Zoute taart is niet lekkerquote:Op maandag 4 maart 2019 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat érg dat Adriaan alles maar weggooit!![]()
![]()
![]()
Heel erg, maar je kunt er niets meer mee. Dankzij Hiske.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat moet hij er dan mee?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar het is veel te zout.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Taart van bakken en His mag het allemaal hebben.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat moet hij er dan mee?
Hiske heeft het deeg totaal verprutst met veel te veel zout er in doen.
En ze blijft het maar weglachen
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:06 schreef espri het volgende:
[..]
Taart van bakken en His mag het allemaal hebben.
Adriaan blijft voor zijn doen heel rustig,dat heeft hij ook bij Shelley.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat moet hij er dan mee?
Hiske heeft het deeg totaal verprutst met veel te veel zout er in doen.
En ze blijft het maar weglachen
Dan is Hiske weer helemaal in d'r element. Halve zinnen, een paar loze kreten.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:09 schreef espri het volgende:
Halve zinnen van His.. dannuuhhh en dan uhhh weetjewel?
Ik mag het hopenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:11 schreef mcspicy het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jens denkt: laat die Tim maar lullen,jij komt op de bank en jij gaat weg!
Ze denkt daar Adriaan mee in haar straatje te krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:11 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dan is Hiske weer helemaal in d'r element. Halve zinnen, een paar loze kreten.
Hiske....
ik cultuur
zorg daarvoor
raakvlakken op ander vlak
soms elkaar beu
pioniers mooi woord
raakvlakken sommige dingen toch anders
dingen die zwaar wegen
motto van je leven
intrinsieke motivatie
En toch hoop ik dat hij blijft!quote:Op maandag 4 maart 2019 11:12 schreef PTLe het volgende:
Ik blijf echt lachen om Tim , iedereen ziet wel dat ik werk , ook de nieuwe inwoners , oei wat is hij bang .
Ja echt die denkt geen meter verder en alleen maar aan de laatste paar dagen dat hij zich uit slooftquote:Op maandag 4 maart 2019 11:11 schreef pollewop77 het volgende:
Het zelfde riedeltje:
Die (Jessie) ziet ons echt wel werken hoor, en dat zien de nieuwe inwoners ook
Tim vergeet dat ze vast ook de afgelopen maanden hebben meegekregen
Volgens mij doelde hij op Jessiequote:Op maandag 4 maart 2019 11:10 schreef pollewop77 het volgende:
Zei Tim nou dat Erik zich bedreigd voelt?
Ja net als dat afgesloten van de buitenwereld of ze geen andere mensen zien ofzo. Ze zien er meer dan ik in iedergeval.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat smoesje van 24/7 op elkaars lip zitten ben ik ook wel klaar mee.De ene weet soms niet eens van de ander hij of zij doet.
Tja voor de sensatie is hij prima , maar meer ook nietquote:
Elke dag van 9-17u nog wel maakt die er van. Nou toen t lekker weer was lag die de hele dag in de zon en de mnd hier voor deed die geen flikkerquote:Op maandag 4 maart 2019 11:12 schreef PTLe het volgende:
Ik blijf echt lachen om Tim , iedereen ziet wel dat ik werk , ook de nieuwe inwoners , oei wat is hij bang .
Ik heb er veel twijfels bij. Morgen zal het blijkenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:12 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik mag het hopenIk ga er van uit dat Jens een dubbelrol speelt nu
Ja klopt, hij denkt dat jessie niet op hem durft te stemmen want niet naast hem op de bank durft, wat een sukkel is die Tim tochquote:
ik twijfel ook steeds meer, gister zeidie tegen Mylene dat hij Tim eigenlijk een hele relaxte gast vind nu hij er mee op trekt en dat was eigenlijk niet de bedoelingquote:Op maandag 4 maart 2019 11:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb er veel twijfels bij. Morgen zal het blijken
Het kwam met bakken uit de lucht.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:17 schreef mcspicy het volgende:
Christel: Ekstreamely,SIJPELEN,echt waar Erik het was 100 keer erger
Mylène zei net ook tegen Franny dat ze misschien toch niet op Tim gaat. Omdat ze zo lekker met hem om kan gaanquote:Op maandag 4 maart 2019 11:17 schreef pecla het volgende:
[..]
ik twijfel ook steeds meer, gister zeidie tegen Mylene dat hij Tim eigenlijk een hele relaxte gast vind nu hij er mee op trekt en dat was eigenlijk niet de bedoeling
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mylène zei net ook tegen Franny dat ze misschien toch niet op Tim gaat. Omdat ze zo lekker met hem om kan gaan
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:18 schreef FOKoffieleut het volgende:
Erik bij Chis in de hut, luisterend naar het rammelde dak
Chris: Erik, wil je een stukje chocola? Heb nougat en met knetter
Bij Christel bedoel je? Hij is vast niet de eerste.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:19 schreef FOKoffieleut het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kluskabouters Erik voor gingen en na zullen gaan
Hahahahaha staan naast elkaar als 2 kleuters. Durven elkaar niet aan te kijken.quote:
Ik heb iets horen fluisteren van Woensdag , maar pin mij er niet op vast , hij had het over woensdag en het was niet echt duidelijk .quote:Op maandag 4 maart 2019 11:20 schreef mcspicy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het lijkt erop dat achter ingegrepen heeft dan.Dan zal Erik wel gaan!
Hij moet eerst het dak van de HisChrishut gemaakt hebben.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:21 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb iets horen fluisteren van Woensdag , maar pin mij er niet op vast , hij had het over woensdag en het was niet echt duidelijk .
Iets met als hij niet op de bank komt,dan woensdag gaat?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:21 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb iets horen fluisteren van Woensdag , maar pin mij er niet op vast , hij had het over woensdag en het was niet echt duidelijk .
Daar kan een fysio toch niks aan doen,toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:25 schreef ndid het volgende:
Fysio komt dus voor Erik; die heeft last van zijn arm (hij denkt zelf aan een peesontsteking).
Wat is er fout gegaan? Zag net wel dat Adriaan prut in een vuiniszak gooide. Vroeg mij al af wat het was.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:05 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Heel erg, maar je kunt er niets meer mee. Dankzij Hiske.
Teveel zout in het deeg gedaan door Hiske.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is er fout gegaan? Zag net wel dat Adriaan prut in een vuiniszak gooide. Vroeg mij al af wat het was.
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:27 schreef espri het volgende:
Erik heeft zoveel pijn, dan kennie niet leggen....
Toch sneu .quote:Op maandag 4 maart 2019 11:27 schreef espri het volgende:
Erik heeft zoveel pijn, dan kennie niet leggen....
Erik er straks uit onder het mom van gezondheidsproblemen!!!!!quote:Op maandag 4 maart 2019 11:27 schreef ndid het volgende:
Erik: de schouder doet het meeste pijn, de rest gaat wel.
Fysio vraagt of er nog iets bijzonders uit het bloedprikken kwam? Geen bijzonderheden?
Nee zegt Erik. Hij slikt alleen ibuprofen.
Aan een peesontsteking niet (volgens mij), maar misschien kan hij de omliggende spieren los masseren?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar kan een fysio toch niks aan doen,toch?
Je zal zo'n muts als Hiske thuis hebben....quote:Op maandag 4 maart 2019 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Teveel zout in het deeg gedaan door Hiske.
Lijkt wel alsof Erik de bof heeft.quote:
Of op de camping in het animatieteamquote:Op maandag 4 maart 2019 11:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je zal zo'n muts als Hiske thuis hebben....
Lever?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:27 schreef ndid het volgende:
Erik: de schouder doet het meeste pijn, de rest gaat wel.
Fysio vraagt of er nog iets bijzonders uit het bloedprikken kwam? Geen bijzonderheden?
Nee zegt Erik. Hij slikt alleen ibuprofen.
Wat een muts.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Teveel zout in het deeg gedaan door Hiske.
His zei, je gooit me ook in het diepe, Adrie zegt, in het diepe? je leest van een lijstje af, ik geef je zwembandjes en een roeiboot en nog doe je het fout...quote:Op maandag 4 maart 2019 11:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die muts wilden ze toen toch verbranden?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hier moet ik zo hard om lachen, die jongen leeft in een waanwereldquote:Op maandag 4 maart 2019 11:16 schreef pecla het volgende:
[..]
Ja klopt, hij denkt dat jessie niet op hem durft te stemmen want niet naast hem op de bank durft, wat een sukkel is die Tim toch
Ik denk het ook! Wegens gezondheidsproblemen straks!quote:Op maandag 4 maart 2019 11:32 schreef Hagenesie het volgende:
Lijkt er toch op dat Erik er uitgestemd wordt.
Dan zullen ze hem moeten nomineren.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:32 schreef Hagenesie het volgende:
Soms bewonder ik zijn lef om dit soort dingen uit te kramen. Je moet toch wel apart zijn.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:31 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hier moet ik zo hard om lachen, die jongen leeft in een waanwereld
Echt niet,ik wil het niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:32 schreef Hagenesie het volgende:
Normaal toch ook zou er alles bij neergegooid hebben. Ze liggen tot laat in bed zuipen zich te pletter liggen als de zon schijnt de hele dag in de zon. Hij heeft het gevoel dat hij gebruikt word en vooral door Jessiequote:Op maandag 4 maart 2019 11:07 schreef Mjelleke het volgende:
Adriaan is de laatste tijd wel erg veel aan het zeuren zeg. Mijn god. Dat die niet moe wordt van zichzelf
in bakken of koken gaat het meest om snufjes zout dat weet toch iedereen??Zelfs mijn kleindochter van 10quote:Op maandag 4 maart 2019 11:30 schreef espri het volgende:
[..]
His zei, je gooit me ook in het diepe, Adrie zegt, in het diepe? je leest van een lijstje af, ik geef je zwembandjes en een roeiboot en nog doe je het fout...
Ja wel balenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:33 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik denk het ook! Wegens gezondheidsproblemen straks!
ik denk dat hij er echt van overtuigd is van wat hij zegtquote:Op maandag 4 maart 2019 11:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Soms bewonder ik zijn lef om dit soort dingen uit te kramen. Je moet toch wel apart zijn.
Ik zeg dat omdat hij vaak naast zit, als hij dingen beweert. Het zou een goede zijn voor blufpoker.
Ik heb beeld. Heb je 3 dagen in de hitte gereden in een volle wagen met vervelende kids op de achterbank, kom je eindelijk aan op de camping, zie je Hiske staan.quote:
Mooi, mogen His en Chris zelf hun huisje maken.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:35 schreef ndid het volgende:
Fysio: boven schouderhoogte werken is voorlopig eigenlijk een no go
Dat zeg ik.quote:
quote:
Ik vind het toch wel erg voor Erik, als hij inderdaad met pijn in zijn lijf daar al tijden rondloopt en men dat niet ziet of hem eigenlijk tot een soort simulant bombardeert en men eigenlijk vindt, dat hij aan het werk moet.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:33 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Erik wil niet beter worden op wat voor vlak dan ookquote:Op maandag 4 maart 2019 11:36 schreef ndid het volgende:
De fysio kan de pees behandelen, maar kan ook een naaldje in de spier? prikken.
Dat laatste vind Erik niet zo'n goed idee.
Hij vertelde net aan de fysio dat de pijn begon een week of 2, 3 nadat hij is binnen gekomen.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg voor Erik, als hij inderdaad met pijn in zijn lijf daar al tijden rondloopt en men dat niet ziet of hem eigenlijk tot een soort simulant bombardeert en men eigenlijk vindt, dat hij aan het werk moet.
Bij Bas was het een slijmbeurdontsteking als het hem goed uit kwam....quote:Op maandag 4 maart 2019 11:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bas liep in UTO 1 ook met een slijmbeursontsteking.
Hij moet daar lekker tot rust komen,goede verzorging en geen belasting.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel erg voor Erik, als hij inderdaad met pijn in zijn lijf daar al tijden rondloopt en men dat niet ziet of hem eigenlijk tot een soort simulant bombardeert en men eigenlijk vindt, dat hij aan het werk moet.
Sowieso!quote:Op maandag 4 maart 2019 11:38 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Gewoon afdwingen
Tim gaat aanstaande maandag Utopia verlaten!
Wat heeft die man bezield om zich daar voor op te geven?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of hij moet het programma verlaten wegens gezondheidsproblemen (met behoud van borg)quote:Op maandag 4 maart 2019 11:33 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hij moet gewoon de deur uit lopen vandaagquote:Op maandag 4 maart 2019 11:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij moet daar lekker tot rust komen,goede verzorging en geen belasting.
Hij had er nooit in moeten gaan. Vertelde laatst dat hij niet eens echt wist wat Utopia was.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij moet daar lekker tot rust komen,goede verzorging en geen belasting.
Ik geloof dat niet. In sommige gevallen wel, maar er zijn echt gevallen waarvan ik denk, dat kun je niet menen en dat weet je zelf ook wel, maar dat komt je beter uit.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:34 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik denk dat hij er echt van overtuigd is van wat hij zegt
Dat geloof ik ook. Het was vrij snel dat hij als een wrak rondliep, als een oude versleten man.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:37 schreef ndid het volgende:
[..]
Hij vertelde net aan de fysio dat de pijn begon een week of 2, 3 nadat hij is binnen gekomen.
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Drinkt Erik met links? Dat zal wennen worden voor hem. Al die repeterende drank bewegingen naar zijn mond met een halve liter bier
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:40 schreef Amphorapotje het volgende:
Drinkt Erik met links? Dat zal wennen worden voor hem. Al die repeterende drank bewegingen naar zijn mond met een halve liter bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Als het moet, drinkt hij het wel met een rietjequote:Op maandag 4 maart 2019 11:40 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:
Ik ben benieuwd naar het Lotus verhaal. Hij kan beter daarmee komen, maar dat zal wel een wens blijven.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:41 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit had nog een onthulling vandaag, maar helemaal morgen. Fluisterde hij bij Jessie net. Zou dus kunnen dat Erik vandaag al vertrekt. Het zal dus daar wel mee te maken hebben.
https://www.mediacourant.(...)talpa-kandidaten-op/quote:Op maandag 4 maart 2019 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het Lotus verhaal. Hij kan beter daarmee komen, maar dat zal wel een wens blijven.
Nou ik geloof t wel(misschien een enkele keer uitgezonderd),maar het is gewoon een narcist die zichzelf gewoon zo geweldig vind( de rest zijn allemaal natte scheten). Echt snel eruit met die kwalquote:Op maandag 4 maart 2019 11:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet. In sommige gevallen wel, maar er zijn echt gevallen waarvan ik denk, dat kun je niet menen en dat weet je zelf ook wel, maar dat komt je beter uit.
Ik zou niet met zo iemand kunnen leven. Ik ben een graver, als ik niet weet of iets klopt, dan zit ik er mee. Nee. nee.. nu kun je enigszins zien of iets klopt of niet klopt, maar buiten kun je dat niet hard maken en dat is niet te handelen.
Dat snap ik ook niet. In zijn verhalen kan je een beetje opmaken dat hij buiten ook last had van zijn lijf. Ik geloof dat graag. Het is een bouwvakker en dat moet je niet onderschatten. Misschien ook teveel gedronken, maar het is best een aanslag op je lijf om iedere dag in weer en wind, te bukken, strekken, tillen etc.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft die man bezield om zich daar voor op te geven?
Wat zou er over gezegd moeten worden dan?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het Lotus verhaal. Hij kan beter daarmee komen, maar dat zal wel een wens blijven.
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:37 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Erik wil niet beter worden op wat voor vlak dan ook
Zijn gezuip doet ie niks mee
Zijn slaapprobleem doet ie niks mee
Zijn schouder doet ie dus niks mee
Dat ie maar gewoon gaat vandaag nog! Wegwezen met die ouwe malloot
Echt niet, gewoon vandaag doeiiiii Erikquote:Op maandag 4 maart 2019 11:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat dus.
Maar niet middels een Petertje
Heerlijk, je ziet haar genieten.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:44 schreef ndid het volgende:
En Katie loopt lekker te wroeten![]()
[ afbeelding ]
Nou ik blijf zo benieuwd wat Lotus nu bedoelde met "ze gaan zo naar de politie" wat ze tegen Merel fluisterde en ook dat ze zo gestressed in een kwartier haar spullen moest pakken, en dan pas een halve dag later een melding op de krantquote:Op maandag 4 maart 2019 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht en al heb geschreven gisterenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:44 schreef Geraldb het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)talpa-kandidaten-op/
Hij verbouwde campers,was geen bouwvakker.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. In zijn verhalen kan je een beetje opmaken dat hij buiten ook last had van zijn lijf. Ik geloof dat graag. Het is een bouwvakker en dat moet je niet onderschatten. Misschien ook teveel gedronken, maar het is best een aanslag op je lijf om iedere dag in weer en wind, te bukken, strekken, tillen etc.
Thanks. Wat een love story. Dat vind ik nou weer leuk aan een man als Mike.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:44 schreef Geraldb het volgende:
[..]
Dit staat er in de link:quote:Op maandag 4 maart 2019 11:47 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou ik blijf zo beniuewd wat Lotus nu bedoelde met "ze gaan zo naar de politie"wat ze tegen Merel fluisterde en ook dat ze zo gestressed in een kwartier haar spullen moest pakken, en dan pas een halve dag later een melding op de krant
Ah dat verklaart alles!quote:Op maandag 4 maart 2019 11:44 schreef Geraldb het volgende:
[..]
Buitenaf heeft er een drama van gemaakt en hier ook nog eens.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:47 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht en al heb geschreven gisteren
Dramaqueen die Lotus
Die 2 gaven meer om elkaar dan ze daar wilden toegeven.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Thanks. Wat een love story. Dat vind ik nou weer leuk aan een man als Mike.![]()
Hij heeft zijn foutjes, maar ......
Oud nieuws inderdaad en maar weer verderrrrrrrrrrrr.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lotus is weg,het kan me werkelijk niet meer boeien.
Dat krijg je die verhalen als je zo geheimzinnig doet. Wat nou als ze de groep bij elkaar had geroepen en gezegd goh ik hou het niet meer vol ik wil naar Mike en ik ben weg. Dan was er niks aan de hand geweest. Alsof Talpa mensen op sluit, ook Lotus en Mike zijn van het padje af. Zelf de politie (laten) bellen omdat ze denkt dat ze niet weg mag.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Buitenaf heeft er een drama van gemaakt en hier ook nog eens.
Krijg je in een restaurant ook wel eens maar dáár lijkt het nergens op.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:51 schreef Hagenesie het volgende:
Nieuwe trend, water drinken uit wijnglazen
Gewoon een drama verhaal van mediacourant. Er was gewoon niets aan de hand.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:51 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat krijg je die verhalen als je zo geheimzinnig doet. Wat nou als ze de groep bij elkaar had geroepen en gezegd goh ik hou het niet meer vol ik wil naar Mike en ik ben weg. Dan was er niks aan de hand geweest. Alsof Talpa mensen op sluit, ook Lotus en Mike zijn van het padje af. Zelf de politie bellen omdat ze denkt dat ze niet weg mag.
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon een drama verhaal van mediacourant. Er was gewoon niets aan de hand.
Ik snap alleen niet dat Lotus het dan niet eerst gewoon via de FEBO heeft geprobeerd ipv al deze heisa te creëren en dat ze ineens in 1 kwartier moest vertrekken(maar misschien heeft ze dat wel en praat ze daar nu niet over vanwege evt boetes)quote:Op maandag 4 maart 2019 11:49 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dit staat er in de link:
Politie naar Utopia: ‘Sluit Talpa kandidaten op?’
Geplaatst op Mon 04 Mar 2019 om 9:00
Utopia-kandidaat Lotus werd zondag onder politiebegeleiding van het tv-terrein af gehaald. Er gingen direct een hoop geruchten, want heeft ze dan misschien iets strafbaars gedaan? De politie ontkende dat direct en SBS 6 schept nu duidelijkheid met een officiële reactie. “Lotus miste haar vriend Mike, die Utopia enkele weken geleden heeft verlaten. Lotus heeft hem vanuit Utopia geschreven dat ze Utopia heel graag snel wilde verlaten, maar dacht dat dit niet zou mogen.“
Daarop belde Mike direct met de politie. “Mike heeft daarop, op verzoek van Lotus, contact gezocht met de politie die voor de zekerheid naar Utopia is gegaan om de situatie te beoordelen.”
Daarop is de politie naar het tv-terrein van producent Talpa gegaan. “Eenmaal bij Utopia bleek dat Lotus alle vrijheid had om Utopia te verlaten als ze dat wenste. Lotus heeft het terrein van Utopia vandaag dan ook verlaten.”
Wordt kandidaten voorgehouden dat ze niet mogen vertrekken? “Inwoners die Utopia willen verlaten zijn te allen tijde vrij om dit te doen en dat gold ook voor Lotus.”
Foto: SBS
Slim!quote:Op maandag 4 maart 2019 11:52 schreef Ranah het volgende:
maar wat mij nog even bezig houdt is dat mylende tzt (mede) leidster wil worden.
dat verklaart waarom ze eerst achter jessie aanliep
stel jens speelt dubbelspel en jast jessie er tzt uit, dan heeft ze met de juiste aangepapt
Lotus is een dramaqueen, blij dat ze weg isquote:Op maandag 4 maart 2019 11:53 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat Lotus het dan niet eerst gewoon via de FEBO heeft geprobeerd ipv al deze heisa te creëren en dat ze ineens in 1 kwartier moest vertrekken(maar misschien heeft ze dat wel en praat ze daar nu niet over vanwege evt boetes)
Zou kunnen maar je weet niet wie er nog binnen komen.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:52 schreef Ranah het volgende:
maar wat mij nog even bezig houdt is dat mylende tzt (mede) leidster wil worden.
dat verklaart waarom ze eerst achter jessie aanliep
stel jens speelt dubbelspel en jast jessie er tzt uit, dan heeft ze met de juiste aangepapt
Ze moesten nog bekijken wat ze naar buiten zouden brengen misschien. Overleg met de familie etc. Beetje apart dit, maar wel weer iets anders.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:47 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou ik blijf zo beniuewd wat Lotus nu bedoelde met "ze gaan zo naar de politie"wat ze tegen Merel fluisterde en ook dat ze zo gestressed in een kwartier haar spullen moest pakken, en dan pas een halve dag later een melding op de krant
Heeft hij op het laatst gedaan. Hij heeft nooit gezegd dat hij zijn hele leven campers verbouwd heeft.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij verbouwde campers,was geen bouwvakker.
In een camper niet dan?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heeft hij op het laatst gedaan. Hij heeft nooit gezegd dat hij zijn hele leven campers verbouwd heeft.
In ieder geval, ik heb het nooit zo gezien. Maar goed, een huis of een camper, who cares. In een huis kun je nog rechtop staan.
Dat denk ik ook. Ik gun ze de wereld. Verder moeten ze het zelf doen.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die 2 gaven meer om elkaar dan ze daar wilden toegeven.
Of een infuus aan laten leggen.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
geen grote bewegingen, dus alleen losjes vanuit de pols de blikjes naar binnen gieten
Gewoon ok bedoel ikquote:Op maandag 4 maart 2019 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gezien post 164 snap ik deze emoticon niet zo.
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:55 schreef pollewop77 het volgende:
Erik mag gewoon bewegen alleen niet boven de schouder. Ben benieuwd wat ie dadelijk gaat vertellen.
Ehmquote:
Echt hequote:
Ik overdrijf graag.quote:
Ja dat is duidelijk dat de FEBO niet wist wat er mee aan moesten en in het verhaaltje moesten melden dus dat maakte het nog mysterieuzer.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze moesten nog bekijken wat ze naar buiten zouden brengen misschien. Overleg met de familie etc. Beetje apart dit, maar wel weer iets anders.
Dat komt ervan als de febo de boel daar frustreert en stuurt en de mensen voor een deel geen mogelijkheden hebben om te ageren hoe ze willen. Het Jessiegedoe is ook in de doofpot gestopt.
Ja, maar het is een beperkte ruimte, waardoor je vaker moet kruipen en jezelf in onmogelijke posities moet zien te krijgen.quote:
Dat weet je dus niet zo'n achterlijke hulpkut Talpa stagiaire kan dat best gedacht hebben.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:51 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat krijg je die verhalen als je zo geheimzinnig doet. Wat nou als ze de groep bij elkaar had geroepen en gezegd goh ik hou het niet meer vol ik wil naar Mike en ik ben weg. Dan was er niks aan de hand geweest. Alsof Talpa mensen op sluit, ook Lotus en Mike zijn van het padje af. Zelf de politie (laten) bellen omdat ze denkt dat ze niet weg mag.
De een heeft sneller last van slijtage aan het lichaam en de ander kan ruimschoots zijn pensioen halen zonder pijn. Het is daar natuurlijk ook vaak koud en vochtig.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar het is een beperkte ruimte, waardoor je vaker moet kruipen en jezelf in onmogelijke posities moet zien te krijgen.
Maar camper of huis. Hij heeft met zijn lijf gewerkt en we weten niet hoe hard hij gewerkt heeft.
Wat ik wel weet is dat mensen die veel van dat soort bewegingen moeten maken, eerder lichamelijke klachten krijgen. M.a.w. ik denk niet dat hij simuleert.
Heb beeld!quote:Op maandag 4 maart 2019 11:59 schreef eskil het volgende:
Franny wil een vissenkom, is verboden muts. Ga zelf in een kom zwemmen
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lieve mensen zullen we please het verhaal Lotus hier niet meer behandelen.
Ik ben er wel zo klaar mee.
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dramaqueens moeten/mogen er ook zijn, zolang ze geen 'zwarte ziel' hebben. Zij had dat zeker niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Lotus is een dramaqueen, blij dat ze weg is
ik nietquote:Op maandag 4 maart 2019 12:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Was gisteren ook een stukje op shownieuws, misschien kan je het nog terug kijken.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Thanks. Wat een love story. Dat vind ik nou weer leuk aan een man als Mike.![]()
Hij heeft zijn foutjes, maar ......
Inderdaad zeg, gisteren al de hele COS vol mee en nu wéér?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Laatste wat ik er over zeg, ze mag er echt wel zijn idd, maar blij dat ze uit Utopia isquote:Op maandag 4 maart 2019 12:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dramaqueens moeten/mogen er ook zijn, zolang ze geen 'zwarte ziel' hebben. Zij had dat zeker niet.
Ik ook nietquote:
Het zal ook eens niet hè?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:01 schreef ndid het volgende:
Franny vraagt zich af waar het spreekwoord 'een donkerbruin vermoeden' vandaan komt. Volgens haar heeft het vast met poep te maken.
Zoals ik al eerder zei, ieder zijn ding.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, gisteren al de hele COS vol mee en nu wéér?
De nieuwkomers moeten hun warme liefde zien zodat ze niet uit elkaar gehaald worden.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:01 schreef espri het volgende:
[..]![]()
Frann en Tim weer aan het knufflelen buiten.
Dan mag je er hier over verder gaan UTO / [INWONERS UTO2] Lotusquote:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die niet voor de stemming komenquote:Op maandag 4 maart 2019 12:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De nieuwkomers moeten hun warme liefde zien zodat ze niet uit elkaar gehaald worden.
Wie bepaald dat?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dan mag je er hier over verder gaan UTO / [INWONERS UTO2] Lotus
Denk dat er de nieuwe inwoners van woensdag bedoeld wordtquote:Op maandag 4 maart 2019 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die niet voor de stemming komen
Ik bedoel paspoorthouders. Er zijn nu zoveel plekken over......quote:Op maandag 4 maart 2019 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die niet voor de stemming komen
Vorige week moest iemand haar uitleggen wat het spreekwoord betekent;De soep wordt niet zo heet gegeten als het word opgediend.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:01 schreef ndid het volgende:
Franny vraagt zich af waar het spreekwoord 'een donkerbruin vermoeden' vandaan komt. Volgens haar heeft het vast met poep te maken.
En ze zijn natuurlijk verloofd en dan is de band nóg hechter.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De nieuwkomers moeten hun warme liefde zien zodat ze niet uit elkaar gehaald worden.
Iedereen in zijn waarde laten en staat er iets wat je niet zint scrollen. Doe ik ook als ik dingen lees die me niet boeien of vervelenquote:Op maandag 4 maart 2019 12:04 schreef espri het volgende:
cossen schijnt best lastig te zijn![]()
Hoera we zien weer bomen, hopelijk komen er zo verse vissen binnen met hun kist.
Wat kennen we inwoners toch goed hequote:Op maandag 4 maart 2019 12:05 schreef Zeyina het volgende:
Erik tegen Tim. Ik mag die arm helemaal niet gebruiken
Tim: Je wilt toch niks meer doen. Je wilt weg. Ga lekker op bed liggen man
Erik: Dat helpt ook niet want dan doet het ook zeer
Tim: Ik denk dat ik op Hiske ga
O, dat zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat er de nieuwe inwoners van woensdag bedoeld wordt
Precies, zoals iemand al zei, ik snap niet dat hij daar naartoe gegaan is. Weet nog dat het toen vreselijk koud was in die camper.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De een heeft sneller last van slijtage aan het lichaam en de ander kan ruimschoots zijn pensioen halen zonder pijn. Het is daar natuurlijk ook vaak koud en vochtig.
Ja, dat geen probleem nuquote:Op maandag 4 maart 2019 12:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik bedoel paspoorthouders. Er zijn nu zoveel plekken over......
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren ook een stukje op shownieuws, misschien kan je het nog terug kijken.
Ik heb wel vaker het idee dat mensen naar huis willen maar nog niet mogen.
En dat gaat hij gebruiken, ook!quote:Op maandag 4 maart 2019 12:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En ze zijn natuurlijk verloofd en dan is de band nóg hechter.
Dat zou een hele verademing zijn, denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:04 schreef espri het volgende:
cossen schijnt best lastig te zijn![]()
Hoera we zien weer bomen, hopelijk komen er zo verse vissen binnen met hun kist.
Tja een mens is zo veranderlijk als de wind hequote:Op maandag 4 maart 2019 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen in zijn waarde laten en staat er iets wat je niet zint scrollen. Doe ik ook als ik dingen lees die me niet boeien of vervelen
Tim zegt tegen Erik dat het voor hem toch geen zin meer heeft om iets te doen, hij moet gewoon in bed gaan liggen.
Maar dan doet het ook zeer, zegt Erik
[ afbeelding ]
Ik ook.Toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wat kennen we inwoners toch goed he
Heb net al voorspeld dat Erik gaat zeggen dat ie niks meer mag en kan![]()
![]()
Is hij daar niet te oud voor?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:06 schreef Bonken het volgende:
Wat heeft Jessie een geile legging aan, was net te laat met cappen
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vorige week moest iemand haar uitleggen wat het spreekwoord betekent;De soep wordt niet zo heet gegeten als het word opgediend.
Haar antwoord;Ik hou niet van hete soep.
ik laat ieder in zn waarde, zeg dus algemeen dat cossen moeilijk schijnt te zijn....Het wordt gewoon bloedje irritant als er een klein groepje is dat maar blijft door gaan om de cos te verneuken.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen in zijn waarde laten en staat er iets wat je niet zint scrollen. Doe ik ook als ik dingen lees die me niet boeien of vervelen
Tim zegt tegen Erik dat het voor hem toch geen zin meer heeft om iets te doen, hij moet gewoon in bed gaan liggen.
Maar dan doet het ook zeer, zegt Erik
[ afbeelding ]
TimTim zit Erik er gewoon uit te werken zodat hij zélf kan blijven, gluiperd.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:05 schreef Zeyina het volgende:
Erik tegen Tim. Ik mag die arm helemaal niet gebruiken
Tim: Je wilt toch niks meer doen. Je wilt weg. Ga lekker op bed liggen man
Erik: Dat helpt ook niet want dan doet het ook zeer
Tim: Ik denk dat ik op Hiske ga
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:08 schreef Alocanda het volgende:
Een streamlock was vroeger een momentje om een kopje thee te halen. Ik drink nu wel erg veel thee.
Een streamlock was vroeger een momentje om een kopje thee te halen. Ik drink nu wel erg veel thee.
quote:Op maandag 4 maart 2019 12:08 schreef espri het volgende:
[..]
ik laat ieder in zn waarde, zeg dus algemeen dat cossen moeilijk schijnt te zijn....Het wordt gewoon bloedje irritant als er een klein groepje is dat maar blijft door gaan om de cos te verneuken.
Hoop dat Erik zelf vertrekt, nog meer nieuwen er in.
Dan zullen ze hem wel moeten nomineren...quote:Op maandag 4 maart 2019 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
TimTim zit Erik er gewoon uit te werken zodat hij zélf kan blijven, gluiperd.
Mannen en leggingsquote:Op maandag 4 maart 2019 12:06 schreef Bonken het volgende:
Wat heeft Jessie een geile legging aan, was net te laat met cappen
Daar is ie al mee bezig sinds Erik woensdag het woordje thuis heeft laten vallen. Het is echt een vieze smeerlap die Timquote:Op maandag 4 maart 2019 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
TimTim zit Erik er gewoon uit te werken zodat hij zélf kan blijven, gluiperd.
Bedoelde jou ook niet, was algemeenquote:Op maandag 4 maart 2019 12:08 schreef espri het volgende:
[..]
ik laat ieder in zn waarde, zeg dus algemeen dat cossen moeilijk schijnt te zijn....Het wordt gewoon bloedje irritant als er een klein groepje is dat maar blijft door gaan om de cos te verneuken.
Snap ook niet dat hij zelf niet weggaat. Spelverpesterquote:Op maandag 4 maart 2019 12:08 schreef espri het volgende:
[..]
Met beide beweringen eens.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:08 schreef espri het volgende:
[..]
Dit is er eentje met kneecuts, dacht al dat Lotus die ergens had laten rondslingeren ...quote:Op maandag 4 maart 2019 12:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mannen en leggings, behalve als het dansers zijn natuurlijk.
Als Erik vanaf nu op bed gaat liggen doen ze dat ook wel denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan zullen ze hem wel moeten nomineren...
Saaie kutquote:Op maandag 4 maart 2019 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Shelly zei net dat ze op Erik gaat, zegt Jessie tegen Ger
Dat moet in het ziekenhuis gebeuren, dat doet een fysio helemaal niet.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:14 schreef ndid het volgende:
Erik: hij wou er een spuit in doen. Huuuhuh echt niet
Niet dat Gerrit zich aanbiedt of zo. Hij kan het niet en heeft er geen zin in, hebben we eerder kunnen zien.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:11 schreef ndid het volgende:
Jessie zegt dat hij erin kwam om geld te verdienen maar dat hij niet had verwacht de financiën te gaan doen.
Gerrit: het past wel bij je
Jessie: ik heb liever dat iemand anders het gaat doen.
pussie .. Zelfs Billy kreeg een spuitquote:Op maandag 4 maart 2019 12:14 schreef ndid het volgende:
Erik: hij wou er een spuit in doen. Huuuhuh echt niet
denk dat nog niemand voor erik de politie wil bellen, om hem eruit te laten gaan..helaasquote:Op maandag 4 maart 2019 12:12 schreef eskil het volgende:
[..]
Snap ook niet dat hij zelf niet weggaat. Spelverpester
Van mij hoeft tim niet weg hoor, zie liever iemand anders vertrekkenquote:Op maandag 4 maart 2019 12:14 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Saaie kut
Zul je zien dat het een petertje wordt
Tim MOET weg
Moet hij zijn rijbewijs laten vernieuwen?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:15 schreef ndid het volgende:
Volgens Erik moet er misschien toch een foto gemaakt worden.
Borg kwijt?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:12 schreef eskil het volgende:
[..]
Snap ook niet dat hij zelf niet weggaat. Spelverpester
Zit toch in een vrij nieuwe reclamequote:Op maandag 4 maart 2019 12:13 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dit is er eentje met kneecuts, dacht al dat Lotus die ergens had laten rondslingeren ...
Mylene zing "you are my sunshine", das wel een oud liedje. Dat zij dat kent
Die is niet goed!quote:Op maandag 4 maart 2019 12:17 schreef ndid het volgende:
Tim: ik heb fans....ik zal de laatste plek wel gaan missen hoor
Nou tis me ook we een watje ook hoor. Volgens de fysio was een spuit veel beter maar hij weigert want dat doet zeer pffffquote:Op maandag 4 maart 2019 12:15 schreef ndid het volgende:
Brandon: een spuitje was misschien wel handig geweest.
Erik: nou het was geen spuit maar een naald, het doet in ieder geval zeer.
Spuit, naald, was het verschil?quote:Op maandag 4 maart 2019 12:15 schreef ndid het volgende:
Hij kan artritis of artrose hebben en met dit weer kan dat erg op gaan spelen.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
Alles doet me zeer, zegt Eric![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook op Gerrit gestemdquote:Op maandag 4 maart 2019 12:16 schreef spapaars het volgende:
Die loopt nooit vrijwillig de poort uit.
Gratis eten drinken en neuken zonder je een seconde in te spannen om wat te bereiken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2019 09:31 schreef IkFok het volgende:
Erik: Als ik een paard was geweest hadden ze me afgemaakt. Zo kreupel ben ik
Dus nu iedereen het weet in het land, mogen ze er over praten.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:16 schreef Dotteke het volgende:
Er is een pollie van Tim besteld, zegt Jens lachend
Dat meen je niet, zegt Tim
De website is hersteld, ze kunnen weer overal bij
Wilt Erik ookquote:Op maandag 4 maart 2019 12:15 schreef ndid het volgende:
De fysio had het over een naaldje in een spier en waarschuwde al dat het pijnlijk is en dat je er een zware spierpijn aan over kunt houden.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:18 schreef pecla het volgende:
[..]
Nou tis me ook we een watje ook hoor. Volgens de fysio was een spuit veel beter maar hij weigert want dat doet zeer pffff
Dan hadden ze dat waarschijnlijk wel in zijn bloed gezien toch ( denk ik)quote:Op maandag 4 maart 2019 12:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij kan artritis of artrose hebben en met dit weer kan dat erg op gaan spelen.
Heeft alleen niet gewerkt.quote:
Je bedoelt schuimopstand. Dat gegeven op zich, is al alarmerend.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:19 schreef freaky40 het volgende:
Als Tim er niet uit gaat komt er een grote volksopstand!
Die klant wil natuurlijk buiten gaan darten en die pollie van TimTim gebruiken als bulls-eye.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:16 schreef Dotteke het volgende:
Er is een pollie van Tim besteld, zegt Jens lachend
Dat meen je niet, zegt Tim
De website is hersteld, ze kunnen weer overal bij
Ik hoor niemand daarover. Het is ook in het verleden best wel een struikelblok gebleken.quote:
Eerst maar eens zien wat Jens hem gaat geven.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Jens en ik gaan na stemmingen sowieso los zegt Tim
Ja maar dat het wel het beste was voor de behandelingquote:Op maandag 4 maart 2019 12:19 schreef ndid het volgende:
[..]
De fysio had het over een naaldje in een spier en waarschuwde al dat het pijnlijk is en dat je er een zware spierpijn aan over kunt houden.
Dat hoop ik dat hun recht op internetten en tv kijken ontnomen wordt, want als je dat doet ben je niet toerekeningsvatbaar.quote:
Dat.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien wat Jens hem gaat geven.
Is inderdaad een pijnlijke spuit en slecht voor de spieren maat je bent wél een tijdje van de pijn af.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:19 schreef ndid het volgende:
[..]
De fysio had het over een naaldje in een spier en waarschuwde al dat het pijnlijk is en dat je er een zware spierpijn aan over kunt houden.
Nou ik heb liever dry-needling dan een goudspuit. Maar Erik is een watje ja.quote:
Als ze zijn bloed daar op onderzocht hadden wél ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat waarschijnlijk wel in zijn bloed gezien toch ( denk ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |