abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185776602
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2019 21:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nah ik heb vooral pech gehad dat ze die darm pas na 5 dagen ontdekten en ze hem in eerste instantie niet gelijk goed konden repareren waardoor die nog 1,5e maand heeft lopen lekken en gaten maken. Vooral dat zorgt ervoor dat het allemaal zo lang duurt omdat het een vieze gecompliceerde diepe wond was. Want fysiek viel het allemaal nog best mee. Als ik het bewust zou hebben meegemaakt had ik waarschijnlijk ook niet mijn elleboog uit de kom verbrijzeld want dan had ik gewoon mijn stuur kunnen vastpakken.

Voor de rest heeft die auto het gewoon heel goed gedaan, het motorblok is opzij geduwd ipv naar binnen waardoor ik ook niet vast heb gezeten.
Standaard grapje onder Volvonisten over de nieuwe passieve veiligheid mbt motorblokken is; "Wanneer ik op een andere auto klap dan zit mijn blok IN die andere auto" .. maar ik snap je en je hebt ook zeker geluk gehad en ook de huidige technieken (dus ook die van citroen) helpen daarbij. Laat het duidelijk zijn dat ik het je nooit had toegewenst. Het is gewoon kut en ook een Volvo had je kunnen afschrijven, maar toch heh... Ik denk, en dat is dus een mening, dat je in mijn auto veiliger, en dus beter er van af was gekomen, had gezeten dan in die citroen. En dat geldt voor heel veel auto's. Wil niet zeggen dat je overal volgas op kan klappen want de inertie op je organen doet ook wat natuurlijk, maar ik sta gewoon vol achter mijn merk. En ik heb een wasllijst aan favoriete auto's maar als het op een crash aan komt dan zit ik toch echt het liefst in een Volvo, of die nou 30, 20, 10, of 1 jaar oud is.. je kan het niet veel beter hebben.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik het enorm kut vind wat je hebt meegemaakt maar dat weet je vast wel en ik heb zelf ook dit soort shit meegemaakt. Ik was zelf ook aardig verbaasd hoe dat gebakje jou heeft weten te beschermen, dus wat dat betreft zeker wel kuddo's en ook wel geluk gehad natuurlijk. Het is nooit leuk, maar wel fascinerend. Ook hoe jij er, voor zover wij kunnen zien, er mee omgaat. Duimpje omhoog pik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')