Altijd leuk om de armoede bij de gele medemens te bekijkenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Cambodja. Ben de landen in Azie af aan het strepen, veruit mijn favoriete continent/vakantiebestemming.
zolang ik maar goedkoop kan eten natuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2019 16:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Altijd leuk om de armoede bij de gele medemens te bekijken
Ja dat lijkt mij ook wel gruwelijkquote:Op maandag 4 maart 2019 16:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat zie ik ter plekke wel. Er werd me aangeraden te gaan duiken met lichtgevend plankton ofzo.
Ghehe, maar wel briljant. Singapore staat ik denk bij mij op 1 qua meest verrassende land, had daar zo'n ander idee bij.quote:
Tof, wil je echt naar alle landen? Lijkt me ook wel verschil in zittenquote:Op maandag 4 maart 2019 15:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Cambodja. Ben de landen in Azie af aan het strepen, veruit mijn favoriete continent/vakantiebestemming.
Oh dat ziet er wel vet uit ja. We gaan rondreizen, dus zal wel genoeg zien. Angkor Wat lijkt me ook tofquote:
Hoor daar echt alleeeen maar positive dingen overquote:Op maandag 4 maart 2019 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ghehe, maar wel briljant. Singapore staat ik denk bij mij op 1 qua meest verrassende land, had daar zo'n ander idee bij.
Was wel vet, maar mij net wat te klinisch zeg maar.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ghehe, maar wel briljant. Singapore staat ik denk bij mij op 1 qua meest verrassende land, had daar zo'n ander idee bij.
Naja niet in heel Azie, maar het hoekje zuidoost-azie wel jaquote:Op maandag 4 maart 2019 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof, wil je echt naar alle landen? Lijkt me ook wel verschil in zitten
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Was wel vet, maar mij net wat te klinisch zeg maar.
[..]
Naja niet in heel Azie, maar het hoekje zuidoost-azie wel ja
Ja, beetje vergelijkbaar met noorderlicht... Angkor Wat, ja wel vet maar zal wel smoordruk met toerisme zijn.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel vet uit ja. We gaan rondreizen, dus zal wel genoeg zien. Angkor Wat lijkt me ook tof
Ben al een heel eind: Thailand, Maleisië, Singapore, China, India en Vietnam al gehad. Nu is China niet echt zuidoost-azie maar goedquote:
Shanghai of Sjanghai is de grootste stad van China. De gemeente is sinds 2005 een van de vijf steden in China die de status van nationale centrale stad hebben. Tevens is Shanghai qua inwoneraantal de grootste gemeente ter wereld en is het een van de drie grootste metropolen ter wereld.quote:
Dacht meer aan potsierlijk en overschatquote:Op maandag 4 maart 2019 16:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Shanghai of Sjanghai is de grootste stad van China. De gemeente is sinds 2005 een van de vijf steden in China die de status van nationale centrale stad hebben. Tevens is Shanghai qua inwoneraantal de grootste gemeente ter wereld en is het een van de drie grootste metropolen ter wereld.
KOEKOEKquote:Op maandag 4 maart 2019 16:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Dacht meer aan potsierlijk en overschat
oh ja kan welquote:Op maandag 4 maart 2019 16:11 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Dacht meer aan potsierlijk en overschat
Bedankt vanillepediaquote:Op maandag 4 maart 2019 16:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Shanghai of Sjanghai is de grootste stad van China. De gemeente is sinds 2005 een van de vijf steden in China die de status van nationale centrale stad hebben. Tevens is Shanghai qua inwoneraantal de grootste gemeente ter wereld en is het een van de drie grootste metropolen ter wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |