Het is voor artiesten verboden om dat tijdens het esf te doen, politieke statements. Die regels gelden gewoon in elk organiserend land, dus óók in Israël.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind kritiek op Israël best terecht. En ik heb er familie wonen. En ben er uiteraard al geweest.
Zou ook niet weten waarom zij als enige land geen kritiek zouden mogen krijgen.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is voor artiesten verboden om dat tijdens het esf te doen, politieke statements. Die regels gelden gewoon in elk organiserend land, dus óók in Israël.
Dus als ze dat van plan waren - volgens een eerder interview - dan mag dat gewoon niet. En terecht.Het esf is daar geen platform voor.
Oh god jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:01 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens, ik heb medelijden met degene die dit moet 'zingen' bij de stand-in rehearsals, hoe zal dat gaan
Dat begin, hoe hij boven die berg uitkomtquote:
Stand-in rehearsals, was ze alweer helemaal vergetenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:01 schreef Guanabana het volgende:
Trouwens, ik heb medelijden met degene die dit moet 'zingen' bij de stand-in rehearsals, hoe zal dat gaan
Ja is toch best een apart fenomeen telkens, we denken er ook alleen aan als er toevallig eentje uitlekt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stand-in rehearsals, was ze alweer helemaal vergetenMaar dat gaat hilarisch worden met deze ja
Naar Portugal kijk ik ook uit.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:06 schreef Em31 het volgende:
Mijn hemeldat begin inderdaad op die stoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Best wel wat dislikes gegeven zo te zienquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de clip is niet mijn ding maar ik vind het liedje best wel kek eigenlijkquote:
Ik denk zelf dat ze vooral punten gaan pakken van mensen die het lekker trollerig vinden. De anti-stemmers.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:54 schreef Sableheart het volgende:
Ik merkte in het voorspellingentopic dat ik IJsland behoorlijk anders inschat dan de meesten, dus even hier vragen wat ik precies mis.
Voor mijn gevoel is dit nummer dusdanig schreeuwerig dat het zelfs kijkers die in het algemeen wel van wat ruigere muziek houden kan afschrikken. Het is minder toegankelijk voor de meeste kijkers, en gaat daarom volgens mij waarschijnlijk moeite hebben om de punten te pakken om door de halve finale heen te komen.
Schat ik de toegankelijkheid van het nummer verkeerd in?
Qua nummer is het denk ik even toegankelijk als Hongarije vorig jaar. De liefhebber van deze muziek zal de telefoon wel gaan pakken. Hongarije is zo ook wel de halve finale vorig jaar doorgekomen vrijwel zonder jurypunten. IJsland heeft dit jaar er ook een hele act en verhaal om heen, denk dat dat mensen wel aanspreekt. En wat Greys zegt mensen gaan er denk ik ook wel op stemmen om dat ze het grappig vinden dat dit er tussen zit tussen al die mellow nummers volgens hun. Ligt er denk ik ook aan hoe extreem ze de act maken in Tel Aviv.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:54 schreef Sableheart het volgende:
Ik merkte in het voorspellingentopic dat ik IJsland behoorlijk anders inschat dan de meesten, dus even hier vragen wat ik precies mis.
Voor mijn gevoel is dit nummer dusdanig schreeuwerig dat het zelfs kijkers die in het algemeen wel van wat ruigere muziek houden kan afschrikken. Het is minder toegankelijk voor de meeste kijkers, en gaat daarom volgens mij waarschijnlijk moeite hebben om de punten te pakken om door de halve finale heen te komen.
Schat ik de toegankelijkheid van het nummer verkeerd in?
Voor mijn gevoel was Hongarije vorig jaar een stuk melodieuzer en daardoor toegankelijker.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:19 schreef Momo... het volgende:
[..]
Qua nummer is het denk ik even toegankelijk als Hongarije vorig jaar. De liefhebber van deze muziek zal de telefoon wel gaan pakken. Hongarije is zo ook wel de halve finale vorig jaar doorgekomen vrijwel zonder jurypunten. IJsland heeft dit jaar er ook een hele act en verhaal om heen, denk dat dat mensen wel aanspreekt. En wat Greys zegt mensen gaan er denk ik ook wel op stemmen om dat ze het grappig vinden dat dit er tussen zit tussen al die mellow nummers volgens hun. Ligt er denk ik ook aan hoe extreem ze de act maken in Tel Aviv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |