Daar weet Wim Lex vast alles vanquote:Op maandag 4 maart 2019 11:37 schreef ElDinosaur het volgende:
En daarna lekker door je maagbandje vreten.
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:41 schreef STING het volgende:
[..]
Daar weet Wim Lex vast alles van
[ afbeelding ]
Oke 40.quote:Om voor een maagverkleining in aanmerking te komen moet je voldoen aan een aantal voorwaarden. Zo moet je een BMI van minimaal 40 hebben, of boven de 35 in combinatie met (een) ziekte(n) die gerelateerd is aan je obesitas. Denk hierbij aan suikerziekte, hoge bloeddruk, slaapapneu of ernstige gewrichtsklachten. Verder gelden de volgende voorwaarden:
Je hebt al minstens vijf jaar ernstig overgewicht.
Je bent tussen de 18 en 65 jaar oud.
Je hebt zelf eerst andere methodes geprobeerd om gewicht te verliezen. Hiervoor heb je in de afgelopen vijf jaar minimaal zes maanden professionele hulp gekregen.
Je bent goed gemotiveerd om je eet- en leefgedrag te veranderen.
Lolquote:Op maandag 4 maart 2019 11:42 schreef Geytenbeekje het volgende:
ik denk bij een bmi van 32/33 een maagbandje ?
Ik heb overgewichtquote:Op maandag 4 maart 2019 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zit wel aan de hoge kant van normaal gewicht
haha vetzak.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb overgewicht![]()
U heeft overgewicht, we adviseren u
contact op te nemen met uw huisarts voor professionele hulp om gewicht te verliezen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan therapie tot gedragsverandering.
elke dag 10 krokettenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
138 kilo voor mijn lengte; dan moet ik er nog 50 bij zien te krijgen.
Nee hoor, want je lengte verandert dan ookquote:Op maandag 4 maart 2019 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog behoorlijk dooreten om mijn BMI richting de 40 te krijgen. Of mijn benen laten amputeren; dat tikt ook wel aan bij het meten van BMI.
Ben je dan fatty of pseudofatty?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb overgewicht![]()
U heeft overgewicht, we adviseren u
contact op te nemen met uw huisarts voor professionele hulp om gewicht te verliezen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan therapie tot gedragsverandering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |