Ja. Enge gedachte. Ken eigenlijk ook maar 1 iemand die er doorheen is gekomen. De rest is allemaal vrij vlug gegaan zeg maar. Veel ook die een jong gezin hadden.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is wel echt kut hoor. Zat een tijdje terug nog in de handjes te wrijven dat ik zo'n geluk had dat beide ouders nog kankervrij waren. Had m'n vader het toen gewoon al[..]
Ja fucked up he.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Enge gedachte. Ken eigenlijk ook maar 1 iemand die er doorheen is gekomen. De rest is allemaal vrij vlug gegaan zeg maar. Veel ook die een jong gezin hadden.
Is het wel nog te behandelen bij je pa?
Jezus.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja fucked up he.
Neh, is helemaal in z'n hele skelet uitgezaaid (prostaatkanker) dus alleen nog palliatief. Kan 2 jaar duren, kan 10 jaar duren (ik hoop nog steeds op 20 tho). Hij is recent begonnen aan chemo omdat hij daar nog een jaar extra mee kan krijgen als 'ie niet halverwege dood gaat aan longontsteking van die chemo.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jezus.Heb hier geen woorden voor. Wat een klote ziekte is het ook. Sterkte main hoop dat de chemo het waard wordt.
Als je te horen krijgt dat je x maanden te leven hebt, dan wil je ook geen sentimenteel gedoe om je heen. Dan maar lachenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ookMoet wel zeggen dat het mij ook helpt dat m'n vader er luchtig mee om kan gaan, het is nou eenmaal niet anders en we kunnen nog gewoon met z'n allen erom lachen, dus daar doet m'n vader niet alleen zichzelf maar ook ons een dienst mee
Telkens als ik m'n vader weer heb gesproken (als ik daarvoor bijv nog zou kunnen janken) denk ik daarna van 'ooooh komt wel goed <3 '
Of nja komt niet goed want hij gaat er sooner or later wel dood aan en dat blijft gewoon kut, maar hij houdt zich goed en wij daardoor ook <3
Ja sentimenteel gedoe krijgt 'ie al genoeg van de mensen die op wat meer afstand van 'm staan. Kan hij heel erg waarderen, maar wel extra fijn dat hij van ons nog gewoon de kankergrappen krijgt danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je te horen krijgt dat je x maanden te leven hebt, dan wil je ook geen sentimenteel gedoe om je heen. Dan maar lachen
Humor is ook met een lach en een traanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja sentimenteel gedoe krijgt 'ie al genoeg van de mensen die op wat meer afstand van 'm staan. Kan hij heel erg waarderen, maar wel extra fijn dat hij van ons nog gewoon de kankergrappen krijgt dan
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2019 05:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee.
Laat thuis.
Twee keer wakker.
4 uur slaap in totaal.
En jij?
Huh dat is vreemd om dit tijdstipquote:
Jij weet heel goed wat ik bedoelquote:Op dinsdag 5 maart 2019 07:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh dat is vreemd om dit tijdstip
Ja, de avond is meestal een actievere periode.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |