abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2003 @ 14:04:40 #1
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_7718549
Ik heb 2 dagen geleden met een meisje gezoend. Maar voor het eerst voelde dit anders aan dan als ik anders met een meisje zoen. En ook zij stuurt me de hele tijd sms-jes zo van "Hey schatje blabla".

Maar ik weet niet of we iets hebben want we hebben elkaar pas 1 keer gezien. Dat was dan toen we zoenden.

Dus wanneer heb je eigenlijk iets met een meisje ?? Pas als je het echt aan haar vraagt of ze iets verder wil of heb je dat gewoon automatisch nu of ......?

ik snap het allemaal ff niet meer dat vrouwengedoe

zondag 5 januari 2003 @ 14:08:29 #2
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_7718601
... kun je toch niet aan ons vragen moet je zelf bepalen, aanvoelen ... of gewoon aan haar vragen?
yankee charlie dinges
pi_7718610
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:04 schreef SqueaK het volgende:
Ik heb 2 dagen geleden met een meisje gezoend. Maar voor het eerst voelde dit anders aan dan als ik anders met een meisje zoen. En ook zij stuurt me de hele tijd sms-jes zo van "Hey schatje blabla".

Maar ik weet niet of we iets hebben want we hebben elkaar pas 1 keer gezien. Dat was dan toen we zoenden.

Dus wanneer heb je eigenlijk iets met een meisje ?? Pas als je het echt aan haar vraagt of ze iets verder wil of heb je dat gewoon automatisch nu of ......?

als ze je hele tijd sms'jes stuurt zit het wel goed lijkt mij...
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_7718625
quote:

Wat wil je zelf?

Bedoel dan ga je gewoon naar der toe en zal het wel goed zitten denk ik?

pi_7718635
quote:
wie wel en probeer het ook niet te snappen lukt je toch niet.

en niet moeilijk doen gewoon schatje terugzeggen enzo, of je nou wel of geen verkering hebt is meer een technische kwestie, zou ik me niet mee bezighouden als ik jou was. gewoon lekker verliefd zijn, geniet ervan niet gaan peinzen

zondag 5 januari 2003 @ 14:11:39 #6
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_7718636
wat een schattig topic
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_7718639
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:09 schreef Plantenbak het volgende:

[..]

als ze je hele tijd sms'jes stuurt zit het wel goed lijkt mij...

nou weet je niet hoor ik krijg ook vaker sms`jes van meisje`s en die zo beginnen met hey sjat enzo maar ik weet al bij voorbaat dat ze dat niet zo bedoele hoe het daar staat
046
Dank aan Yeahinho
pi_7718654
quote:

niet al teveel nadenken. gewoon een leuke tijd hebben. de rest komt vanzelf. of niet dus, maar dat is van latere zorg.
Immer nur Filme machen!
pi_7718676
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:11 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

nou weet je niet hoor ik krijg ook vaker sms`jes van meisje`s en die zo beginnen met hey sjat enzo maar ik weet al bij voorbaat dat ze dat niet zo bedoele hoe het daar staat

Bedoelen ze het sarcastisch ?
  zondag 5 januari 2003 @ 14:18:58 #10
39778 LauLau
Battlefield 2.
pi_7718737
Gewoon nog een keer zoenen en vragen hoe zijn nou zelf verder wil..
Frituur.
  zondag 5 januari 2003 @ 14:20:07 #11
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_7718753
Nee niet vragen, gewoon kijken hoe het zich ontwikkeld. Als je verkering gaat vragen dan heb je 90% kans dat ze je midden in je gezicht uitlacht.
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
pi_7718852
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:10 schreef VVouter het volgende:

[..]

Wat wil je zelf?

Bedoel dan ga je gewoon naar der toe en zal het wel goed zitten denk ik?

word hij dan uitgelachen
046
Dank aan Yeahinho
pi_7718862
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:20 schreef Stormvogel het volgende:
Nee niet vragen, gewoon kijken hoe het zich ontwikkeld. Als je verkering gaat vragen dan heb je 90% kans dat ze je midden in je gezicht uitlacht.
Precies, gewoon veel met elkaar omgaan en leuke dingen doen.
Komt vanzelf wel, maar niet vragen. En als je een stuk of wat keer gezoend hebben dan, kun je spreken van iets.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  zondag 5 januari 2003 @ 14:30:00 #14
43715 Plantenbak
bosjes dude!
pi_7718876
ga er gwoon heen, je hebt haar al gebekt en als ze je sms'jes stuurt dan schat ik de kans klein in dat je een blauwtje loopt...hmm blauwtje lopen is geeneens meer van toepassing aangezien je haar al keer hebt gehad dus go 4 it en niet meer zeuren
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_7718912
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:27 schreef hallo_mensen het volgende:

wordt hij dan uitgelachen

Geen idee..

Proberen waard toch?

pi_7718974
*help ik ging net naar de wc en toen moest ik schijten maar hoe gebruik ik wc papier??? *

ZUCHT!!!!!!!!! Is het al zo triest gesteld met fok dat mensen hulp nodig hebben bij het peilen van mogelijke relatietjes ??

Najah.. ik sluit me aan bij Cheiron.. Lievvvvvv topic...

pi_7718992
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:11 schreef Cheiron het volgende:
wat een schattig topic
ja dat vind ik nou ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 5 januari 2003 @ 14:39:56 #18
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7719006
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja dat vind ik nou ook

en ik ook

waarom overkomt mij dat nooit

zondag 5 januari 2003 @ 14:58:19 #19
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_7719233
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:39 schreef Fliepke het volgende:

[..]

en ik ook

waarom overkomt mij dat nooit

ik wil je niet beledigen ofzo hoor, maar als je wilt dat het jou overkomt moet je vooral zo door het leven gaan:
http://www.jasperkusters.nl/vakantie/fotos/7.jpg
pi_7719339
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:58 schreef SqueaK het volgende:

[..]

ik wil je niet beledigen ofzo hoor, maar als je wilt dat het jou overkomt moet je vooral zo door het leven gaan:

pi_7719970
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:28 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Precies, gewoon veel met elkaar omgaan en leuke dingen doen.
Komt vanzelf wel, maar niet vragen. En als je een stuk of wat keer gezoend hebben dan, kun je spreken van iets.

pi_7720368
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:58 schreef SqueaK het volgende:

[..]

OMG! En tjek dis out:

http://www.jasperkusters.nl/vakantie/fotos/2.jpg

[ontopic]
Na één ontmoeting, of er nou gekust is of niet, zou ik het nog geen relatie noemen, maar _dat_ er gekust is en gesmsed wordt biedt natuurlijk wel perspectieven....Dus, bel d'r es ga een keertje naar de bios ofzo [/ontopic]

zondag 5 januari 2003 @ 16:07:13 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_7720518
quote:

Denk je dat vrouwen zichzelf altijd snappen??
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_7721711
Wat schattig
  zondag 5 januari 2003 @ 17:15:59 #25
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_7721884
smsje sturen met : Ik zie het wel zitten, jij ook?
Vanaf rekenen we dat we wat hebben? De eerste kus, of dit smsje?

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')