HUTSPOT A NIFFOquote:Op maandag 4 maart 2019 16:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heb jij echt verdomd slechte seks.
Mijn moeder had zo'n zak bij de AH gehaald met zo'n 35% kortingsticket erop. Nu staat er echt Huts.quote:
Alle saaie smakeloze dingen in het leven kunnen verbeterd worden.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is niet het originele Tatta recept he.
Lolquote:Op maandag 4 maart 2019 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder had zo'n zak bij de AH gehaald met zo'n 35% kortingsticket erop. Nu staat er echt Huts.
We hadden het over de originele recepten.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle saaie smakeloze dingen in het leven kunnen verbeterd worden.
Helemaal niet!quote:Op maandag 4 maart 2019 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, als je eten boven seks verkiest gaat er iets mis.
De laatste keer dat een Fok!ker dat vroeg zouden we koffie gaan drinken. Nooit meer wat van gehoord. Ik doe het niet meer. Mijn vertrouwen is geschaad.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag jou steeds meer. Wanneer heb jij tijd om te daten?
Ik neem een pan met macaroni mee.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
De laatste keer dat een Fok!ker dat vroeg zouden we koffie gaan drinken. Nooit meer wat van gehoord. Ik doe het niet meer. Mijn vertrouwen is geschaad.
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder had zo'n zak bij de AH gehaald met zo'n 35% kortingsticket erop. Nu staat er echt Huts.
Waarom heb jij 't bijna altijd over seks manquote:Op maandag 4 maart 2019 16:41 schreef UitStraling het volgende:
Seks met macaroni, dat je weken naderhand nog macaroni terug vind in huidplooien en zelden gebruikte gaatjes
Hij komt wat tekortquote:Op maandag 4 maart 2019 16:42 schreef Solotov het volgende:
[..]
Waarom heb jij 't bijna altijd over seks man
Weet je wat ook ideaal is in Den Haag? Dat je gewoon je pan macaroni naar beneden ken pleurenquote:Op maandag 4 maart 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem een pan met macaroni mee.
Haha jaquote:Op maandag 4 maart 2019 16:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weet je wat ook ideaal is in Den Haag? Dat je gewoon je pan macaroni naar beneden ken pleuren
heeeyyyy
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem een pan met macaroni mee.
Ja ook dat.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is gewoon een erg leuk onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |