Klopt, maar misschien weet iemand dat niet, of staat er niet bij stil.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het is al wat 'ouder nieuws'wat mij persoonlijknniet stoort, maar misschien wordt een 'spoiler' meer op prijs gesteld?
Merel zit er al een hele tijd op voor privé-bestellingen. Kleding etc.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley zit onder kantoortijden alleen onzin op die computer te doen.
Die doet vrolijk mee.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel zit er al een hele tijd op voor privé-bestellingen. Kleding etc.
Zit je er naast?quote:Op maandag 4 maart 2019 13:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel zit er al een hele tijd op voor privé-bestellingen. Kleding etc.
Ik zie Shelley eerlijk gezegd nooit echt wat zinnigs doen.....quote:Op maandag 4 maart 2019 13:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley zit onder kantoortijden alleen onzin op die computer te doen.
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien weet iemand dat niet, of staat er niet bij stil.
Iemand vriendelijk een hint geven om dat te overwegen vind ik niet erg.
Het wordt anders weer snel een gespannen sfeertje waar op elke scheet gereageerd wordt, als iemand zich niet aan dit soort regels houdt. Je ziet het maar weer. Ik doe het nu ook.
dat gewicht voor hem niet belangrijk is en dat modellen die slank zijn ook niet persé allemaal knap zijnquote:Op maandag 4 maart 2019 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat zei Adriaan nou over Merel, 2 tintjes lichter?
Er is hier, ook door mods, al regelmatig verzocht het op de daarvoor geopende topics te plaatsen dus begrijp wel dat Uto wat kortaf reageert nu.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien weet iemand dat niet, of staat er niet bij stil.
Iemand vriendelijk een hint geven om dat te overwegen vind ik niet erg.
Het wordt anders weer snel een gespannen sfeertje waar op elke scheet gereageerd wordt, als iemand zich niet aan dit soort regels houdt. Je ziet het maar weer. Ik doe het nu ook.
Nep? onder elektrische scooters of als een soort dekmantel? De bedrijven zitten naast elkaar....quote:Op maandag 4 maart 2019 13:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Erik had het vandaag zelfs over nepscooters.
Volgens mij ging het over haar gewicht....quote:Op maandag 4 maart 2019 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat zei Adriaan nou over Merel, 2 tintjes lichter?
Ik ook niet, zelfs Gerrit is productieverquote:Op maandag 4 maart 2019 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie Shelley eerlijk gezegd nooit echt wat zinnigs doen.....
Ja vreemd dat mensen kunnen zien wat ze doet op de PC. Voor hetzelfde geld is ze gewoon bezig om haar merchandise te bestellen.quote:
Dat denk ik dus ook, ik kan het n.l. niet zien.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vreemd dat mensen kunnen zien wat ze doet op de PC. Voor hetzelfde geld is ze gewoon bezig om haar merchandise te bestellen.
Maar wél wat tintjes lichter.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:49 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat gewicht voor hem niet belangrijk is en dat modellen die slank zijn ook niet persé allemaal knap zijn
Ik ook niet. En Merel verkoopt allerlei kleding die ze overal inkoopt.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:51 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, ik kan het n.l. niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |