Nou ja zegquote:Op maandag 4 maart 2019 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee chevy was echt een beetje het gehandicapte broertje van de groep imo
Ja heb je wel eens mad zien gaan erop geloof ikquote:Op maandag 4 maart 2019 22:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat vond ik eerst juist extreem irritant, op een gegeven moment moest ik er ook om lachen![]()
Sowieso niet elke nieuwkomer kan het waarderen, wat op zich jammer is
Is hij ookquote:Op maandag 4 maart 2019 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb in het begin wel eens meegedaan, moest altijd wel lachen om die running gag dat je altijd vreselijk slecht was ofzo.
Wat overigens nietszeggend was zodra ik eens een potje meedeed___
Ach ik snapte sowieso al niet waar ze het over hadden want ik kon niet eens een bal schoppen of dat ding fatsoenlijk bewegen, niemand wou bij mij in het teamquote:Op maandag 4 maart 2019 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Oh wacht dat ben ik altijd.
Meh I'll take itquote:
Fucking saaiquote:Op maandag 4 maart 2019 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Meh I'll take it
Deze oma gaat naar bed, doei he
Jij snapt dingen vaker niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach ik snapte sowieso al niet waar ze het over hadden want ik kon niet eens een bal schoppen of dat ding fatsoenlijk bewegen, niemand wou bij mij in het team![]()
Hij was altijd madquote:Op maandag 4 maart 2019 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja heb je wel eens mad zien gaan erop geloof ik![]()
Kan me wel voorstellen hoor, maar vond het idd wel grappig![]()
Ik ken je al super lang bbyquote:Op maandag 4 maart 2019 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie je bent maar op zich heb je daar best gelijk in ja.
Jij zal het wel weten.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Harde leven op het speciaal onderwijs he?
Ach ja je moet je ergens druk om maken zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja heb je wel eens mad zien gaan erop geloof ik![]()
Kan me wel voorstellen hoor, maar vond het idd wel grappig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |