SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2019 14:18 schreef chufi het volgende:
Nog geen 10 min geledenGaat lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Toen had Keith nog lang haar.quote:
Ik zag net dat het waarschijnlijk toch zelfmoord is geweest.quote:
Ouder worden valt niet mee.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag net dat het waarschijnlijk toch zelfmoord is geweest.
Zal rond 1991 zijn geweest toen ik die CD 'Experience' van ze kocht en ik ze vlak daarna in rotterdam tijdens Parkpop naast Ahoy voor het eerst zag...quote:
Toen waren ze net begonnen ...quote:Op maandag 4 maart 2019 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal rond 1991 zijn geweest toen ik die CD 'Experience' van ze kocht en ik ze vlak daarna in rotterdam tijdens Parkpop naast Ahoy voor het eerst zag...
Ik kan veel beter zwijgen.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wilde iets zeggen, maar kan beter zwijgen.
quote:
Ik hou zo vaak mijn mond, als ik zou zeggen wat ik echt denk dan stoot ik mensen voor het hoofd, en dat wil ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |