Ik wil zeker nog terug naar dit prachtige land..
Alleen de terugreis was een ramp. Gisteren kwamen we in de sneeustormen in Parijs, alle tolwegen afgesloten, nadat we 6 uur later parijs uitwaren was de A1 ook afgesloten en begaf de auto het in Brussel, daarom ben ik ook net pas terug (met de trein vanuit Brussel dus)
Hier komen, ze Ik plaats er later nog wel wat toelichting bij, ben daar nu wat te moe voor, heb bijna 3 dagen niet meer normaal geslapen.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 05-01-2003 13:40]
Maar echt supermooie foto's!!! Heb je een digitale camera? En zo ja, welke dan? Ze zijn echt mooi duidelijk. *meer kwijlt om de kwaliteit van de foto's dan wat er op staat*... Nee hoor, het lijkt me idd een fantastisch mooi land.
quote:Nouja, ik weet dat ik niet zo'n foto graaf ben
Op zondag 5 januari 2003 13:57 schreef Zomerpeer het volgende:
Ik denk dat die sneeuwfoto in Parijs genomen isMaar echt supermooie foto's!!! Heb je een digitale camera? En zo ja, welke dan? Ze zijn echt mooi duidelijk. *meer kwijlt om de kwaliteit van de foto's dan wat er op staat*... Nee hoor, het lijkt me idd een fantastisch mooi land.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 05-01-2003 14:06]
Ben je daar in je eentje naartoe gegaan? En hoe is je frans?
quote:In het Frans kan ik me verstaanbaar maken...
Op zondag 5 januari 2003 14:06 schreef xman het volgende:
Ik zit met open mond te kijken.
Ik wil al heel lang zo'n rondreis maken door het land van m'n ouders. Je hebt iig nog meer gezien van het land dan ik.Ben je daar in je eentje naartoe gegaan? En hoe is je frans?
Maar zoals ik al zei, het was echt super, veel mooier dan een foto kan laten zien.
Hier nog een familiekiekje..
quote:Vooral Marrakech is een hele mooie stad. Sidi Harazem ben ik ook geweest. En we hebben zelf en huis langs het strand in Mohammedia (dorp bij Casablanca). Wat is Casablanca overigens foei lelijk.
Op zondag 5 januari 2003 14:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
In het Frans kan ik me verstaanbaar maken...
.... maar arabisch heb je veel meer aan...
Ik was met een maat van mij die daar vandaan komt en sliep in het huis van zijn familie..
Ik was altijd te jong om Marokko echt te ontdekken. Maar ik ben zeker nog van plan om een rondreis te maken. Misschien ook wel met een maat van mij!
quote:De boulevard van Casablanca is super...
Op zondag 5 januari 2003 14:14 schreef xman het volgende:[..]
Vooral Marrakech is een hele mooie stad. Sidi Harazem ben ik ook geweest. En we hebben zelf en huis langs het strand in Mohammedia (dorp bij Casablanca). Wat is Casablanca overigens foei lelijk.
Ik was altijd te jong om Marokko echt te ontdekken. Maar ik ben zeker nog van plan om een rondreis te maken. Misschien ook wel met een maat van mij!
quote:Ja toegegeven..hij is inderdaad erg mooi!
Op zondag 5 januari 2003 14:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
De boulevard van Casablanca is super...
Wat me opvalt van Marokko is dat (ik ben er al een tijdje niet geweest) maar dat alles altijd hetzelfde blijft. Marokko veranderd in veel opzichten gewoon niet, zoals je op die foto's ziet.
Aan de ene kant is dat heel mooi om te zien aan de andere kant kan het me soms mateloos irriteren.
Marokko is een unieke schoonheid..vind je ook niet?
Van sommige foto's snap ik echt niet waarom dat je die gemaakt hebt
Anderen zijn weer erg mooi, en over die waarop je zelf staat, zeg ik niets.
* MoJo *jaloers is*
Jammer dat de kwaliteit v/d foto's wat minder is.
Wat heeft het je in totaal gekost?
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:33 schreef Chiwakka het volgende:
Mocht je zomaar "foto's" trekken in die synagoges (of hoe het ook mag noemen) of zijn die niet genomen in een synagoge? (Want dit zou je in de meeste kerken niet mogen)
quote:Volgens mij ben je een belg!
Op zondag 5 januari 2003 15:33 schreef Chiwakka het volgende:
Mocht je zomaar "foto's" trekken in die synagoges (of hoe het ook mag noemen) of zijn die niet genomen in een synagoge? (Want dit zou je in de meeste kerken niet mogen)
quote:Zeg!
Op zondag 5 januari 2003 15:36 schreef xman het volgende:
Volgens mij ben je een belg!
Moskee heet zoiets..synagoges is jodendom!
Maar het verhaal dat de mensen niet opdringerig zijn herken ik juist weer helemaal niet. We konden onze kont niet keren of er riepen allemaal mensen 'bonjou, bonjour' of 'un dirham, un stilo?'. Met name buiten de steden was dat heel erg. In de steden wilden ze vaak drugs verkopen of je rondleiden (voor geld, duh). Hoe dan ook, ze zien aan je dat je geld hebt en willen daar graag een gedeelte van overnemen. Niet op een luie manier, ze willen van alles voor je doen, ze zijn ook heel gastvrij en hartelijk.
Verder wel een mooi land
Ik ben ook in de Atlas geweest, 4-daagse wandeltocht. 's Zomers, dus je droogde daar helemaal uit, je dronk 6 liter water op een dag! Zoals daar geleefd wordt heb ik me nooit goed voor kunnen stellen totdat ik het daar met eigen ogen zag!
quote:Hoewel er ook wel synagoges in Marokko zijn, hoor. Er wonen namelijk redelijk wat Joden in Marokko.
Op zondag 5 januari 2003 15:36 schreef xman het volgende:[..]
Volgens mij ben je een belg!
Moskee heet zoiets..synagoges is jodendom!
quote:Zij wel.
Op zondag 5 januari 2003 14:52 schreef Aernout het volgende:geneukt?
quote:Wat is dat nu weer voor rare opmerking... Zij was wel één van mijn lieve vriendinnetjes die ik heb leren kennen... Gewoon gepostomdat ik voor de rest geen uitgaansfoto's enzo heb (foto is niet echt geweldig helaas..
Op zondag 5 januari 2003 16:56 schreef Furby het volgende:[..]
Zij wel.
quote:okay! done!
Op zondag 5 januari 2003 20:09 schreef Lucille het volgende:
Geheel offtopic, maar BHFH, als je nog interesse hebt in een housewarmingmeeting/besloten travelmeet, stuur dan efkes een mailtje naar mij zodat ik dan je email adres heb.
En dat ze allemaal Franse nummerborden hebben wist ik ook niet... .
quote:Dat klopt die foto is ook bij parijs gemaakt gisteren op de weg terug naar huis... ( we hebben een halve dag vastgezeten bij Parijs)...
Op zondag 5 januari 2003 20:16 schreef X-Ray het volgende:
Even over die sneeuwfoto.
Ik wist niet dat ze in Marokko sneeuw hadden op vlaktes terwijl het 30 graden is.En dat ze allemaal Franse nummerborden hebben wist ik ook niet...
.
Ik wel sneeuw gezien in Marokko, maar alleen op afstand op de toppen van de hoge atlas..
quote:Apart he! Heb je dat bij Marrakech gezien? Op de voorgrond die warme droge stad, palmbomen (dadelpalmen dacht ik) en op de achtergrond sneeuwtoppen op de bergen, prachtig!
Op zondag 5 januari 2003 20:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dat klopt die foto is ook bij parijs gemaakt gisteren op de weg terug naar huis... ( we hebben een halve dag vastgezeten bij Parijs)...
![]()
Ik wel sneeuw gezien in Marokko, maar alleen op afstand op de toppen van de hoge atlas..
quote:Ik heb in Marrakech ook een paar
Op zondag 5 januari 2003 15:52 schreef IJskoud het volgende:
Maar vond Marrakech ook heel erg mooi, de totale chaos die daar zo normaal is, de oneindige souks (hoe schrijf je dat) en het grote plein waarop altijd iets te doen is. Ook een paar prachtige gebouwen van binnen gezien met geweldige mozaïeken en houtsnijwerken, echt onvoorstelbaar wat je daar allemaal te zien krijgt! En dan aan de rand van Marrakech, wat echt een dorre, uitgedroogde stad is, ligt er een groot water wat eruitziet als een zwembad. Als je daar 1 stukje brood oid in het water gooit komen er duizenden vissen op af, echt een gruwelijk gezicht!!!Ik ben ook in de Atlas geweest, 4-daagse wandeltocht. 's Zomers, dus je droogde daar helemaal uit, je dronk 6 liter water op een dag! Zoals daar geleefd wordt heb ik me nooit goed voor kunnen stellen totdat ik het daar met eigen ogen zag!
quote:Ik heb nog geen mail gezien.
Op zondag 5 januari 2003 20:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
okay! done!
quote:ik heb hem net terug gebounced gekregen...
Op zondag 5 januari 2003 21:49 schreef Lucille het volgende:[..]
Ik heb nog geen mail gezien.
quote:Jazeker. Kut mailforwarder.
Op zondag 5 januari 2003 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik heb hem net terug gebounced gekregen...
Het is toch lucille@fok.nl
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:19 schreef Liejannuh het volgende:
Heej! De foto's doen het niet meer!
Dat is jammer!
quote:Zinloze topic kick?
Op dinsdag 18 november 2003 22:19 schreef Liejannuh het volgende:
Heej! De foto's doen het niet meer!
Dat is jammer!
quote:Ja ik zou ook graag BHFH's fotos willen zien, maar zie niks als kruisjes.
Op dinsdag 18 november 2003 22:34 schreef Liejannuh het volgende:
Nee, het is een stille hint aan BHFH om zn foto's weer online te zetten ofzo, want dan kan ik er naar kijken en vergelijken met mijn eigen Marokko foto's!
quote:me too
Op woensdag 19 november 2003 09:01 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Ja ik zou ook graag BHFH's fotos willen zien, maar zie niks als kruisjes.
quote:ik ga het regelen vanavond.
Op dinsdag 18 november 2003 22:34 schreef Liejannuh het volgende:
Nee, het is een stille hint aan BHFH om zn foto's weer online te zetten ofzo, want dan kan ik er naar kijken en vergelijken met mijn eigen Marokko foto's!
quote:Ehm het duurt even wat langer, ik had ze helemaal van de group gehaald, morgen!
Op zondag 23 november 2003 00:37 schreef Dwergje het volgende:
Waar zijn ze? Ik ben ook benieuwd. Op www.snow-forecast.com staat dat er ook in Marokko sneeuw valt!
quote:Niet voor niks online gezet BHFH, nu kan ik ze in ieder geval ook nog ff zien. Prachtige foto's van een prachtig land!
Op zondag 23 november 2003 21:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb ze toch niet voor niks weer allemaal online gezet he liejannuh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |