Hart voor de zaak maat, heel goed.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:57 schreef HPLC het volgende:
waarom zit ik op een maandag een uur over te werken
Chevyquote:Op maandag 4 maart 2019 18:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hart voor de zaak maat, heel goed.
Goed nummer vriendquote:
Oké Mart.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:02 schreef I. het volgende:
Dit is een rare TT.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Dat weet ik zo net nog niet, ik pak de nieuwe policy ff erbijquote:Op maandag 4 maart 2019 18:02 schreef I. het volgende:
Dit is een rare TT.
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Jonge ik kan hier één post doen en de server crasht.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou petje afdoen als je je die moeite zou nemen
quote:Op maandag 4 maart 2019 18:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jonge ik kan hier één post doen en de server crasht.
Komt me wel op een ban te staan.
De policy niet uit je hoofd kennen.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet, ik pak de nieuwe policy ff erbij
Ik?quote:Op maandag 4 maart 2019 18:05 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ga nog een naam noemen. ChevyCaprice. Alias de sluwe vos, weet u nog wie dat was?
ChevyCaprice. Wie is dat? U gaat hem straks leren kennen, want ik ga hem een paar onwaarschijnlijke vragen stellen.quote:
Oei, dit ga ik even melden bij de ombudsman.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb de opgegeven huiswerkopdrachten van Danny nog niet gemaakt
Het eerste wat ik genereer.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:09 schreef I. het volgende:
Sorry @:ChevyCaprice, ik had een Mart-uitspraken-generator gevonden.
http://smeetsmakelijk.nl/
Oh leukquote:Op maandag 4 maart 2019 17:49 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jawel we gaan vrijdag naar het rijks
Is dit moeilijk? Moeten wij dit knap vinden?quote:Op maandag 4 maart 2019 18:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jonge ik kan hier één post doen en de server crasht.
Komt me wel op een ban te staan.
quote:Op maandag 4 maart 2019 18:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het eerste wat ik genereer.
Er is een tijd van komen en er is een tijd van ..: chevycaprice. Zegt die naam u nog wat? Een hele rare, knotsgekke, ja eigenlijk maffe, man. U wist dat niet, ik wel.
Oké oké, ik doe het!quote:Op maandag 4 maart 2019 18:11 schreef Vanillekwark het volgende:
Hij verdwijnt hier net in beeld: I . Waar is die nou mee bezig? Ga nou eens, doe het nou eens!
Snap eigenljk niet wat men probeert te bereiken met die haatcampagne. Ik bash gewoon terug, dan maar een ban af en toe.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dit moeilijk? Moeten wij dit knap vinden?
Ik houd je hier liever erbij want voor de rest is het weinig soepsquote:Op maandag 4 maart 2019 18:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Snap eigenljk niet wat men probeert te bereiken met die haatcampagne. Ik bash gewoon terug, dan maar een ban af en toe.
Ga je vrijdag zwarte make-up op doen?quote:Op maandag 4 maart 2019 18:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Snap eigenljk niet wat men probeert te bereiken met die haatcampagne. Ik bash gewoon terug, dan maar een ban af en toe.
Is ook wel weer zo.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:24 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niet iedereen is gezegend met een Wajong uitkering.
Wat is daar “gezegend” aan?quote:Op maandag 4 maart 2019 18:24 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niet iedereen is gezegend met een Wajong uitkering.
Een paar uurtjes zwart bijbeunen en je hebt even veel als iemand met een modaal salaris die daar 40 uur voor moet werken.quote:
18 tot 23quote:Op maandag 4 maart 2019 18:39 schreef Rozevla het volgende:
Hoeveel kilo zalmsalade eten jullie gemiddeld in de week???
Hopelijk heb je hele weekend stroomstoringquote:Op maandag 4 maart 2019 18:17 schreef Kiid het volgende:
Ben wel zenuwachtig voor mijn Fifa rewards tho
Hopelijk was het de moeite waard aangezien ik tot half 2 snachts moest blijven spelen
Lekker belastinggeld vangen en diezelfde belastingbetaler in z’n reet neuken door zwart te werken.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:33 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een paar uurtjes zwart bijbeunen en je hebt even veel als iemand met een modaal salaris die daar 40 uur voor moet werken.
Klinkt best prima.
Wat vind jij mooie horloges?quote:
Het is eten of gegeten worden.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker belastinggeld vangen en diezelfde belastingbetaler in z’n reet neuken door zwart te werken.
HOE IMMOREEL WIL JE HET HEBBEN
Een dress watch van een prime merk is meestal wel goed. En zonder al die extra wijzerplaten.quote:
Deze heeft al één extra wijzerplaat. Maar we chique. Wil een beetje hetzelfde idee maar dan van Jaeger Lecoultre. Maar ga eerst voor een Rolex.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een dress watch van een prime merk is meestal wel goed. En zonder al die extra wijzerplaten.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Rolex vind ik dan weer wat poser. Ik heb een mooie dress watch van Boss.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze heeft al één extra wijzerplaat. Maar we chique. Wil een beetje hetzelfde idee maar dan van Jaeger Lecoultre. Maar ga eerst voor een Rolex.
Gelukkig niet zo cliché als een geelgouden. Al zou mij een Geelgouden met leren band niet misstaan al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:47 schreef Solotov het volgende:
[..]
Witgouden day date
Moet er nog even wat pallets voor sorteren maar hey
Een haagse proleetquote:
Dit moet op een tegeltjequote:Op maandag 4 maart 2019 18:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een haagse proleet
heeft het niet breed
maar bier te over
die schelmse rover
werkt voor een cent
dat is hij gewend
maar zuipt voor een miljoen
geeft zijn buurmeisje een tongzoen
Geel-gouden rolexquote:Op maandag 4 maart 2019 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo cliché als een geelgouden. Al zou mij een Geelgouden met leren band niet misstaan al zeg ik het zelf.
Modemerken die er voor de lol nog even horloges bij maken trekt mij dan weer niet. Zullen kwalitatief vast prima zijn. Maar ik ga voor Zwitsers (en soms Japans) genot.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rolex vind ik dan weer wat poser. Ik heb een mooie dress watch van Boss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |