check.quote:
Vroeger lieten mensen hun baby Mozart horen, tegenwoordig luisteren ze naar José. Terecht.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Binnekort ga ik baby maken maar ik ben nu dus al het geluid van koers op dit soort momtenten aan het opnemen. Helicopter geluid. Draaiende wielen. Het zwoele Vlaams van Jose. Dat is echt een wondermiddel
BORA, Jumbo, Lotto, Arkea, Cofidisquote:Op zondag 3 maart 2019 16:27 schreef Sheffield het volgende:
Moeten toch meer ploegen baat hebben bij een sprint
Ze laten ze er idd wel heel makkelijk tussen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Peloton staat ook wel toe dat QS zijn zin doet, wat slapjes allemaal.
UAEquote:Op zondag 3 maart 2019 16:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BORA, Jumbo, Lotto, Arkea, Cofidis
Maar zoals Saint ook al zegt laten ze zich ook wel erg makkelijk aan de kant zetten.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:31 schreef franklop het volgende:
Dat QS blok moet echt zó demotiverend zijn voor de rest
Waarom niet?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Jammer hoor Dylan, op 50 meter van de meet toch nog even aanzetten om sneaky een podium plek te veroveren.
Waarom onderneemt hij zelf niet eens wat.quote:
Er gaat toch niemand rijden als Dylan mee is.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom onderneemt hij zelf niet eens wat.
omdat hij eerst al op achterstand was geredenquote:Op zondag 3 maart 2019 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat mij zo stoort bij deze types is dat ik ze nooit zie voor de laatste 300 meter, ze ondernemen helemaal niks, nooit. Ja daar zijn ze sprinters voor maar ik mag een hekel hebben aan eendimensionale sprinters die verder niks doen. Ewan zal in MSR ook alleen maar in wielen plakken van iedereen en hopen dat alles bij elkaar blijft zodat hij in de laatste 50 meter sneaky zijn wiel als eerste over de streep kan drukken. Daarom vind ik het zo jammer dat Groenewegen zijn horizon blijkbaar niet wil verbreden, die jongen kan prima over die Vlaamsche kasseien knallen, maar kiest er voor om naamloze vlakke etappes in rittenkoersen te beslechten. Wordt er echt iemand nog warm van Groenewegen overwinning nummer X in de Algarve ofzo na een poepsaaie nikszeggende vlakke schijtetappe?quote:Op zondag 3 maart 2019 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, genaderd tot 18 seconden en toen liep het hard op naar 40.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:41 schreef Tommeke het volgende:
Wuyts met z’n ‘hij heeft het allemaal alleen gedaan’ vergeet ff dat er 6 man liepen af te stoppen
Eurosport.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat nog ergens op tv te zien? Of alleen via stream?
quote:Op zondag 3 maart 2019 16:40 schreef Mani89 het volgende:
Jammer hoor Dylan, op 50 meter van de meet toch nog even aanzetten om sneaky een podium plek te veroveren.
The home of cyclingquote:
Desalniettemin een straf nummer natuurlijk.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, genaderd tot 18 seconden en toen liep het hard op naar 40.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |