abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_189163501
registreer om deze reclame te verbergen
Geen celeb, wel verspookt.

1_PAY-A-woman-has-tripled-the-size-of-her-lips-after-undergoing-15-lip-procedures-to-be-more-fashionable-.jpg

0_PAY-A-woman-has-tripled-the-size-of-her-lips-after-undergoing-15-lip-procedures-to-be-more-fashionable-.jpg
https://www.mirror.co.uk/(...)int_campaign=organic
  zaterdag 28 september 2019 @ 20:01:54 #277
401485 Molo
Never feed after midnight
pi_189163590
Aambeien from hell als lippen :9~
Zoute user pur sang
  Spellchecker zaterdag 28 september 2019 @ 20:29:45 #278
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_189164216
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:29 schreef maily het volgende:

[..]

Zou Sumant het al gezien hebben? :o
Als ze hier meekijkt om inspiratie op te doen voor haar Instagram-soap, zal het vast niet lang meer duren. :D
  Spellchecker zaterdag 28 september 2019 @ 20:42:05 #280
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_189164229
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:41 schreef IriYe het volgende:

[..]

Als ze hier meekijkt om inspiratie te halen voor haar Instagram-soap, zal het vast niet lang meer duren. :D
Jouw UI, of moet ik OI zeggen? _O-
pi_189164251
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:42 schreef maily het volgende:

[..]

Jouw UI, of moet ik OI zeggen? _O-
OEI mag ook. _O-
  Spellchecker zaterdag 28 september 2019 @ 20:43:51 #282
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_189164259
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2019 20:43 schreef IriYe het volgende:

[..]

OEI mag ook. _O-
_O_
pi_189223897
Weet even niet waar ik het precies moet plaatsen...

https://www.rtlboulevard.(...)tion-rosanna-ronduit

Het is geen geheim dat Temptation-hottie Rosanna (27) al meerdere keren plastische chirurgie is ondergaan. Het gaat zelfs zo ver, dat haar vaste plastische chirurg Diana Gabriels aan de bel trekt. "Mijn artsen en ik hebben haar gezegd dat we die operaties niet wilden doen omdat het medisch onverantwoord is", vertelt Diana aan het Belgische blad TV Familie.

"Mijn artsen en ik hebben haar gezegd dat we die operaties niet wilden doen omdat het medisch onverantwoord is"
Rosanna Voorwald is met zekerheid te zeggen een van de bekendste Temptation-deelnemers in de geschiedenis van het programma. Samen met haar vriend Niels van der Zanden is ze twee keer de uitdaging aangegaan om de liefde te testen. Ondanks dat de tortelduifjes de twee seizoenen finaal de mist in zijn gegaan, blijven ze voor elkaar kiezen en na een relatie van ongeveer vijf jaar zijn ze zelfs verloofd. Bovendien hintte het stel onlangs dat ze wel mee willen doen voor een derde keer!

Miniatuurvoorbeeld
LEES MEER:
Rosanna reageert op haar ‘gelekte screenshots’
Maar aan deze roem hangt een prijskaartje. Sinds haar deelname aan Temptation Island is Rosanna al meerdere keren onder het mes gegaan. Zo heeft ze haar wangvet laten weghalen, lipfillers gezet, haar neus gecorrigeerd, haar billen en (meerdere keren) haar borsten vergroot. Over dat laatste onderdeel zou ze minder tevreden zijn en wilde dus weer een ingreep laten doen. Helaas voor de blondine deed haar vaste plastische chirurg niet meer de deur open. "Zij gaat daar niet gelukkiger van worden", vertelt de chirurg.

Diana vertelt dat zij en haar artsen hebben besloten de samenwerking te stoppen. "Ik vind het zelfs ronduit gevaarlijk. Wat Rosanna nu heeft laten doen aan haar neus, brengt een heel arsenaal aan problemen met zich mee. Als je dan op de sukkel raakt, is ’t nog lang niet zeker dat er nog iets aan te doen valt en dan is er geen weg meer terug." De 27-jarige heeft toen haar biezen gepakt en is voor de operatie naar Istanbul gevlogen.

Miniatuurvoorbeeld
LEES MEER:
Niels en Rosanna: 'We willen weer meedoen aan Temptation'
Rosanna staat al langer bekend om haar onzekerheden. Eerder maakte ze al bekend dat ze jaren lang gekampt heeft met anorexia. Mede daardoor zou ze nu zoveel aan zichzelf doen. "Ik was er zo slecht aan toe dat ik moest opgenomen worden in een kliniek. Ik was nog maar 36 kilo en kon elk moment dood gaan. Drama was het, ook voor mijn familie en vrienden. Ik ben er gelukkig bovenop gekomen na jaren struggelen, ik wens deze ziekte niemand toe", schreef de vamp eerder op Instagram.

Als zelfs Diana GabriŰls de ingrepen niet meer wilt uitvoeren, zegt dat wel heel wat :D
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 11:10:24 #284
303802 crew  nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189223937
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:06 schreef Fokkie83 het volgende:
Weet even niet waar ik het precies moet plaatsen...

https://www.rtlboulevard.(...)tion-rosanna-ronduit

Het is geen geheim dat Temptation-hottie Rosanna (27) al meerdere keren plastische chirurgie is ondergaan. Het gaat zelfs zo ver, dat haar vaste plastische chirurg Diana Gabriels aan de bel trekt. "Mijn artsen en ik hebben haar gezegd dat we die operaties niet wilden doen omdat het medisch onverantwoord is", vertelt Diana aan het Belgische blad TV Familie.

"Mijn artsen en ik hebben haar gezegd dat we die operaties niet wilden doen omdat het medisch onverantwoord is"
Rosanna Voorwald is met zekerheid te zeggen een van de bekendste Temptation-deelnemers in de geschiedenis van het programma. Samen met haar vriend Niels van der Zanden is ze twee keer de uitdaging aangegaan om de liefde te testen. Ondanks dat de tortelduifjes de twee seizoenen finaal de mist in zijn gegaan, blijven ze voor elkaar kiezen en na een relatie van ongeveer vijf jaar zijn ze zelfs verloofd. Bovendien hintte het stel onlangs dat ze wel mee willen doen voor een derde keer!

Miniatuurvoorbeeld
LEES MEER:
Rosanna reageert op haar ‘gelekte screenshots’
Maar aan deze roem hangt een prijskaartje. Sinds haar deelname aan Temptation Island is Rosanna al meerdere keren onder het mes gegaan. Zo heeft ze haar wangvet laten weghalen, lipfillers gezet, haar neus gecorrigeerd, haar billen en (meerdere keren) haar borsten vergroot. Over dat laatste onderdeel zou ze minder tevreden zijn en wilde dus weer een ingreep laten doen. Helaas voor de blondine deed haar vaste plastische chirurg niet meer de deur open. "Zij gaat daar niet gelukkiger van worden", vertelt de chirurg.

Diana vertelt dat zij en haar artsen hebben besloten de samenwerking te stoppen. "Ik vind het zelfs ronduit gevaarlijk. Wat Rosanna nu heeft laten doen aan haar neus, brengt een heel arsenaal aan problemen met zich mee. Als je dan op de sukkel raakt, is ’t nog lang niet zeker dat er nog iets aan te doen valt en dan is er geen weg meer terug." De 27-jarige heeft toen haar biezen gepakt en is voor de operatie naar Istanbul gevlogen.

Miniatuurvoorbeeld
LEES MEER:
Niels en Rosanna: 'We willen weer meedoen aan Temptation'
Rosanna staat al langer bekend om haar onzekerheden. Eerder maakte ze al bekend dat ze jaren lang gekampt heeft met anorexia. Mede daardoor zou ze nu zoveel aan zichzelf doen. "Ik was er zo slecht aan toe dat ik moest opgenomen worden in een kliniek. Ik was nog maar 36 kilo en kon elk moment dood gaan. Drama was het, ook voor mijn familie en vrienden. Ik ben er gelukkig bovenop gekomen na jaren struggelen, ik wens deze ziekte niemand toe", schreef de vamp eerder op Instagram.

Als zelfs Diana GabriŰls de ingrepen niet meer wilt uitvoeren, zegt dat wel heel wat :D
Wat een gruwelijk slecht geschreven artikel. Past goed in dit topic. :').
And so is the past
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:19:59 #285
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189224077
Leuk zo'n lap tekst, maar zonder foto's is het lastig kijken.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
Op dinsdag 26 november 2019 21:31 schreef Nismo91 het volgende:
Nine _O_ _O_
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:37:13 #286
27929 piere
doe mij maar bier
pi_189224256
763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.8

rosannaniels-1000x562.png
fok you ja!
pi_189224699
quote:
Die meneer heeft ook meer laten doen dan alleen zijn spierwitte nepgebit
pi_189224917
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:19 schreef Nine. het volgende:
Leuk zo'n lap tekst, maar zonder foto's is het lastig kijken.
Daarom stond de link er ook bij.
Ik heb geen idee hoe ik foto's moet plaatsen :)
  Moderator woensdag 2 oktober 2019 @ 12:19:11 #289
303802 crew  nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189224947
Ik blijf erbij dat we plastische chirurgie gewoon aan banden moeten leggen.

Tot die tijd lekker aapjes kijken ja toch?
And so is the past
pi_189224951
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:02 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Die meneer heeft ook meer laten doen dan alleen zijn spierwitte nepgebit
Ja..Plus dat het een sukkel is dat hij toekijkt hoe zijn " verloofde " zichzelf de vernieling in helpt. Zowel geestelijk als lichamelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fokkie83 op 02-10-2019 13:00:17 ]
pi_189225281
quote:
Die heeft mij een like gegeven op tinder _O-
Aanhanger van het Kana´sme
pi_189226061
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:42 schreef Dven het volgende:

[..]

OMG. Heb je gehapt?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 13:36:34 #293
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_189226088
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 12:42 schreef Dven het volgende:
Wtf!
pi_189226143
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:34 schreef IriYe het volgende:

[..]

OMG. Heb je gehapt?
Getwijfeld omdat ik toch wel enigszins gefascineerd was naar de beweegredenen :')
pi_189226213
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:39 schreef Dven het volgende:

[..]

Getwijfeld omdat ik toch wel enigszins gefascineerd was naar de beweegredenen :')
Nou, hou ons op de hoogte als je uitgetwijfeld bent. Mss wil ze wel lekker van bil gaan. Maar bedenk je dat je je kapot schrikt wanneer je weer bij zinnen komt en/of naast haar wakker wordt. :o
_O-
pi_189226226
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:43 schreef IriYe het volgende:

[..]

Nou, hou ons op de hoogte als je uitgetwijfeld bent. Mss wil ze wel lekker van bil gaan. Maar bedenk je dat je je kapot schrikt wanneer je weer bij zinnen komt en/of naast haar wakker wordt. :o
_O-
Uiteindelijk naar links geveegd :+
pi_189226251
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:44 schreef Dven het volgende:

[..]

Uiteindelijk naar links geveegd :+
Ik zit zelf niet op Tinder maar links is doei? In dat geval denk ik dat je er goed aan hebt gedaan. De tering, zeg.
pi_189226257
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:46 schreef IriYe het volgende:

[..]

Ik zit zelf niet op Tinder maar links is doei? In dat geval denk ik dat je er goed aan hebt gedaan. De tering, zeg.
Is doei ja :P
pi_189226279
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Is doei ja :P
Ah, Ok. ^O^
pi_189226337
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:48 schreef IriYe het volgende:

[..]