Sour. Snoer langs lopen op knikken.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:50 schreef Chloroform het volgende:
Mn laptop laadt niet meer op godverdekut
Alle mannen hier hadden even 0,4 seconden hoopquote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Myrr het volgende:
Ook zin om voor iemand uit te kleden. Niet voor jullie uiteraard. Dat even voorop.
Ben teleurgesteld nu.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Myrr het volgende:
Ook zin om voor iemand uit te kleden. Niet voor jullie uiteraard. Dat even voorop.
Zit niks geks, zin om de hele rambam uit t raam te flikkerenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alle mannen hier hadden even 0,4 seconden hoop
Hou dan ook gewoon je muil dicht johquote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Myrr het volgende:
Doe jij een beetje aan nudes en webcamsex?quote:
Nope.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe jij een beetje aan nudes en webcamsex?
Windows laptop? Zo ja dan moet je wss de ACPI drivers vernieuwenquote:Op zondag 3 maart 2019 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit niks geks, zin om de hele rambam uit t raam te flikkeren
Je borsten jaquote:Op zondag 3 maart 2019 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit niks geks, zin om de hele rambam uit t raam te flikkeren
Zo steil is het niet toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 18:51 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van mijn haar. Het enige, is dat ik wel krullen zou willen. Maar ach.
Doe mij maar steilquote:Op zondag 3 maart 2019 19:11 schreef Cronometer het volgende:
Vraag me af waarom mannen krullen leuk vinden
Ja where is the fun in that.quote:Op zondag 3 maart 2019 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hou dan ook gewoon je muil dicht joh
Ik heb er al even last van. Ben er wel een beetje klaar mee.quote:
Geen oplossing?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er al even last van. Ben er wel een beetje klaar mee.
Hoe zie je dat precies voor je als de batterij leeg isquote:Op zondag 3 maart 2019 19:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Windows laptop? Zo ja dan moet je wss de ACPI drivers vernieuwen
Houd je bek eensquote:
Wel serieus nemen he, het wordt alleen maar erger als je denkt dat het vanzelf overgaat.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er al even last van. Ben er wel een beetje klaar mee.
Je had dat er niet bij gezegd, alleen dat hij niet meer oplaadtquote:Op zondag 3 maart 2019 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies voor je als de batterij leeg is
Je voelt je toch goed? Waaromquote:Op zondag 3 maart 2019 19:18 schreef Myrr het volgende:
Vraag me af hoe je je voelt als je van die antidepressiva slikt. Wil wel keer proberen.
Ik weet de oorzaak niet.quote:
Ja, ik weet alleen de oorzaak niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel serieus nemen he, het wordt alleen maar erger als je denkt dat het vanzelf overgaat.
Moet je gaan hardlopen, dat werkt ook als een antidepressiva, en meer voordelen ook zonder de bijwerkingen/nadelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Soms. Lol. Nee vergeleken met een jaar geleden gaat het wel maar kan altijd beter
Ik denk dat t vooral een koude kermis is.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:21 schreef Myrr het volgende:
Ben gewoon benieuwd of er dan een soort van zonnige bril op je kijk komt en je denkt van WHOOO. I FEEL GOOD TUNUNUNUNU.
Ja dan moet je bloedonderzoek doen of gaan kletsen.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet de oorzaak niet.
[..]
Ja, ik weet alleen de oorzaak niet.
Bloedwaarden goed?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet de oorzaak niet.
[..]
Ja, ik weet alleen de oorzaak niet.
Endorfinequote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je gaan hardlopen, dat werkt ook als een antidepressiva, en meer voordelen ook zonder de bijwerkingen/nadelen.
Kletsen?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dan moet je bloedonderzoek doen of gaan kletsen.
Bloedwaarden zijn keurig.quote:
Vandaar dat je hier postquote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat t een mentale moeheid is die doordreunt in lichamelijke moeheid.
Wachttijd van 3 maandenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef scrupuleus het volgende:
Hebben ze ook al geen huisarts meer in zeeland
I know. Maar dat is een lifestyle en lukt me nooit langer dan een paar weken dat vol te houden. Beetje irritant. Kan ook alleen in de avond en dan ben ik een pussy in mijn eentje.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je gaan hardlopen, dat werkt ook als een antidepressiva, en meer voordelen ook zonder de bijwerkingen/nadelen.
Kan je niet samen met je vriend? Is ook leuk om samen te doen. Of komt dat nooit uit.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
I know. Maar dat is een lifestyle en lukt me nooit langer dan een paar weken dat vol te houden. Beetje irritant. Kan ook alleen in de avond en dan ben ik een pussy in mijn eentje.
Nee want dan is kind alleen thuis.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je niet samen met je vriend? Is ook leuk om samen te doen. Of komt dat nooit uit.
Misschien wil je toch onbewust graag moeder wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 19:24 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat t een mentale moeheid is die doordreunt in lichamelijke moeheid.
Ja zou het.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien wil je toch onbewust graag moeder worden
Ja okay. Maar geen zin in.quote:
Waarom ben ik labiel?quote:
Omdat je jouw eigen problemen herkent maar niet aanpakt.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zou het.
[..]
Ja okay. Maar geen zin in.
[..]
Waarom ben ik labiel?
Sinds vorige week zekerquote:Op zondag 3 maart 2019 19:33 schreef Solotov het volgende:
[..]
Weet je wat ook walgelijk en ordinair is?
Roken
Flikker nu maar weer op met die Azpi act van jequote:Op zondag 3 maart 2019 19:33 schreef Solotov het volgende:
[..]
Weet je wat ook walgelijk en ordinair is?
Roken
Okay.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat je jouw eigen problemen herkent maar niet aanpakt.
Zo gek als een deur
Dit is geen act profquote:Op zondag 3 maart 2019 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Flikker nu maar weer op met die Azpi act van je
Hahaquote:
Ik probeer levens te redden vriend meer nietquote:Op zondag 3 maart 2019 19:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stop dan in stilte, je komt nu over als zo'n veganmongooltje
Betrek toch eens niet zo alles op jezelf.quote:
Ik volg niks van je.quote:Op zondag 3 maart 2019 19:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Betrek toch eens niet zo alles op jezelf.
Lach eens.
Vrij eens.
Sla chloro eens.
Dans eens.
Ren eens.
netjes goeie seriequote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik volg niks van je.
Umbrella Academy kijken.
En daar had je 30 jaar voor nodig om tot deze wijsheid te komen? Je hebt jarenlang je longen verkankerd, hoe ga je vervolgens overtuigend overkomen?quote:Op zondag 3 maart 2019 19:41 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ik probeer levens te redden vriend meer niet
Dit is geen kattenpis. Dit gaat om leven en dood
Volg jezelf maar eens nietquote:Op zondag 3 maart 2019 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik volg niks van je.
Umbrella Academy kijken.
quote:Op zondag 3 maart 2019 19:44 schreef Myrr het volgende:
Yahaass. Heb Myrrman weer succesvol verleid. 🕷🕷🕷🕸
Ben je zo kinky jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |