quote:Op maandag 4 maart 2019 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vreemd dat mensen kunnen zien wat ze doet op de PC. Voor hetzelfde geld is ze gewoon bezig om haar merchandise te bestellen.
Wat kilootjes lichterquote:Op maandag 4 maart 2019 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat zei Adriaan nou over Merel, 2 tintjes lichter?
Ja, hij heeft een zwak voor Shelley vooral als ze haar lippen rood heeft gestift 💋quote:Op maandag 4 maart 2019 13:51 schreef pollewop77 het volgende:
Adje over dat Shelley geen kusje aan Gerrit wilde geven. Ze wees hem af, terwijl ze eerder sex hebben gehad.
Hij heeft er de mond wel van vol
Dat is dus mijn punt,ze zit achter die computer en doet geen fuck.Gisteren bijv, ook.Shelley wat doe je? Antwoord;Ik ben BN rs aan het zoeken.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie Shelley eerlijk gezegd nooit echt wat zinnigs doen.....
Please kan dat in hun eigen topic.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:53 schreef Toweler het volgende:
Even eerlijk wat vinden jullie van Utopia nu Mike en lotus weg zijn
Dat dus.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nep? onder elektrische scooters of als een soort dekmantel? De bedrijven zitten naast elkaar....
Gerrit is vooral productief met zijn stem.....quote:Op maandag 4 maart 2019 13:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik ook niet, zelfs Gerrit is productiever
Hoe dan
Misschien eerst ff wachten tot jouw vraag beantwoord is en dan pas commentaar leveren omdat een ander je de aanzet geeft.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:51 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, ik kan het n.l. niet zien.
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:53 schreef Toweler het volgende:
Ja, dat wist ik ook al van hem. Kon het niet horen, maar dacht dat hij zei, als ze 2 .... lichter was (misschien bedoelde hij kilo's): Hiske zei toen daarom, maar Shelley vind je ook leuk......quote:Op maandag 4 maart 2019 13:49 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat gewicht voor hem niet belangrijk is en dat modellen die slank zijn ook niet persé allemaal knap zijn
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:53 schreef Toweler het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]Ik ook. Ik vind het echt jammer en een verlies voor Utopia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Oh dat zal vast over Utopia gaanquote:Op maandag 4 maart 2019 13:55 schreef Ranah het volgende:
adje: als ik wist wat ik nou weet was ik er niet ingegaan
Hoi Maza,Merel verkoopt lekker veel kleding maar haar winstmarge is 8 euro per pak.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet. En Merel verkoopt allerlei kleding die ze overal inkoopt.
Daar komt bij dat ze ook nog erg dom is en dat wil verbloemen met haar rollende R.........quote:Op maandag 4 maart 2019 13:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt,ze zit achter die computer en doet geen fuck.Gisteren bijv, ook.Shelley wat doe je? Antwoord;Ik ben BN rs aan het zoeken.
Lekker rustig.... geen gezeik, heeft ook invloed op Tim en Franny want die werden gevoed met negativiteit van die twee.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:53 schreef Toweler het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Please kan dat in hun eigen topic.
Zo hangen ze in de winkel toch óók?quote:Op maandag 4 maart 2019 13:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die bh op een hanger
Zucht
[ link | afbeelding ]
Dat is toch niet verkeerd? Ze koopt in en verkoopt het met winst. Ze schijnt ook belachelijk veel te verkopen. Met 8 euro winst per pak loopt ze flink binnenquote:Op maandag 4 maart 2019 13:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi Maza,Merel verkoopt lekker veel kleding maar haar winstmarge is 8 euro per pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |