Dat begrijp ik, maar ik kan me een aantal songs herinneren die m.i. wel live waren en dat klonk niet best.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:38 schreef matthijst het volgende:
Ook geweest en hij playbackte vrijwel alles tijdens de History tour![]()
Dit is gewoon de mic recording van wat ie meezong, niet wat je hoorde.
Ik ben geen fan, maar had kaarten aangeboden gekregen.quote:
Ik moest ook wel lachen maar ff ervan uitgaande dat die echt een keelontsteking had is het op zich nog wel okι eigenlijk.quote:
Ja en ja…quote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:30 schreef quirina het volgende:
Madonna wel eens live gehoord? Ook vreselijk.
De hele wereld toen zo'n beetje toch, met die Turijnshow die uitgezonden werd (of waar was dat?)quote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:30 schreef quirina het volgende:
Ook de queen of pop raakt weleens een valse nootquote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:30 schreef quirina het volgende:
Lekker belangrijk wat een random moeder vind.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Aaron Carter heeft altijd volgehouden dat MJ een prima kerel was en er niets seksueels is gebeurd.
Momenteel loopt er een aardige deepdive podcast naar de aanklachten tegen Jackson.
De eerste afleveringen gaan over de Chandlers, nu net een reeks afleveringen over Gavin Arvizo geweest.
[ twitter ]
Podcast is opgezet door een moeder die zich, na Leaving Neverland, zorgen maakte over haar jonge dochter die MJ fan is. Om het met haar te kunnen bespreken is ze zich gaan verdiepen in de aanklachten en iedereen die dat doet komt erachter dat er zoveel leugens achter zitten.
Ik kan maar moeilijk tegen de irritante stem van de moeder, maar de opsomming van de totale shitzooi die de 2005 rechtszaak was blijft verbazingwekkend.
quote:Op maandag 12 december 2022 15:42 schreef matthijst het volgende:
Persoonlijk interesseert het me weinig wat iemand privι doet.
Als MJ jongetjes misbruikte, of R. Kelly meisjes als slaaf gebruikte.
Het zal allemaal wel, de muziek wordt er niet opeens slecht van.
Bij R. Kelly had iedereen 15 jaar terug de video's al gezien. Hypocriet gedoe om dan nu opeens lekker woke te gaan doen.
Bij MJ hadden die 2 sneutjes jaren terug hun bek open moeten trekken.
Het is niet een gevalletje van 'wie zal het zeggen' alsof het een 50/50 kans is. Er is een uitgebreide rechtszaak over geweest. De openbaar aanklager heeft meer dan 80 getuigenissen laten afleggen voor een jury. Het was ιιn grote tegenstrijdige shitzooi zonder enig bewijs. En de Arvizo's hadden al een verleden met het valselijk beschuldigen van seksuele handelingen voor een grote schadevergoeding (JC Penny's zaak).quote:
Er zouden na Leaving Neverland zogenaamd vele anderen volgen met beschuldigingen. Bijna drie jaar later.. crickets..quote:Sommigen blijven hem en de Applehead Club nog altijd trouw:
Applehead crewquote:Op dinsdag 13 december 2022 23:21 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Het is niet een gevalletje van 'wie zal het zeggen' alsof het een 50/50 kans is. Er is een uitgebreide rechtszaak over geweest. De openbaar aanklager heeft meer dan 80 getuigenissen laten afleggen voor een jury. Het was ιιn grote tegenstrijdige shitzooi zonder enig bewijs. En de Arvizo's hadden al een verleden met het valselijk beschuldigen van seksuele handelingen voor een grote schadevergoeding (JC Penny's zaak).
Verassend dat de jury met deze uitspraak kwam:
[ afbeelding ]
[..]
Er zouden na Leaving Neverland zogenaamd vele anderen volgen met beschuldigingen. Bijna drie jaar later.. crickets..
Carter, Culking, Feldman, Barnes. Allemaal geven ze aan dat er niets is gebeurd.
Brett Barnes gaf dit jaar voor het eerst sinds 1993 een (uitgebreid) interview erover:
Maar goed, dat zal die wel hebben gedaan zodat ik af en toe Billie Jean kan luisteren..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |