Maar ik weet niet of we iets hebben want we hebben elkaar pas 1 keer gezien. Dat was dan toen we zoenden.
Dus wanneer heb je eigenlijk iets met een meisje ?? Pas als je het echt aan haar vraagt of ze iets verder wil of heb je dat gewoon automatisch nu of ......?
ik snap het allemaal ff niet meer dat vrouwengedoe
quote:als ze je hele tijd sms'jes stuurt zit het wel goed lijkt mij...
Op zondag 5 januari 2003 14:04 schreef SqueaK het volgende:
Ik heb 2 dagen geleden met een meisje gezoend. Maar voor het eerst voelde dit anders aan dan als ik anders met een meisje zoen. En ook zij stuurt me de hele tijd sms-jes zo van "Hey schatje blabla".Maar ik weet niet of we iets hebben want we hebben elkaar pas 1 keer gezien. Dat was dan toen we zoenden.
Dus wanneer heb je eigenlijk iets met een meisje ?? Pas als je het echt aan haar vraagt of ze iets verder wil of heb je dat gewoon automatisch nu of ......?
quote:Wat wil je zelf?
Ik heb 2 dagen geleden met een meisje gezoend. Maar voor het eerst voelde dit anders aan dan als ik anders met een meisje zoen. En ook zij stuurt me de hele tijd sms-jes zo van "Hey schatje blabla".Maar ik weet niet of we iets hebben want we hebben elkaar pas 1 keer gezien. Dat was dan toen we zoenden.
Bedoel dan ga je gewoon naar der toe en zal het wel goed zitten denk ik?
quote:wie wel
en niet moeilijk doen gewoon schatje terugzeggen enzo, of je nou wel of geen verkering hebt is meer een technische kwestie, zou ik me niet mee bezighouden als ik jou was. gewoon lekker verliefd zijn, geniet ervan niet gaan peinzen
quote:nou weet je niet hoor ik krijg ook vaker sms`jes van meisje`s en die zo beginnen met hey sjat enzo maar ik weet al bij voorbaat dat ze dat niet zo bedoele hoe het daar staat
Op zondag 5 januari 2003 14:09 schreef Plantenbak het volgende:[..]
als ze je hele tijd sms'jes stuurt zit het wel goed lijkt mij...
quote:niet al teveel nadenken. gewoon een leuke tijd hebben. de rest komt vanzelf. of niet dus, maar dat is van latere zorg.
quote:Bedoelen ze het sarcastisch
Op zondag 5 januari 2003 14:11 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
nou weet je niet hoor ik krijg ook vaker sms`jes van meisje`s en die zo beginnen met hey sjat enzo maar ik weet al bij voorbaat dat ze dat niet zo bedoele hoe het daar staat
quote:Precies, gewoon veel met elkaar omgaan en leuke dingen doen.
Op zondag 5 januari 2003 14:20 schreef Stormvogel het volgende:
Nee niet vragen, gewoon kijken hoe het zich ontwikkeld. Als je verkering gaat vragen dan heb je 90% kans dat ze je midden in je gezicht uitlacht.
quote:Geen idee..
Op zondag 5 januari 2003 14:27 schreef hallo_mensen het volgende:wordt hij dan uitgelachen
Proberen waard toch?
ZUCHT!!!!!!!!! Is het al zo triest gesteld met fok dat mensen hulp nodig hebben bij het peilen van mogelijke relatietjes ??
Najah.. ik sluit me aan bij Cheiron.. Lievvvvvv topic...
quote:ja dat vind ik nou ook
Op zondag 5 januari 2003 14:11 schreef Cheiron het volgende:wat een schattig topic
quote:en ik ook
Op zondag 5 januari 2003 14:38 schreef DarkElf het volgende:[..]
ja dat vind ik nou ook
waarom overkomt mij dat nooit
quote:ik wil je niet beledigen ofzo hoor, maar als je wilt dat het jou overkomt moet je vooral zo door het leven gaan:
Op zondag 5 januari 2003 14:39 schreef Fliepke het volgende:[..]
en ik ook
waarom overkomt mij dat nooit
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:58 schreef SqueaK het volgende:[..]
ik wil je niet beledigen ofzo hoor, maar als je wilt dat het jou overkomt moet je vooral zo door het leven gaan:
http://www.jasperkusters.nl/vakantie/fotos/7.jpg
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:28 schreef Aardwetenschapper het volgende:[..]
Precies, gewoon veel met elkaar omgaan en leuke dingen doen.
Komt vanzelf wel, maar niet vragen. En als je een stuk of wat keer gezoend hebben dan, kun je spreken van iets.
quote:OMG! En tjek dis out:
Op zondag 5 januari 2003 14:58 schreef SqueaK het volgende:[..]
ik wil je niet beledigen ofzo hoor, maar als je wilt dat het jou overkomt moet je vooral zo door het leven gaan:
http://www.jasperkusters.nl/vakantie/fotos/7.jpg
http://www.jasperkusters.nl/vakantie/fotos/2.jpg
[ontopic]
Na één ontmoeting, of er nou gekust is of niet, zou ik het nog geen relatie noemen, maar _dat_ er gekust is en gesmsed wordt biedt natuurlijk wel perspectieven....Dus, bel d'r es ga een keertje naar de bios ofzo [/ontopic]
quote:Denk je dat vrouwen zichzelf altijd snappen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |