Welke wedstrijd stond er dan eerst in de planning voor 12:15?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De schuld van Ajax. (eigenlijk van de KNVB, maar het is altijd leuk om Ajax ergens de schuld van te geven)
Dat weet je goed te verbergen.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:40 schreef yats het volgende:
ik heb niet het iq van een goudvis zoals Klaas.
Ze vonden het jammer dat er geen deal was tussen KimGod en Trump.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogen die kids die je daar opsluit wel TV kijken dan, Marc?
We zijn te laat.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze vonden het jammer dat er geen deal was tussen KimGod en Trump.
Niet het verschil kennen tussen internet en de werkelijke wereld :,)quote:
:,)quote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Niet het verschil kennen tussen internet en de werkelijke wereld :,)
[..]
[..]
Je hebt FOK!'kers aan de deur gehad?quote:Op zondag 3 maart 2019 17:21 schreef yats het volgende:
[..]
En helaas ook een aantal idioten. Ik heb er jaren terug een paar aan mijn deur gehad die 'verhaal kwamen halen'. Sindsdien is me duidelijk wat voor lui het zijn.
3 TBS'ers op verlof.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:50 schreef PicoMMP het volgende:
Onlogisch, Caland en natuurlijk Klaas aan je deur
Ah, de 'maar IRL ben ik wél normaal hoor!'-post.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, anders hebben die Feyenoord fans ook niks meer om zich goed over te voelenquote:
Zo is dat.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, anders hebben die Feyenoord fans ook niks meer om zich goed over te voelen
Ja, jaren terug. Naar aanleiding van een post over Feyenoord met mijn oude account.quote:Op zondag 3 maart 2019 17:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Je hebt FOK!'kers aan de deur gehad?
Ik ben voor Vitesse. Je bent niet normaal als je na al die jaren en al die baggerwedstrijden nog steeds voor Vitesse bent...quote:Op zondag 3 maart 2019 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de 'maar IRL ben ik wél normaal hoor!'-post.
Alsof dat via internet niet doorsijpelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |