quote:Op maandag 4 maart 2019 12:08 schreef Alocanda het volgende:
Een streamlock was vroeger een momentje om een kopje thee te halen. Ik drink nu wel erg veel thee.
Met beide beweringen eens.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:08 schreef espri het volgende:
[..]
ik laat ieder in zn waarde, zeg dus algemeen dat cossen moeilijk schijnt te zijn....Het wordt gewoon bloedje irritant als er een klein groepje is dat maar blijft door gaan om de cos te verneuken.
Hoop dat Erik zelf vertrekt, nog meer nieuwen er in.
Dit is er eentje met kneecuts, dacht al dat Lotus die ergens had laten rondslingeren ...quote:Op maandag 4 maart 2019 12:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mannen en leggings, behalve als het dansers zijn natuurlijk.
Als Erik vanaf nu op bed gaat liggen doen ze dat ook wel denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan zullen ze hem wel moeten nomineren...
Saaie kutquote:Op maandag 4 maart 2019 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Shelly zei net dat ze op Erik gaat, zegt Jessie tegen Ger
Dat moet in het ziekenhuis gebeuren, dat doet een fysio helemaal niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:14 schreef ndid het volgende:
Erik: hij wou er een spuit in doen. Huuuhuh echt niet
Niet dat Gerrit zich aanbiedt of zo. Hij kan het niet en heeft er geen zin in, hebben we eerder kunnen zien.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:11 schreef ndid het volgende:
Jessie zegt dat hij erin kwam om geld te verdienen maar dat hij niet had verwacht de financiën te gaan doen.
Gerrit: het past wel bij je
Jessie: ik heb liever dat iemand anders het gaat doen.
pussie .. Zelfs Billy kreeg een spuitquote:Op maandag 4 maart 2019 12:14 schreef ndid het volgende:
Erik: hij wou er een spuit in doen. Huuuhuh echt niet
denk dat nog niemand voor erik de politie wil bellen, om hem eruit te laten gaan..helaasquote:Op maandag 4 maart 2019 12:12 schreef eskil het volgende:
[..]
Snap ook niet dat hij zelf niet weggaat. Spelverpester
Van mij hoeft tim niet weg hoor, zie liever iemand anders vertrekkenquote:Op maandag 4 maart 2019 12:14 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Saaie kut
Zul je zien dat het een petertje wordt
Tim MOET weg
Moet hij zijn rijbewijs laten vernieuwen?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:15 schreef ndid het volgende:
Volgens Erik moet er misschien toch een foto gemaakt worden.
Borg kwijt?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:12 schreef eskil het volgende:
[..]
Snap ook niet dat hij zelf niet weggaat. Spelverpester
Zit toch in een vrij nieuwe reclamequote:Op maandag 4 maart 2019 12:13 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dit is er eentje met kneecuts, dacht al dat Lotus die ergens had laten rondslingeren ...
Mylene zing "you are my sunshine", das wel een oud liedje. Dat zij dat kent
Die is niet goed!quote:Op maandag 4 maart 2019 12:17 schreef ndid het volgende:
Tim: ik heb fans....ik zal de laatste plek wel gaan missen hoor
Nou tis me ook we een watje ook hoor. Volgens de fysio was een spuit veel beter maar hij weigert want dat doet zeer pffffquote:Op maandag 4 maart 2019 12:15 schreef ndid het volgende:
Brandon: een spuitje was misschien wel handig geweest.
Erik: nou het was geen spuit maar een naald, het doet in ieder geval zeer.
Spuit, naald, was het verschil?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:15 schreef ndid het volgende:
Hij kan artritis of artrose hebben en met dit weer kan dat erg op gaan spelen.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Alles doet me zeer, zegt Eric![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook op Gerrit gestemdquote:Op maandag 4 maart 2019 12:16 schreef spapaars het volgende:
Die loopt nooit vrijwillig de poort uit.
Gratis eten drinken en neuken zonder je een seconde in te spannen om wat te bereiken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2019 09:31 schreef IkFok het volgende:
Erik: Als ik een paard was geweest hadden ze me afgemaakt. Zo kreupel ben ik
Dus nu iedereen het weet in het land, mogen ze er over praten.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:16 schreef Dotteke het volgende:
Er is een pollie van Tim besteld, zegt Jens lachend
Dat meen je niet, zegt Tim
De website is hersteld, ze kunnen weer overal bij
Wilt Erik ookquote:Op maandag 4 maart 2019 12:15 schreef ndid het volgende:
De fysio had het over een naaldje in een spier en waarschuwde al dat het pijnlijk is en dat je er een zware spierpijn aan over kunt houden.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:18 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou tis me ook we een watje ook hoor. Volgens de fysio was een spuit veel beter maar hij weigert want dat doet zeer pffff
Dan hadden ze dat waarschijnlijk wel in zijn bloed gezien toch ( denk ik)quote:Op maandag 4 maart 2019 12:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij kan artritis of artrose hebben en met dit weer kan dat erg op gaan spelen.
Heeft alleen niet gewerkt.quote:
Je bedoelt schuimopstand. Dat gegeven op zich, is al alarmerend.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:19 schreef freaky40 het volgende:
Als Tim er niet uit gaat komt er een grote volksopstand!
Die klant wil natuurlijk buiten gaan darten en die pollie van TimTim gebruiken als bulls-eye.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:16 schreef Dotteke het volgende:
Er is een pollie van Tim besteld, zegt Jens lachend
Dat meen je niet, zegt Tim
De website is hersteld, ze kunnen weer overal bij
Ik hoor niemand daarover. Het is ook in het verleden best wel een struikelblok gebleken.quote:
Eerst maar eens zien wat Jens hem gaat geven.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Jens en ik gaan na stemmingen sowieso los zegt Tim
Ja maar dat het wel het beste was voor de behandelingquote:Op maandag 4 maart 2019 12:19 schreef ndid het volgende:
[..]
De fysio had het over een naaldje in een spier en waarschuwde al dat het pijnlijk is en dat je er een zware spierpijn aan over kunt houden.
Dat hoop ik dat hun recht op internetten en tv kijken ontnomen wordt, want als je dat doet ben je niet toerekeningsvatbaar.quote:
Dat.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat Jens hem gaat geven.
Is inderdaad een pijnlijke spuit en slecht voor de spieren maat je bent wél een tijdje van de pijn af.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:19 schreef ndid het volgende:
[..]
De fysio had het over een naaldje in een spier en waarschuwde al dat het pijnlijk is en dat je er een zware spierpijn aan over kunt houden.
Nou ik heb liever dry-needling dan een goudspuit. Maar Erik is een watje ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |