quote:Op zondag 3 maart 2019 20:05 schreef Solotov het volgende:
[..]
Het is een tijdelijk act. 't helpt me er ook beetje doorheen he
Ja daar was ik me al tijden van bewust hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is je motivatie
WAS OMDAT HET VERLEDEN TIJD IS DAT IK BEN GESTOPTquote:Op zondag 3 maart 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is of ben je alweer begonnen haha
Maar je bent nog steeds gestoptquote:Op zondag 3 maart 2019 20:10 schreef Solotov het volgende:
[..]
WAS OMDAT HET VERLEDEN TIJD IS DAT IK BEN GESTOPT
Nee joh. We zijn nu even op een checkpoint. Kind is net op bed, maar ligt nog te nepjanken. Ik wil nog even douchen enzo. Onderbroken worden is kut dus alle afleiding moet eerst geëlimineerd.quote:
Je vind het helemaal niet lekker. Je rookt omdat het een verslaving is.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik steek meteen even een peuk op, lekker hoor.
Ik rook niet eens.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Solotov het volgende:
[..]
Je vind het helemaal niet lekker. Je rookt omdat het een verslaving is.
Maar maak jezelf vooral wijs dat het lekker is
Ik vond de eerste ooit anders best lekker.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Solotov het volgende:
[..]
Je vind het helemaal niet lekker. Je rookt omdat het een verslaving is.
Maar maak jezelf vooral wijs dat het lekker is
zullen wij rookbuddies wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 20:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vond de eerste ooit anders best lekker.Die nicotinerush
Liever andere rushquote:Op zondag 3 maart 2019 20:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vond de eerste ooit anders best lekker.Die nicotinerush
Lekker hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh. We zijn nu even op een checkpoint. Kind is net op bed, maar ligt nog te nepjanken. Ik wil nog even douchen enzo. Onderbroken worden is kut dus alle afleiding moet eerst geëlimineerd.Dat op zich is al een chapter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |