Zolang het goeie zijn, en grappig, vind ik het best. Niet gevuld met gekanker ofzoquote:Op maandag 4 maart 2019 23:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja wat is het nou, wel of geen memes
Als ik wl neuken heb ik binnen een uur seks.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wauw doe aub een groep gigolos langs laten komen.
Je hoopt bijna dat ze dood is. Anders is het zo sad.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik vraag me af waar ze is.. Maar ergens zegt mijn gevoel dat ze dood is.Ik heb nu al 2x een droom gehad dat ze terug was en toen werd ik wakker en dat was zo raar want ik dacht echt dat ze terug was.
Doequote:Op maandag 4 maart 2019 23:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als ik wl neuken heb ik binnen een uur seks.
anker anker ankerquote:Op maandag 4 maart 2019 23:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zolang het goeie zijn, en grappig, vind ik het best. Niet gevuld met gekanker ofzo
quote:Op maandag 4 maart 2019 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
anker anker anker
mijn vader die heeft kanker
is gwn zo dus slechts een feitelijke constatering
Ja maar echt hoor.. Vandaag ook weer met dat kutweer en dan denk ik mweh zou ze ergens buiten rondlopen?quote:Op maandag 4 maart 2019 23:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hoopt bijna dat ze dood is. Anders is het zo sad.Zo lang alleen. Lijkt me kut wakker worden.
sterkte dan maarquote:Op maandag 4 maart 2019 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
anker anker anker
mijn vader die heeft kanker
is gwn zo dus slechts een feitelijke constatering
Beetje ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja dat is wel een nadeel ja, ik las overigens eerst hahaatjes
Hoop echt dat je duidelijkheid krijgt.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar echt hoor.. Vandaag ook weer met dat kutweer en dan denk ik mweh zou ze ergens buiten rondlopen?
wat de emo.gif of de feitelijke constatering dat mijn vader kanker heeft middels een ludiek rijmpje?quote:Op maandag 4 maart 2019 23:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming, blijft deze post staan?
Ben bang van niet.. Zoals met veel katten die vermist raken.quote:
Als ze ergens rondloopt vindt ze vast wel chille plekjes voor de regen enzo hoor. Katten komen soms na maaaanden nog eens aanwaaien dus wel realistisch blijven maar geen hoop verliezenquote:Op maandag 4 maart 2019 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed na bijna 3 weken heeft nog steeds niemand haar gezien. Mijn hoop is wel een beetje weg.
Ik heb liever niet teveel hoop want dan maak ik mezelf ook gek.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ze ergens rondloopt vindt ze vast wel chille plekjes voor de regen enzo hoor. Katten komen soms na maaaanden nog eens aanwaaien dus wel realistisch blijven maar geen hoop verliezen
Ja. Hou de volgende echt binnen. Die van mij zijn sinds de vermissing gevangen hier.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb liever niet teveel hoop want dan maak ik mezelf ook gek.
Do normal manquote:
He? Was tegen Am. Maar wel sterkte.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat de emo.gif of de feitelijke constatering dat mijn vader kanker heeft middels een ludiek rijmpje?
Ja de nieuwe kat blijft sowieso een hele tijd binnen. En van de zomer idd moet ik ook even kijken hoe ik het ga doen.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Hou de volgende echt binnen. Die van mij zijn sinds de vermissing gevangen hier.Kan dat echt niet nog een keer handelen.
Even kijken hoe ik dat van de zomer ga doen alleen.
gelukkig vindt 'ie het zelf grappigquote:
Ohja zie nu pas dat ik de verkeerde quottequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |