Zoute taart is niet lekkerquote:Op maandag 4 maart 2019 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat érg dat Adriaan alles maar weggooit!![]()
![]()
![]()
Heel erg, maar je kunt er niets meer mee. Dankzij Hiske.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat moet hij er dan mee?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar het is veel te zout.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Taart van bakken en His mag het allemaal hebben.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat moet hij er dan mee?
Hiske heeft het deeg totaal verprutst met veel te veel zout er in doen.
En ze blijft het maar weglachen
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:06 schreef espri het volgende:
[..]
Taart van bakken en His mag het allemaal hebben.
Adriaan blijft voor zijn doen heel rustig,dat heeft hij ook bij Shelley.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Wat moet hij er dan mee?
Hiske heeft het deeg totaal verprutst met veel te veel zout er in doen.
En ze blijft het maar weglachen
Dan is Hiske weer helemaal in d'r element. Halve zinnen, een paar loze kreten.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:09 schreef espri het volgende:
Halve zinnen van His.. dannuuhhh en dan uhhh weetjewel?
Ik mag het hopenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:11 schreef mcspicy het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jens denkt: laat die Tim maar lullen,jij komt op de bank en jij gaat weg!
Ze denkt daar Adriaan mee in haar straatje te krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:11 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dan is Hiske weer helemaal in d'r element. Halve zinnen, een paar loze kreten.
Hiske....
ik cultuur
zorg daarvoor
raakvlakken op ander vlak
soms elkaar beu
pioniers mooi woord
raakvlakken sommige dingen toch anders
dingen die zwaar wegen
motto van je leven
intrinsieke motivatie
En toch hoop ik dat hij blijft!quote:Op maandag 4 maart 2019 11:12 schreef PTLe het volgende:
Ik blijf echt lachen om Tim , iedereen ziet wel dat ik werk , ook de nieuwe inwoners , oei wat is hij bang .
Ja echt die denkt geen meter verder en alleen maar aan de laatste paar dagen dat hij zich uit slooftquote:Op maandag 4 maart 2019 11:11 schreef pollewop77 het volgende:
Het zelfde riedeltje:
Die (Jessie) ziet ons echt wel werken hoor, en dat zien de nieuwe inwoners ook
Tim vergeet dat ze vast ook de afgelopen maanden hebben meegekregen
Volgens mij doelde hij op Jessiequote:Op maandag 4 maart 2019 11:10 schreef pollewop77 het volgende:
Zei Tim nou dat Erik zich bedreigd voelt?
Ja net als dat afgesloten van de buitenwereld of ze geen andere mensen zien ofzo. Ze zien er meer dan ik in iedergeval.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dat smoesje van 24/7 op elkaars lip zitten ben ik ook wel klaar mee.De ene weet soms niet eens van de ander hij of zij doet.
Tja voor de sensatie is hij prima , maar meer ook nietquote:
Elke dag van 9-17u nog wel maakt die er van. Nou toen t lekker weer was lag die de hele dag in de zon en de mnd hier voor deed die geen flikkerquote:Op maandag 4 maart 2019 11:12 schreef PTLe het volgende:
Ik blijf echt lachen om Tim , iedereen ziet wel dat ik werk , ook de nieuwe inwoners , oei wat is hij bang .
Ik heb er veel twijfels bij. Morgen zal het blijkenquote:Op maandag 4 maart 2019 11:12 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik mag het hopenIk ga er van uit dat Jens een dubbelrol speelt nu
Ja klopt, hij denkt dat jessie niet op hem durft te stemmen want niet naast hem op de bank durft, wat een sukkel is die Tim tochquote:
ik twijfel ook steeds meer, gister zeidie tegen Mylene dat hij Tim eigenlijk een hele relaxte gast vind nu hij er mee op trekt en dat was eigenlijk niet de bedoelingquote:Op maandag 4 maart 2019 11:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb er veel twijfels bij. Morgen zal het blijken
Het kwam met bakken uit de lucht.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:17 schreef mcspicy het volgende:
Christel: Ekstreamely,SIJPELEN,echt waar Erik het was 100 keer erger
Mylène zei net ook tegen Franny dat ze misschien toch niet op Tim gaat. Omdat ze zo lekker met hem om kan gaanquote:Op maandag 4 maart 2019 11:17 schreef pecla het volgende:
[..]
ik twijfel ook steeds meer, gister zeidie tegen Mylene dat hij Tim eigenlijk een hele relaxte gast vind nu hij er mee op trekt en dat was eigenlijk niet de bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |