abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2003 @ 13:31:32 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7718103
Zoals jullie weten ben ik twee weken naar Marokko geweest. Ik Ben voornamelijk in Fes geweest, maar heb ook een aantal dagen een rondrit gemaakt langs Rabat, Casablanca, Al Jadida en Marrakech. Oook heb ik en route veel gezien, zoals Tanger, het schilderachtige plaatsje Lartache, Mullay Jacoub, Sidi Harazem en nog een aantal plaatsen in het midden en Noorden. En Marokko is echt geweldig, ontzettend veel te zien, aardige mensen, open en vriendelijk. Zeker niet opdringerig, heel gastvrij en als het al niet genoeg was krijg je een stijve nek van de ene na de andere wonderschone vrouw die langsloopt.. Ook het eten is heerlijk en de medina van Fes met name is een sprookje, waar je je terugwaant in de middeleeuwen en uren en uren kunt dolen in het Labyrinth, zonder ooit weer op de dezelfde plek terug te komen....

Ik wil zeker nog terug naar dit prachtige land..

Alleen de terugreis was een ramp. Gisteren kwamen we in de sneeustormen in Parijs, alle tolwegen afgesloten, nadat we 6 uur later parijs uitwaren was de A1 ook afgesloten en begaf de auto het in Brussel, daarom ben ik ook net pas terug (met de trein vanuit Brussel dus)

Hier komen, ze Ik plaats er later nog wel wat toelichting bij, ben daar nu wat te moe voor, heb bijna 3 dagen niet meer normaal geslapen.

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 05-01-2003 13:40]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 5 januari 2003 @ 13:38:22 #2
39778 LauLau
Battlefield 2.
pi_7718197
Wow toch nog sneeuw in z'n warm land !...

Alles rustig verlopen dan ?!

Frituur.
  zondag 5 januari 2003 @ 13:57:24 #3
3003 Zomerpeer
...Geen gewone Peer!
pi_7718444
Ik denk dat die sneeuwfoto in Parijs genomen is

Maar echt supermooie foto's!!! Heb je een digitale camera? En zo ja, welke dan? Ze zijn echt mooi duidelijk. *meer kwijlt om de kwaliteit van de foto's dan wat er op staat*... Nee hoor, het lijkt me idd een fantastisch mooi land.

Er is een vacature voor een vriendje vrij
  zondag 5 januari 2003 @ 14:04:51 #4
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7718551
quote:
Op zondag 5 januari 2003 13:57 schreef Zomerpeer het volgende:
Ik denk dat die sneeuwfoto in Parijs genomen is

Maar echt supermooie foto's!!! Heb je een digitale camera? En zo ja, welke dan? Ze zijn echt mooi duidelijk. *meer kwijlt om de kwaliteit van de foto's dan wat er op staat*... Nee hoor, het lijkt me idd een fantastisch mooi land.

Nouja, ik weet dat ik niet zo'n foto graaf ben // of fotogeniek ben.. Ze zijn trouwens genomen met een videocamera (wordt niet meer gemaakt) sony dcr-trv30e

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 05-01-2003 14:06]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7718574
Ik zit met open mond te kijken.
Ik wil al heel lang zo'n rondreis maken door het land van m'n ouders. Je hebt iig nog meer gezien van het land dan ik.

Ben je daar in je eentje naartoe gegaan? En hoe is je frans?

zondag 5 januari 2003 @ 14:07:57 #6
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7718595
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:06 schreef xman het volgende:
Ik zit met open mond te kijken.
Ik wil al heel lang zo'n rondreis maken door het land van m'n ouders. Je hebt iig nog meer gezien van het land dan ik.

Ben je daar in je eentje naartoe gegaan? En hoe is je frans?

In het Frans kan ik me verstaanbaar maken... .... maar arabisch heb je veel meer aan... Ik was met een maat van mij die daar vandaan komt en sliep in het huis van zijn familie..

Maar zoals ik al zei, het was echt super, veel mooier dan een foto kan laten zien.

Hier nog een familiekiekje..

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7718679
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

In het Frans kan ik me verstaanbaar maken... .... maar arabisch heb je veel meer aan... Ik was met een maat van mij die daar vandaan komt en sliep in het huis van zijn familie..

Vooral Marrakech is een hele mooie stad. Sidi Harazem ben ik ook geweest. En we hebben zelf en huis langs het strand in Mohammedia (dorp bij Casablanca). Wat is Casablanca overigens foei lelijk.

Ik was altijd te jong om Marokko echt te ontdekken. Maar ik ben zeker nog van plan om een rondreis te maken. Misschien ook wel met een maat van mij!

pi_7718708
Ook nog koeiehoofd gegeten in Marrakech?
  zondag 5 januari 2003 @ 14:19:39 #9
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7718749
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:14 schreef xman het volgende:

[..]

Vooral Marrakech is een hele mooie stad. Sidi Harazem ben ik ook geweest. En we hebben zelf en huis langs het strand in Mohammedia (dorp bij Casablanca). Wat is Casablanca overigens foei lelijk.

Ik was altijd te jong om Marokko echt te ontdekken. Maar ik ben zeker nog van plan om een rondreis te maken. Misschien ook wel met een maat van mij!

De boulevard van Casablanca is super...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7718816
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

De boulevard van Casablanca is super...

Ja toegegeven..hij is inderdaad erg mooi!

Wat me opvalt van Marokko is dat (ik ben er al een tijdje niet geweest) maar dat alles altijd hetzelfde blijft. Marokko veranderd in veel opzichten gewoon niet, zoals je op die foto's ziet.

Aan de ene kant is dat heel mooi om te zien aan de andere kant kan het me soms mateloos irriteren.
Marokko is een unieke schoonheid..vind je ook niet?

pi_7719152

geneukt?

zondag 5 januari 2003 @ 15:03:18 #12
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_7719293
Hey Marokko!

Van sommige foto's snap ik echt niet waarom dat je die gemaakt hebt

Anderen zijn weer erg mooi, en over die waarop je zelf staat, zeg ik niets.

fake a dream
  zondag 5 januari 2003 @ 15:18:36 #13
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_7719553
Mooie foto's
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  zondag 5 januari 2003 @ 15:22:26 #14
1762 YPPY
Yppiaans
pi_7719635
Leuke foto's! Heb je nog gekke dingen meegemaakt?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7719715
SUPERFOTO'S!

* MoJo *jaloers is*

Jammer dat de kwaliteit v/d foto's wat minder is.

Wat heeft het je in totaal gekost?

pi_7719830
Mocht je zomaar "foto's" trekken in die synagoges (of hoe het ook mag noemen) of zijn die niet genomen in een synagoge? (Want dit zou je in de meeste kerken niet mogen)
pi_7719862
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:33 schreef Chiwakka het volgende:
Mocht je zomaar "foto's" trekken in die synagoges (of hoe het ook mag noemen) of zijn die niet genomen in een synagoge? (Want dit zou je in de meeste kerken niet mogen)
pi_7719886
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:33 schreef Chiwakka het volgende:
Volgens mij ben je een belg!
Moskee heet zoiets..synagoges is jodendom!
pi_7719913
Dude
  zondag 5 januari 2003 @ 15:40:11 #20
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_7719958
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:36 schreef xman het volgende:
Zeg!
Kom ik hier om jouw mooie foto's te bewonderen worden hier even Belgen gebashed...niet aardig!!
(am mostly a lurker, not a poster, maar dit kon ik niet laten gaan...)
Maare, echt mooie foto's
Oh.
Ok.
pi_7719993
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:37 schreef Youssef het volgende:
Dude

zondag 5 januari 2003 @ 15:45:22 #22
25873 IJskoud
Waar denk je aan?
pi_7720066
Ik ben 's zomers in Marokko geweest en heb juist de andere kant van het lant gezien, nl. het midden en het zuidwesten. De enige overlap is Casablanca en Marrakech, dus een aantal foto's is wel heel herkenbaar.

Maar het verhaal dat de mensen niet opdringerig zijn herken ik juist weer helemaal niet. We konden onze kont niet keren of er riepen allemaal mensen 'bonjou, bonjour' of 'un dirham, un stilo?'. Met name buiten de steden was dat heel erg. In de steden wilden ze vaak drugs verkopen of je rondleiden (voor geld, duh). Hoe dan ook, ze zien aan je dat je geld hebt en willen daar graag een gedeelte van overnemen. Niet op een luie manier, ze willen van alles voor je doen, ze zijn ook heel gastvrij en hartelijk.

[i]Nergens aan...[/i]
pi_7720111
Vandaag toevallig de Volkskrant bijlage gelezen waar dat plein in Marakech ook genoemd wordt, met die slangenbezweerders en groepen mensen bij elkaar. Leuke foto's!
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_7720158
Ik ben ook ooit in Marokko geweest en werd binnen een paar uur al met de dood bedreigd omdat ik weigerde drugs te kopen.

Verder wel een mooi land

zondag 5 januari 2003 @ 15:52:16 #25
25873 IJskoud
Waar denk je aan?
pi_7720192
Maar vond Marrakech ook heel erg mooi, de totale chaos die daar zo normaal is, de oneindige souks (hoe schrijf je dat) en het grote plein waarop altijd iets te doen is. Ook een paar prachtige gebouwen van binnen gezien met geweldige mozaïeken en houtsnijwerken, echt onvoorstelbaar wat je daar allemaal te zien krijgt! En dan aan de rand van Marrakech, wat echt een dorre, uitgedroogde stad is, ligt er een groot water wat eruitziet als een zwembad. Als je daar 1 stukje brood oid in het water gooit komen er duizenden vissen op af, echt een gruwelijk gezicht!!!

Ik ben ook in de Atlas geweest, 4-daagse wandeltocht. 's Zomers, dus je droogde daar helemaal uit, je dronk 6 liter water op een dag! Zoals daar geleefd wordt heb ik me nooit goed voor kunnen stellen totdat ik het daar met eigen ogen zag!

[i]Nergens aan...[/i]
pi_7720292
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:36 schreef xman het volgende:

[..]

Hoewel er ook wel synagoges in Marokko zijn, hoor. Er wonen namelijk redelijk wat Joden in Marokko.
Ars longa, vita brevis
pi_7721428
Mooi hoor
Ik hoor nog wel hoe je het gehad hebt!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zondag 5 januari 2003 @ 16:56:45 #28
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_7721528
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:52 schreef Aernout het volgende:

geneukt?

Zij wel.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_7723741
Mooie foto's. Nu nog een verhaaltje erbij, maar misschien horen we dat nog wel bij een travelmeeting of zo.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7723909
Toffe foto's, aaarrghh ik wil ook naar marokko.
Vava vind het er mooi en jij en nog vele anderen, dan moet ik ook gaan!!!
Billie Holiday is Lady Day!
  zondag 5 januari 2003 @ 19:30:55 #31
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7724086
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:56 schreef Furby het volgende:

[..]

Zij wel.

Wat is dat nu weer voor rare opmerking... Zij was wel één van mijn lieve vriendinnetjes die ik heb leren kennen... Gewoon gepostomdat ik voor de rest geen uitgaansfoto's enzo heb (foto is niet echt geweldig helaas.. ) ... Ze is overigens buikdanseres en wie haar heeft zien dansen is verkocht! Shakira is er echt een hork bij...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7724796
Geheel offtopic, maar BHFH, als je nog interesse hebt in een housewarmingmeeting/besloten travelmeet, stuur dan efkes een mailtje naar mij zodat ik dan je email adres heb.
  zondag 5 januari 2003 @ 20:11:09 #33
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7724820
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:09 schreef Lucille het volgende:
Geheel offtopic, maar BHFH, als je nog interesse hebt in een housewarmingmeeting/besloten travelmeet, stuur dan efkes een mailtje naar mij zodat ik dan je email adres heb.
okay! done!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 5 januari 2003 @ 20:16:25 #34
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7724949
Even over die sneeuwfoto.
Ik wist niet dat ze in Marokko sneeuw hadden op vlaktes terwijl het 30 graden is.

En dat ze allemaal Franse nummerborden hebben wist ik ook niet... .

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zondag 5 januari 2003 @ 20:19:16 #35
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7725012
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:16 schreef X-Ray het volgende:
Even over die sneeuwfoto.
Ik wist niet dat ze in Marokko sneeuw hadden op vlaktes terwijl het 30 graden is.

En dat ze allemaal Franse nummerborden hebben wist ik ook niet... .

Dat klopt die foto is ook bij parijs gemaakt gisteren op de weg terug naar huis... ( we hebben een halve dag vastgezeten bij Parijs)...

Ik wel sneeuw gezien in Marokko, maar alleen op afstand op de toppen van de hoge atlas..

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7725071
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Dat klopt die foto is ook bij parijs gemaakt gisteren op de weg terug naar huis... ( we hebben een halve dag vastgezeten bij Parijs)...

Ik wel sneeuw gezien in Marokko, maar alleen op afstand op de toppen van de hoge atlas..

Apart he! Heb je dat bij Marrakech gezien? Op de voorgrond die warme droge stad, palmbomen (dadelpalmen dacht ik) en op de achtergrond sneeuwtoppen op de bergen, prachtig!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_7725156
Leuke foto's hoor BloodhoundFromHell.
  zondag 5 januari 2003 @ 20:51:52 #38
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7725697
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:52 schreef IJskoud het volgende:
Maar vond Marrakech ook heel erg mooi, de totale chaos die daar zo normaal is, de oneindige souks (hoe schrijf je dat) en het grote plein waarop altijd iets te doen is. Ook een paar prachtige gebouwen van binnen gezien met geweldige mozaïeken en houtsnijwerken, echt onvoorstelbaar wat je daar allemaal te zien krijgt! En dan aan de rand van Marrakech, wat echt een dorre, uitgedroogde stad is, ligt er een groot water wat eruitziet als een zwembad. Als je daar 1 stukje brood oid in het water gooit komen er duizenden vissen op af, echt een gruwelijk gezicht!!!

Ik ben ook in de Atlas geweest, 4-daagse wandeltocht. 's Zomers, dus je droogde daar helemaal uit, je dronk 6 liter water op een dag! Zoals daar geleefd wordt heb ik me nooit goed voor kunnen stellen totdat ik het daar met eigen ogen zag!

Ik heb in Marrakech ook een paar hele mooie Dames ontmoet
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7727024
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

okay! done!

Ik heb nog geen mail gezien.
  zondag 5 januari 2003 @ 21:55:04 #40
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7727193
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:49 schreef Lucille het volgende:

[..]

Ik heb nog geen mail gezien.

ik heb hem net terug gebounced gekregen...
Het is toch lucille@fok.nl
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7727218
quote:
Op zondag 5 januari 2003 21:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

ik heb hem net terug gebounced gekregen...
Het is toch lucille@fok.nl

Jazeker. Kut mailforwarder.
Stuur 'em anders ff richting Lucille_Werner@hotmail.com
pi_14742309
Heej! De foto's doen het niet meer!
Dat is jammer!
pi_14742572
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:19 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is jammer!
pi_14742626
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:19 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is jammer!
Zinloze topic kick?
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_14742801
Nee, het is een stille hint aan BHFH om zn foto's weer online te zetten ofzo, want dan kan ik er naar kijken en vergelijken met mijn eigen Marokko foto's!
pi_14749034
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:34 schreef Liejannuh het volgende:
Nee, het is een stille hint aan BHFH om zn foto's weer online te zetten ofzo, want dan kan ik er naar kijken en vergelijken met mijn eigen Marokko foto's!
Ja ik zou ook graag BHFH's fotos willen zien, maar zie niks als kruisjes.
pi_14786526
quote:
Op woensdag 19 november 2003 09:01 schreef Lelijke_Aap het volgende:
Ja ik zou ook graag BHFH's fotos willen zien, maar zie niks als kruisjes.
me too
  zaterdag 22 november 2003 @ 16:52:02 #48
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_14842989
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 22:34 schreef Liejannuh het volgende:
ik ga het regelen vanavond.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_14853640
Waar zijn ze? Ik ben ook benieuwd. Op www.snow-forecast.com staat dat er ook in Marokko sneeuw valt!
  zondag 23 november 2003 @ 00:39:56 #50
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_14853695
quote:
Op zondag 23 november 2003 00:37 schreef Dwergje het volgende:
Waar zijn ze? Ik ben ook benieuwd. Op www.snow-forecast.com staat dat er ook in Marokko sneeuw valt!
Ehm het duurt even wat langer, ik had ze helemaal van de group gehaald, morgen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 23 november 2003 @ 14:46:40 #51
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_14862795
Kijk zelf maar even in de msn group, daar staan ze.. Heb ze weer ff online gezet... kunnen een paar dubbele staan. khad trouwens niet zo enorm eel fotos maar kijk maar.

http://groups.msn.com/fotoalbumeelco/hum.msnw?Page=1

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_14863665
  zondag 23 november 2003 @ 21:54:49 #53
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_14873317
Ik heb ze toch niet voor niks weer allemaal online gezet he liejannuh?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_14879600
quote:
Op zondag 23 november 2003 21:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb ze toch niet voor niks weer allemaal online gezet he liejannuh?
Niet voor niks online gezet BHFH, nu kan ik ze in ieder geval ook nog ff zien. Prachtige foto's van een prachtig land!
pi_14902797
Nee!! Leuk BHFH!
Herkende best wel wat dingen!
Grappig! Als je nou naar de culturele appeltaartmeeting komt, dan kunnen we verder praten over Marokko!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')