooit een goed moment. Maar beter zo snel mogelijk dus!
Je snapt zelf ook wel dat hij eerder over emigreren heeft nagedacht. Hij vond de relatie niet zo serieus als jij dat vond. Dat is kut maar niet echt het eind van de wereld ofzo. Had jij hem meteen gedumpt als hij in het begin al over zijn emigratieplannen had verteld?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:44 schreef BoTheParakeet het volgende:
Het gaat er om dat hij uit het niets besloot te emigreren, mij dumpte met ' ik heb bindingsangst', en pas later de hele waarheid vertelde dat hij dit al een maand aan het overdenken en regelen was. Terwijl hij tegen mij zei een huis te willen kopen.
DAT doet pijn. Van mijn burnout had hij weinig last en over moeder hield ik de updates ook kort. Daar heb ik vrienden voor.
Ik neem aan dat je wel anders in een relatie stapt wanneer je weet dat de ander emigratieplannen heeft. Dat is geen klein dingetje of zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:50 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat hij eerder over emigreren heeft nagedacht. Hij vond de relatie niet zo serieus als jij dat vond. Dat is kut maar niet echt het eind van de wereld ofzo. Had jij hem meteen gedumpt als hij in het begin al over zijn emigratieplannen had verteld?
Daarom denk ik eerder dat hij gewoon een leuk voor de neuk gedachte had en zij het iets te serieus nam.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel anders in een relatie stapt wanneer je weet dat de ander emigratieplannen heeft. Dat is geen klein dingetje of zo.
Zij nam het iets te serieus? Dat vind ik een rare uitspraak. Als hij doet alsof het serieus is dan is het toch niet gek dat zij daar ook vanuit gaat? Als ik een relatie had van zes maanden en ik zou enkel horen dat hij het serieus neemt en de relatie als iets serieus ziet, dan is het toch nogal logisch dat je er van uit gaat dat die ander gewoon de waarheid aan het vertellen is?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:53 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Daarom denk ik eerder dat hij gewoon een leuk voor de neuk gedachte had en zij het iets te serieus nam.
Wij waren er niet bij en we horen nu alleen haar kant.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zij nam het iets te serieus? Dat vind ik een rare uitspraak. Als hij doet alsof het serieus is dan is het toch niet gek dat zij daar ook vanuit gaat? Als ik een relatie had van zes maanden en ik zou enkel horen dat hij het serieus neemt en de relatie als iets serieus ziet, dan is het toch nogal logisch dat je er van uit gaat dat die ander gewoon de waarheid aan het vertellen is?
Alsnog niet echt een reden om maar te roepen dat TS het allemaal te serieus nam alleen. We hebben inderdaad alleen maar haar informatie en daar komt vrij duidelijk naar voren dat zij enkel signalen kreeg dat hij serieus was. Niet heel gek dat zij daar dus vanuit ging.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:30 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Wij waren er niet bij en we horen nu alleen haar kant.
Ja jonguh, ik ben al weg.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Alsnog niet echt een reden om maar te roepen dat TS het allemaal te serieus nam alleen. We hebben inderdaad alleen maar haar informatie en daar komt vrij duidelijk naar voren dat zij enkel signalen kreeg dat hij serieus was. Niet heel gek dat zij daar dus vanuit ging.
En het maakt niet eens zo uit hoe hij het bedoelt... gaat er om hoe het bij haar over komt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Alsnog niet echt een reden om maar te roepen dat TS het allemaal te serieus nam alleen. We hebben inderdaad alleen maar haar informatie en daar komt vrij duidelijk naar voren dat zij enkel signalen kreeg dat hij serieus was. Niet heel gek dat zij daar dus vanuit ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |