quote:
Nouja dan liever deze tt.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hey joh.
Ik had [klb Ajax sc] #WZAWZDB
dat wil ik eigenlijk wel zien.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende week zit Louis er dus dan zullen ze er wel 90.000 hebben
Dan is het maar beter dat ik de TT heb ipv die troepquote:Op maandag 4 maart 2019 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hey joh.
Na die Zomergasten met hem vind ik hem maar MEH.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat wil ik eigenlijk wel zien.
Panda’squote:
Lijkt mij wel ja. Schijnt ook een erkend leerbedrijf te zijnquote:Op maandag 4 maart 2019 11:52 schreef Rozevla het volgende:
Wat denken jullie.
Zouden ze bij IS ook snuffel stage plaatsen hebben? Dat je gewoon een weekje kan kijken of IS wel echt bij je past.
Alle joden lopen wegquote:Op maandag 4 maart 2019 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hey joh.
AH kassameisje dit keer? of Bakker bart serveerster?quote:
Gymmeisjequote:Op maandag 4 maart 2019 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
AH kassameisje dit keer? of Bakker bart serveerster?
ZO DAN!!!! KOEKOEKquote:Op maandag 4 maart 2019 11:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Houdt je fakking bek man empathieloze autist
Wat leuk om te horen vriend.quote:
Aah ja. Ben hele benieuwd naar de toekomstige verhalen van jequote:
Gymmeisje dat zie je tochquote:
jawel, hij stalkte haar op facebookquote:Op maandag 4 maart 2019 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
Treinmeisje wist die de naam ook niet van toch?
Oh toch nog wat gemist dusquote:
Bedankt voor je mooie woordenquote:Op maandag 4 maart 2019 10:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Meid in 2014 had ik misschien lelijke wenkies maar jij bent nog steeds dik en daarbij ben je saai en vermoeiend geworden
Kwam mmgym maar terug in plaats van dit slappe aftreksel
Nou anders ik wel!quote:Op maandag 4 maart 2019 12:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja kreeg vanmorgen het recept van 4EverBlackEyed, ben benieuwd
Hey fem!quote:Op maandag 4 maart 2019 12:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja kreeg vanmorgen het recept van 4EverBlackEyed, ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |