quote:Op maandag 4 maart 2019 22:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Heeft van Dik Hout maar 1 nummer gemaakt eigenlijk?
Neequote:Op maandag 4 maart 2019 22:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Heeft van Dik Hout maar 1 nummer gemaakt eigenlijk?
hij past niet in dit concept. Hopelijk vindt hij snel iets wat hem beter past.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:19 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Er wordt gedaan of Twan een draak van een vent is en de show NOOIT leuke gasten had.
Naar andere shows kijken ook steeds minder mensen afhankelijk van wat voor gasten er zijn.
Ja was bijvoorbeeld in college tour prima vond ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:34 schreef Handleiding het volgende:
[..]
hij past niet in dit concept. Hopelijk vindt hij snel iets wat hem beter past.
Aan jou heb het niet gelegequote:Op maandag 4 maart 2019 22:35 schreef JanCees het volgende:
Ik was hier frequent poster
Walgelijk die dagjesmensen hier
ja hoor, goeie interviewer.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja was bijvoorbeeld in college tour prima vond ik.
Vind het gewoon minder qua gasten en onderwerpen dan Jinek en zeker Pauwgod.quote:
ja er is echt niets aan.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vind het gewoon minder qua gasten en onderwerpen dan Jinek en zeker Pauwgod.
Jinek is ook weinig soeps meer.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vind het gewoon minder qua gasten en onderwerpen dan Jinek en zeker Pauwgod.
Ja vanavond niet anders.quote:
het is een stuk minder inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:38 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Luizenmoeder seizoen 2 is meer een tragedie dan een komedie.
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
In Amsterdam achter een desk roddelnieuws voorlezen
Maandagquote:Op maandag 4 maart 2019 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer begint dat verkiezingsprogramma?
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2019 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer begint dat verkiezingsprogramma?
Niet echt boeiende match-ups begreep ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Donderdag 1ste debat op RTL4
Benieuwd naar Bouwdetquote:Op maandag 4 maart 2019 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt boeiende match-ups begreep ik.
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:46 schreef cobain1994 het volgende:
Op naar het volgende item..
[ afbeelding ]
Doesnormaal!!!quote:Op maandag 4 maart 2019 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Twan komt nog met een persoonlijke boodschap aan het eind![]()
![]()
De tering genoeg is genoeg eikel en een lul verhaal dat het niet aan jou lag is om te
Misschien heeft hij wel een revolver onder de desk liggenquote:Op maandag 4 maart 2019 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
De tering genoeg is genoeg eikel en een lul verhaal dat het niet aan jou lag is om te
Hij wordt buschauffeur...quote:Op maandag 4 maart 2019 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Vanwaar deze hetze?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Nou nou nouquote:Op maandag 4 maart 2019 23:01 schreef JanCees het volgende:
Ze moeten alle theaters in Nederland affikken
alsof jouw Johan daar blij mee isquote:Op maandag 4 maart 2019 23:01 schreef JanCees het volgende:
Ze moeten alle theaters in Nederland affikken
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:35 schreef JanCees het volgende:
Ik was hier frequent poster
Walgelijk die dagjesmensen hier
quote:Op maandag 4 maart 2019 23:15 schreef JanCees het volgende:
Jongens graag dm als Twan aan zijn speech begint
Speechtijd!quote:Op maandag 4 maart 2019 23:15 schreef JanCees het volgende:
Jongens graag dm als Twan aan zijn speech begint
Daar is Twan veel te netjes voor.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:29 schreef JanCees het volgende:
Jezus
Ik dacht hij gaat ff sneren naar rtl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |