SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh kut, topic daarvoor heette ook Real pakken, niet gezienquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooi vervolg op Rust pakken. Hoefde slechts drie letters te vervangen.
Moet je er geen muntjes werpen ofzo?quote:
Ja we snapten je.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Met het bestrijden van de "godenzonen"
Ik verwacht dat we 'gewoon' gaan verliezen eigenlijk.quote:
Denk ook zoiets ja (2-1, ze scoren wel verwacht ik). Die zenuwen heb ik (nog) niet, misschien dat het komt als ze de 0-1 maken. Ik heb stiekem de hoop al een klein beetje opgegeven na die late 1-2 thuis.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we 'gewoon' gaan verliezen eigenlijk.Klein verlies, 1-0 2-1 ofzo
Ben wel een beetje zenuwachtig
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Saekerhett het volgende:
Ben bang voor een typische "Ajax speelt goed, maar redt het net niet"-avond. Lovende woorden dit, dat, en dan een 0-0 of 1-1 of zo.
Beetje hoe PSV de thuiswedstrijden in de CL niet won.
Ja, ik toen ook, maar nu de wedstrijd nadert begin ik toch stiekem weer hoop te krijgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk ook zoiets ja (2-1, ze scoren wel verwacht ik). Die zenuwen heb ik (nog) niet, misschien dat het komt als ze de 0-1 maken. Ik heb stiekem de hoop al een klein beetje opgegeven na die late 1-2 thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |