SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige namen die misschien lang rond het podium kunnen schaatsen, of excelleren op een individuele afstand:
Vrouwen Ivanie Blondin, Natalia Voronina, Francesca Lollobrigida, Jevgenia Lalenkova,
Mannen Sergej Trofimov, Danila Semerikov, Ted-Jan Bloemen, Bart Swings (?).
In ieder geval doen niet mee, Peter Michael (geen startplek) en Seitaro Ichinohe (De Japanse bond stuurt liever de broers Tsuchiya die er, met alle respect, niet zoveel van kunnen, maar die zich kwalificeerden in een wedstrijd waar Ichinohe ziek was).
De omstandigheden in Calgary zijn ongunstig, want het is er momenteel stervenskoud en de luchtdruk ligt ongekend hoog - wat weer ten dele gecompenseerd wordt door de kou. Toch werd er in een oefenritje van het weekend al redelijk doorgeschaatst door onder andere Esmee Visser (doet niet mee), dus het kan nog steeds, snelle tijden in Calgary.
Hier komt het schema met starttijden en uitslagen te staan.
Die gaat echt geen WR rijden.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terwijl Wust gisteren zei dat ze helemaal op was
Het zou me erg verbazen
Rintje had net de geweldige uitspraak 'als er een WR wordt gereden, dan op de 1500m dames'.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terwijl Wust gisteren zei dat ze helemaal op was
Het zou me erg verbazen
Takagi zou nog kunnen, ook gezien haar 500m gisteren.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Rintje had net de geweldige uitspraak 'als er een WR wordt gereden, dan op de 1500m dames'.
Idd.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Takagi zou nog kunnen, ook gezien haar 500m gisteren.
Jawel, toen reed ze haar NR, SLC november 2013.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef Evertjan het volgende:
Wust had in het Olympische seizoen 2013-2014 haar beste kans voor een WR. Maar toen was er geen toernooi volgens mij op een hooglandbaan
Maar is die kans groter dan bij Sablikova op de 5?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Takagi zou nog kunnen, ook gezien haar 500m gisteren.
dat was toen nog heel vroeg in het seizoen. In haar vorm van de OS had ze op een hoogland baan wel een record geredenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jawel, toen reed ze haar NR, SLC november 2013.
Goed punt. Denk ik niet nee.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:10 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar is die kans groter dan bij Sablikova op de 5?
Denk het niet, Wust is slecht op hooglandbanen.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat was toen nog heel vroeg in het seizoen. In haar vorm van de OS had ze op een hoogland baan wel een record gereden
Dat is een laagland PR!quote:
Denk 't wel. Calgary is sneller op de korte afstanden. En Takagi reed een PR op de 500 gister.quote:
Had de NOS toch weer goed gezienquote:
Sablikova gaat dit wel halen.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:38 schreef Mansjester het volgende:
Zeg het maar jongens
Sablikova of Takagi?
De laatste rondjes op hoogte worden hel voor Miho met een halve jetlag erbijquote:Op zondag 3 maart 2019 20:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zeker als ze net als gisteren weer weet te schroeien.
Einde allroundtoernooi plus de druk van het winnen erbij. Sablikova heeft dat niet en heeft vleugels van dat WR gisteren.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef VoMy het volgende:
7 seconden over 3km is nog geen 15 seconden over de 5km. Ik denk dat takagi nog steeds wint.
SPOILER: ISU World All Round - LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
DAn hoop ik dat Sven ook nog even een goed PR rijdt op de 1500quote:Op zondag 3 maart 2019 20:42 schreef DeeBee het volgende:
Roest heeft overigens op de Adelskalendern nog maar 0.861 nodig voor de leiding...met een PR op de 1500 meter komt dat al angstig dichtbij...
Klopt. Ik zie hem ook eerder voorbij Davis gaan dan Kramer. Maar denk niet dat dat vandaag gebeurt .quote:Op zondag 3 maart 2019 20:42 schreef DeeBee het volgende:
Roest heeft overigens op de Adelskalendern nog maar 0.861 nodig voor de leiding...met een PR op de 1500 meter komt dat al angstig dichtbij...
Nee, een seconde op de 1500 meter zou dan alsnog 10 seconden betekenen op de 10 kilometer en ik zie hem geen 12:37 rijden vandaag.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie hem ook eerder voorbij Davis gaan dan Kramer. Maar denk niet dat dat vandaag gebeurt .
1:41.52 lijkt me eigenlijk niet haalbaar met deze omstandigheden..quote:Op zondag 3 maart 2019 20:42 schreef DeeBee het volgende:
Inderdaad. Voronina reed 5 honderste te langzaam voor Blondin.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:30 schreef VoMy het volgende:
Sneu dat Blondin hiermee de 5km mist.
Zueva,Voronina en Weidemann plaatsen zich dan wel en zij niet.
Dat komt volgende week wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1:41.52 lijkt me eigenlijk niet haalbaar met deze omstandigheden..
Heeft de NOS goede sportverslaggeving?quote:Op zondag 3 maart 2019 20:51 schreef Evertjan het volgende:
heeft die Henry Schut wel verstand van langebaan schaatsen??
Zijn al bezig iddquote:
Het is de NOS, het zou me tegenvallen als ze op tijd zouden zijn.quote:
WIJ houden alleen van ONZE schaatsersquote:Op zondag 3 maart 2019 20:56 schreef Zorro het volgende:
ROT OP MET DAT GELUL EN LAAT SCHAATSEN ZIEN!
Man man man
quote:
Ik ben er toch wel voor dat ze dit voortaan op ES uitzenden. Krijg je wel reclame tussendoor, maar alsnog meer sport te zienquote:
Dat hebben ze net al gedaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:02 schreef Zorro het volgende:
Als het aan de NOS lag lieten ze aleen de laatste 3 ritten zien
Wat nu overigens ook niet veel scheelt.
Net op tijd voor de dweilquote:Op zondag 3 maart 2019 21:02 schreef Zorro het volgende:
Als het aan de NOS lag lieten ze aleen de laatste 3 ritten zien
Wat nu overigens ook niet veel scheelt.
Die ze dan live laten zien want kleintje pils speelt zo leuk om de tijd te vullenquote:
Er schijnen naast de Nederlanders en Pedersen ook nog andere mensen aan dit toernooi mee te doen maar dat heb ik nog niet kunnen bevestigen.quote:
Als Pedersen wint, halve Nederlander genot vast...quote:Op zondag 3 maart 2019 21:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Er schijnen naast de Nederlanders en Pedersen ook nog andere mensen aan dit toernooi mee te doen maar dat heb ik nog niet kunnen bevestigen.
Geen grap, in de jaren 90 kreeg je vaak idd de dweil live te zienquote:Op zondag 3 maart 2019 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die ze dan live laten zien want kleintje pils speelt zo leuk om de tijd te vullen
Wat doet dat publiek in strakke pakken op het ijs?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Er schijnen naast de Nederlanders en Pedersen ook nog andere mensen aan dit toernooi mee te doen maar dat heb ik nog niet kunnen bevestigen.
Ja, dat Henriksen/Bokko/Johansson dit jaar als een krant rijden ligt dan weer niet aan Rykkje natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als Pedersen wint, halve Nederlander genot vast...
Dat is ook om het 'flitsender' te houden en nu mede om het voor Europese kijkers op tijd te doenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:04 schreef VoMy het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat er wat meer tijd moet zitten tussen de onderdelen zodat er ook ruimte is voor dit soort ongein met Dione. Je moet er toch een programma omheen kunnen maken en de tijdschema's zijn nu wel heel krap.
focus je gewoon op de ritten. al die onzin stukjes tussendoor met Dione kunnen mij gestolen wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:04 schreef VoMy het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat er wat meer tijd moet zitten tussen de onderdelen zodat er ook ruimte is voor dit soort ongein met Dione. Je moet er toch een programma omheen kunnen maken en de tijdschema's zijn nu wel heel krap.
Gelukkig hebben ze iig de twee minuten break voor de laatste 4 ritten afgeschaft. Het had dus nog erger gekund.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is ook om het 'flitsender' te houden en nu mede om het voor Europese kijkers op tijd te doen
De presentation break jaquote:Op zondag 3 maart 2019 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, er waren tijden dat NOS het lukte om paar minuten extra tussen twee ritten te stoppen zodat ze nog even konden 'tussenbeschouwen'
Sow, dat was vervelend inderdaad, blij dat ze dat niet meer doenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach ja, er waren tijden dat NOS het lukte om paar minuten extra tussen twee ritten te stoppen zodat ze nog even konden 'tussenbeschouwen'
helemaal gelijk. Ook leuk voor die meeste buitenlandse schaatsers dat ze weten dat Mevrouw Zetten uit Tiel hun PR mee krijgtquote:Op zondag 3 maart 2019 21:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het ook gewoon leuk om te zien als er bijv in rit 2 gewoon een PR wordt gereden oid mja
En die zijn er dan ook gewoon geredenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik vind het ook gewoon leuk om te zien als er bijv in rit 2 gewoon een PR wordt gereden oid mja
En Mart en Ria in de dweilpauzequote:Op zondag 3 maart 2019 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verlang terug naar vaste schaatsen, wollen pakken, losse mutsen, sneeuwrandjes en gewoon hele toernooien laten zien
Is die nog niet overleden?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
helemaal gelijk. Ook leuk voor die meeste buitenlandse schaatsers dat ze weten dat Mevrouw Zetten uit Tiel hun PR mee krijgt
Ik neem aan dat (bijna) iedereen dat vindt die sport kijkt, liever naar live sport kijken dan naar de bijdrages van Dioon 'giechel' algemeenheid.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:07 schreef DeLuna het volgende:
Inderdaad. Beter dan dat oeverloze gezever over hoe Roest wil gaan schaatsen.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:07 schreef DeLuna het volgende:
Ik bedoel maarquote:Op zondag 3 maart 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En die zijn er dan ook gewoon gereden
Ik heb geen idee of mijn vader dat nog doet, maar die zat altijd met vellen papier en een rekenmachinequote:Op zondag 3 maart 2019 21:09 schreef Evertjan het volgende:
zouden er nog echt meeschrijvers zijn in NL?
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben nog van de tijd dat Ria zelf reed
Mevrouw Van Zetten uit Tielquote:Op zondag 3 maart 2019 21:09 schreef Evertjan het volgende:
zouden er nog echt meeschrijvers zijn in NL?
Genotquote:Op zondag 3 maart 2019 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of mijn vader dat nog doet, maar die zat altijd met vellen papier en een rekenmachine
Het wereldrecord dat Karlstad in Inzell in 1986 (of 85) zouden ze nu missen.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben nog van de tijd dat Ria zelf reed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee joh lekker mee liften op de ploegenachtervolgingquote:Op zondag 3 maart 2019 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Bokko kan er beter mee kappen...dit gaat helemaal nergens meer over.
Hege?quote:Op zondag 3 maart 2019 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bokko schijnt populair te zijn in Noorse kleedkamer
Op de 10km wel vind ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:18 schreef franklop het volgende:
Is een halve seconde boven je PR 'vlak boven je PR tegenwoordig?
Ja ok, op de 1500 niet echtquote:
My thoughts exactly.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:18 schreef franklop het volgende:
Is een halve seconde boven je PR 'vlak boven je PR tegenwoordig?
Zit Michel Wuyts er?quote:
wimderon vindt dit leukquote:
Nou inderdaad... ik was aan het luisteren, niet kijken... ik dacht op z'n minst dat er iemand gevallen was.quote:
Ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
ik ken die lotingsregels niet helemaal, maar mag Roest nou straks tegen kramer in de laatste rit?
SPOILER: ISU World All Round - MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Schuin oog op de kalender kan geen kwaad.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar voor de rit van Kramer was het nog te vroeg
Ja die bochten waren echt niet best. Hij had echt nog veel over. Zie zijn rechte stukken.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:34 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dus Roest wordt straks allroundkampioen met een OK 5km, een slordige 1500 en een goede 500m? Als ie alles onder controle krijgt wordt ie onverslaanbaar.
Maar ja, 4 perfecte afstanden is Kramer ook nooit geluktquote:Op zondag 3 maart 2019 21:34 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dus Roest wordt straks allroundkampioen met een OK 5km, een slordige 1500 en een goede 500m? Als ie alles onder controle krijgt wordt ie onverslaanbaar.
Eerst maar afwachten of ie niet weer gaat choken op de 10km.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:34 schreef LekkerWeertje het volgende:
Nja, Pedersen verprutste zijn 5km op veel grotere wijze dan Roest hier een slordige 1500 rijdt.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:34 schreef LekkerWeertje het volgende:
Of Kramer rijdt gewoon 12:31quote:Op zondag 3 maart 2019 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten of ie niet weer gaat choken op de 10km.
Ik kom er net achter dat ie ook nooit het wereldrecord grote vierkamp heeft gehad: https://nl.wikipedia.org/(...)rote_vierkamp_mannenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, 4 perfecte afstanden is Kramer ook nooit gelukt
De Jong is fysiek in vormquote:Op zondag 3 maart 2019 21:37 schreef Max23 het volgende:
Achtereekte kan nog weleens 3e gaan worden. Haar PR staat zo'n 7 seconden beter dan De Jong en ze moet 8 seconden goed maken.
Dat moet nog bewezen worden.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens de Wet 10km = 2*5km + 20 a 25 seconde gaat dat hem niet worden
Viel nu wel mee toch? Was vooral Bertje die wilde dat Kramer iets zou zeggen daarover, maar die zei eigenlijk niet zoveel, behalve dat Roest het zelf moet doen en hij uiteraard liever Roest dan Pedersen als kampioen ziet.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:42 schreef VoMy het volgende:
Kramer/Roest zijn wel heel vervelend samen bij die allroundtoernooien. Vorig jaar ook al, dat interview voor de 1500m in Amsterdam - de minachting voor Pedersen spatte ervan af.
en we hebben tijdswaarnemingquote:
Daar is geen 5kquote:Op zondag 3 maart 2019 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het loopt wat te snel op. Dan maar volgende week in een rechtstreeks duel met Visser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |