Zeker niet. Zoek maar op Kris Jenner new lookquote:Op maandag 16 september 2019 13:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is een Snapchatfiltertje... toch?
Zeker niet. Zoek maar op Kris Jenner new lookquote:Op maandag 16 september 2019 13:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is een Snapchatfiltertje... toch?
Je moet even de tekst erbij lezen. Het gaat om een eerder geplaatste foto. Deze was ter vergelijkingquote:Op maandag 16 september 2019 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Op de foto hierboven zie ik gewoon haar dochter Kim.
Ik vind haar hier mooier, al ga ik de neus steeds bizarder vinden naarmate ik er langer naar kijk.
godsamme...... wat een triestigheidquote:Op maandag 16 september 2019 14:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit moet wel een pruik zijn, toch? Toch?
[..]
[ afbeelding ]
Niet dat hij kaal was, maar een dikke bos haar had hij iig ook niet meer.
I was joking...quote:Op maandag 16 september 2019 20:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Zeker niet. Zoek maar op Kris Jenner new look
Ik kijk vaak interviews met haar en er is zeker wel verbetering, haar ogen gaan nu weer veel wijder open weer na die extreme ooglidcorrectie van 2018. Er zit idd wel erg veel makeup op in die ene foto.quote:Op maandag 16 september 2019 07:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Eigen haarkleur, andere make up en dikkere wenkbrauwen. Dat is wat ik zie. Ze ziet er zeker beter uit maar dat is niet plastisch gedaan.
quote:Op dinsdag 17 september 2019 09:52 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze twee zijn ook vast wel eens voorbij gekomen.
Wat bezielt mensen eigenlijk om zichzelf te laten verbouwen tot een pop uit Spitting Image?
Charlotte wie?quote:Op woensdag 18 september 2019 11:23 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
What was Charlotte thinking? Ik doe even een Michael Jacksontje?
Geordie Shore.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:33 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Charlotte van Geordie Shore. Ze had al een nosejob gehad... maar ééntje was blijkbaar nog niet genoeg.
Daar ging m’n koffiequote:Op dinsdag 17 september 2019 09:52 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze twee zijn ook vast wel eens voorbij gekomen.
Wat bezielt mensen eigenlijk om zichzelf te laten verbouwen tot een pop uit Spitting Image?
Zit haar neus ook los?quote:Op woensdag 18 september 2019 11:23 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, zo close ben ik niet met haar.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:16 schreef maily het volgende:
Zit haar neus ook los?
Ik vraag dit voor een vriendin
Ik vraag me af of dit wel een nosejob is en niet gewoon breeduit lachen (waardoor je neus wijder gaat staan) vs (semi) relaxt gezicht + contour.quote:Op donderdag 19 september 2019 08:31 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Alexa Ray Joel. Wat is dat toch met die neusjobs?
Dan moet je nog maar eens kijken, vooral naar haar neusvleugels. En verder heeft ze zelf gezegd dat ze een nosejob heeft gehad, ik denk niet dat ze dat voor de lol zegt.quote:Op donderdag 19 september 2019 08:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vraag me af of dit wel een nosejob is en niet gewoon breeduit lachen (waardoor je neus wijder gaat staan) vs (semi) relaxt gezicht + contour.
Alle vorm is nog helemaal hetzelfde.
Ik hoef niet per se nog eens te kijken, hoorquote:Op donderdag 19 september 2019 08:44 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dan moet je nog maar eens kijken, vooral naar haar neusvleugels. En verder heeft ze zelf gezegd dat ze een nosejob heeft gehad, ik denk niet dat ze dat voor de lol zegt.
Die foto rechts is zes jaar oud.quote:Op donderdag 19 september 2019 08:31 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft een ‘nosejob’ gehad, dwz een operatie voor een deviated septum.quote:Op donderdag 19 september 2019 08:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se nog eens te kijken, hoor. Als ze het zelf aangeeft dan zal het wel kloppen, ja. Ik vond het zelf niet overduidelijk ivm de dingen die ik aangeef.
Je herkent haar niet meer terug...quote:Op donderdag 19 september 2019 08:31 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Valt mee toch?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je herkent haar niet meer terug...
quote:Op woensdag 18 september 2019 11:23 schreef Nine. het volgende:
man man man.......quote:Op woensdag 18 september 2019 11:33 schreef Nine. het volgende:
[..]![]()
Charlotte van Geordie Shore. Ze had al een nosejob gehad... maar ééntje was blijkbaar nog niet genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |