Wat stom, anders had je even berichtje moeten sturen.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een tijdje terug reed ik nog door Emmen, maar was toen niet actief op Fok!.
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, vind het een sympathieke kerel en die mag van mij alles winnen
Gewoon ff om te informeren. Denk alleen niet dat ik snel spacecake zou nemen.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, vind het een sympathieke kerel en die mag van mij alles winnen
Ik heb mijn enige kans op spacecake ooit ook afgeslagen hoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon ff om te informeren. Denk alleen niet dat ik snel spacecake zou nemen.
Haha, als ik nog eens in de buurt ben wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat stom, anders had je even berichtje moeten sturen.
Ik ben niet eng hoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:50 schreef xcachet het volgende:
Het is echt al mega lang geleden dat ik iemand van Fok! heb gemeet.
Wie wil jou nou meeten.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:50 schreef xcachet het volgende:
Het is echt al mega lang geleden dat ik iemand van Fok! heb gemeet.
met je piercings en je hardstyle feestjes enzo, die act van je op dit forum heeft iedereen echt wel doorquote:
Kreeg ze geld toe voor mij? Jeetjequote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
je dikke hoerenmoeder die voor een tientje zwanger werd van jou
Oh shit je hebt mij door.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
met je piercings en je hardstyle feestjes enzo, die act van je op dit forum heeft iedereen echt wel door
Hoezo? Had je gedronkenquote:Op zondag 3 maart 2019 21:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb mijn enige kans op spacecake ooit ook afgeslagen hoor.
Heb ik nooit gezegd doos.quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit spreekt jouw roddel dat ik half Fok! zou hebben gehad wel een beetje tegen :s
Ik kerst met de famquote:Op zondag 3 maart 2019 21:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb hem al bijna de hele dag op repeat staan
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
je dikke hoerenmoeder die voor een tientje zwanger werd van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |