ja en doorrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 3 maart 2019 13:41 schreef mcspicy het volgende:
Raar dat ze vannacht bij Lotus geen technische storing hadden.Of doen ze dat alleen bij inwoners die het heel bont hebben gemaakt?
hij hoopt natuurlijk dat dit 3 stemmen scheelt straksquote:
Tim heeft nu het huisje van Lotus met Franny...quote:
je mag wel afscheid nemen als je eruit word gegooid hoor en ook dan is het hek open,maar we weten het niet dus is alles gewoon speculeren.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja hoor, daarom mochten we ook zien hoe ze afscheid nam bij de poort en de poort die open was.
of franny of hij kunnen er niet meer heen "gestuurd" worden om te slapenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij hoopt natuurlijk dat dit 3 stemmen scheelt straks
wat er in dat stinkhok ligt, ze mochten het verdelen...quote:Op zondag 3 maart 2019 13:47 schreef schizolientje het volgende:
volgens mij gaf Lotus de boel over aan Franny en Shelly
Ik vond haar nogal ordinairquote:Op zondag 3 maart 2019 13:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik denk dat jessie eerder bang moest zijn voor lotus, die had hem zo op zn bek getimmerd![]()
recht voor zn raap is ze
Die plant ervoor, zou een wietplant moeten zijn...quote:
Stinkhok was inmiddels opgeruimd en geverfdquote:Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat er in dat stinkhok ligt, ze mochten het verdelen...
Had ze moeten doen waren wij misschien van dat snotteren afgeweestquote:Op zondag 3 maart 2019 13:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik denk dat jessie eerder bang moest zijn voor lotus, die had hem zo op zn bek getimmerd![]()
recht voor zn raap is ze
tim komt weer terug, zal binnen no time weer veranderenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Stinkhok was inmiddels opgeruimd en geverfd
Jaquote:Op zondag 3 maart 2019 13:47 schreef schizolientje het volgende:
volgens mij gaf Lotus de boel over aan Franny en Shelly
Inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Alles is mogelijk, maar al die FaceB e,a,, ongefundeerde speculaties hier neerplempen![]()
Het is zoals het is, van mij mag er nog meer geveegd worden.
We zien het hier vanzelf weleens
Lotus zonder gezeik snel weg. That is all.
Weedkweker wordt dus bij Talpa gezien als Hovenierquote:Op zondag 3 maart 2019 13:49 schreef Ranah het volgende:
tim gaat volgende week met de grasmatten aan het werk, dat gaan de nieuwe inwoners zien
haaaaaa wat verraad die jongen zichzelf
1 zin en dan 5 minuten SL...we mogen er zelf een verhaal van makenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
En gooi er maar weer een SL tegenaan.........
En weer schalde over het terrein dat ze van onderwerp moesten veranderen.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef mcspicy het volgende:
Tim: Ik ken Lotus een beetje en.... SL
Terug van de SL;
Tim: Nee mijn vriend is het niet en tis alleen puur zakelijk (over Jessie)
Kan ook een ander allemaal doen wat hij doet. Alleen die dagelijkse beurt aan Franny zou er wel bij inschieten.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:50 schreef PTLe het volgende:
Dat we dit maar even weten Tim werkt hard , en volgende week komen de grasmatten binnen waar hij aan gaat werken.
Coca bladeren..quote:Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die plant ervoor, zou een wietplant moeten zijn...
Op het gevoel van Gerrit aan het inpraten .quote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Ranah het volgende:
tim manipueert er op los, hij zou nooit op gert kunnen stemmen, dat zou hij 1 van de 3 musketiers Joa niet aandoen
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Weedkweker wordt dus bij Talpa gezien als Hovenier![]()
Kijk, dat is pas klotequote:Op zondag 3 maart 2019 13:51 schreef mcspicy het volgende:
Tim gaat niet meer op Christel stemmen!!!!!!!!
Wat ik begreep is dat ze als iemand aan het woord is er gelijk doorheen komt tetteren en van alles dan zegt en roept.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Waarom is Jessie zo boos op Mylène? Is dat al duidelijk?
Omdat ze overal doorheen ratelt in de vergadering .quote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie kan niet hebben dat hij tegengesproken gaat worden.Mylene heeft hem ook door.Lotus weg dus Mylene moet straks voor straf op haar buikjequote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Ze negeert hem en ze tettert door iedere discussie heen terwijl ze er niet eens bij is geweest.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Sambalbaai het volgende:
Met een grote Aquote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
In vergelijking met Merel leek Lotus wel van adel!
Ze maken er gewoon een raadspelletje van en Dinsdag zal het allemaal weer anders zijn....quote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef DKUp het volgende:
Tim gaat dus waarschijnlijk op Erik en anders uit rancune op Hiske.
hoe verrassend hahahahahquote:Op zondag 3 maart 2019 13:51 schreef mcspicy het volgende:
Tim gaat niet meer op Christel stemmen!!!!!!!!
gerrit wil zich misschien niet in de kaart laten kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zit met verbazing te luisteren naar die twee. De bedoeling van Tim is wel duidelijk maar van Gerrit die nog geen half uur terug riep dat hij Tim kapot zou maken niet.
denkt hij,maar ger weet beter hahahahaahquote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef PTLe het volgende:
[..]
Op het gevoel van Gerrit aan het inpraten .
Was ook wel erg dom van Tim om dit op stream te vertellen aan de dakloze .quote:
en dan geeft hij Gerrit de opdracht om zijn ex eens tot de orde te roepenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze negeert hem en ze tettert door iedere discussie heen terwijl ze er niet eens bij is geweest.
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:53 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Jessie kan niet hebben dat hij tegengesproken gaat worden.Mylene heeft hem ook door.Lotus weg dus Mylene moet straks voor straf op haar buikje
jij als Japie zou dat kunnen wetenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:54 schreef formule het volgende:
[..]
Qat kauwen schijnt ook super chill te zijn
Ja natuurlijk dat snap ik , maar Tim dus nietquote:Op zondag 3 maart 2019 13:54 schreef krabje het volgende:
[..]
denkt hij,maar ger weet beter hahahahaah
Aan Gerrit's tactiek is helemaal niets veranderd.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zit met verbazing te luisteren naar die twee. De bedoeling van Tim is wel duidelijk maar van Gerrit die nog geen half uur terug riep dat hij Tim kapot zou maken niet.
Beter laat dan nooit.....quote:Lotus verlaat Utopia
3 Maart 2019 12:15
Ze kon niet omgaan met het gemis.
De meeste inwoners lagen gisteravond al in hun bed, toen Lotus over het Utopia-terrein liep. De vrouwelijke Utopiaan vroeg aan Franny of ze de inwoners wilde verzamelen. De vriendin van Timothy besloot om dit meteen te doen. Ondertussen pakte Lotus snel haar kist in. Shelley kwam polshoogte nemen en begon direct te huilen. "Ik houd van je lieverd", zei Lotus tegen haar snikkende vriendin. Niet veel later liepen de Utopianen naar de poort. "Ik mis Mike", zei Lotus en de tranen rolden over haar wangen. Ze legde uit dat ze een mooie tijd heeft gehad in het beloofde land. Voor de laatste keer knuffelde Lotus de inwoners en vervolgens liep de vrouwelijke Utopiaan door de poorten van Utopia.
https://www.utopiatv.nl/news/detail/213317/lotus-verlaat-utopia
ger probeert info los te peuteren bij tim,ik vraag me af of tim dat briefje heeft gevonden met die stemmen erop\?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb Merel nog nooit een grote mond zien hebben, Lotus daartegen trok haar asso waffel wel open.......Iemand van adel zou dat niet doen..........quote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
In vergelijking met Merel leek Lotus wel van adel!
ja inkomsten ven b en b gaat ook naar de bvquote:Op zondag 3 maart 2019 13:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, die betaald de BV
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Was ook wel erg dom van Tim om dit op stream te vertellen aan de dakloze .
Dat dus.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:54 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan geeft hij Gerrit de opdracht om zijn ex eens tot de orde te roepen
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]![]()
Oh jee, weer een "vrouwtje", dat de heerser van Utopia tegenspreekt, als dat maar goed gaat?
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:53 schreef mcspicy het volgende:
Jessie kan niet hebben dat hij tegengesproken gaat worden.Mylene heeft hem ook door.
Lotus weg dus Mylene moet straks voor straf op haar buikje
nee die denkt nog steeds dat hij heel slim is,nou we zullen het dinsdag zien,ik heb er wel zin inquote:Op zondag 3 maart 2019 13:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja natuurlijk dat snap ik , maar Tim dus niet
Merel stookt ook nooit, praat nooit slecht over een ander, eigent zich nooit dingen toe, sjoemelt nooit met boodschappen, koopt nooit iets voor zichzelf, ze is het toppunt van goed gedrag.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb Merel nog nooit een grote mond zien hebben, Lotus daartegen trok haar asso waffel wel open.......Iemand van adel zou dat niet doen..........
ik weet het niet zo of er echt niemand gaat,zou wel balen zijn.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:55 schreef spapaars het volgende:
Misschien mogen ze een keer op Jessie stemmen.
Want er gaat uiteindelijk niemand deze ronde.
geen idee, ik heb bomenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:58 schreef PTLe het volgende:
Ik hoor Jessy zeggen , ik heb het uit gepraat ?
Ja ok, dat hoorde ik ook, maar ook iets dat zijn koffiegedoe niet gegund wordt?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat ze als iemand aan het woord is er gelijk doorheen komt tetteren en van alles dan zegt en roept.
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Merel stookt ook nooit, praat nooit slecht over een ander, eigent zich nooit dingen toe, sjoemelt nooit met boodschappen, koopt nooit iets voor zichzelf, ze is het toppunt van goed gedrag.![]()
![]()
Hoezo niemand gaat? Er gaat toch altijd iemand naar huis?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:55 schreef spapaars het volgende:
Misschien mogen ze een keer op Jessie stemmen.
Want er gaat uiteindelijk niemand deze ronde.
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:58 schreef PTLe het volgende:
Merel heeft nog nooit een grote muil gehad zoals Lotus....Roddelen is weer wat anders dan een grote muil opzetten........Toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Merel stookt ook nooit, praat nooit slecht over een ander, eigent zich nooit dingen toe, sjoemelt nooit met boodschappen, koopt nooit iets voor zichzelf, ze is het toppunt van goed gedrag.![]()
![]()
Zo optimistisch over zichzelf, maar denk dat dat een facade is.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:49 schreef BloesBloes het volgende:
Tim steekt weer het riedeltje af waarbij hij zeker weet dat hij blijft. Waar haalt ie het toch vandaan?
Tja 24 uur streams is helaas niet meerquote:Op zondag 3 maart 2019 13:59 schreef Joke43 het volgende:
Waarom toch steeds SL? Kunt niet kijken of zie weer bomen.
De SL nemen in frequentie toe....Zal wel een reden hebben...quote:Op zondag 3 maart 2019 13:59 schreef Joke43 het volgende:
Waarom toch steeds SL? Kunt niet kijken of zie weer bomen.
dingen die lotus dus ook deed hahahaha en die ze allemaal daar doen.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
![]()
En als ze die dingen toch eens doet gewoon zeggen dat het een column is!quote:Op zondag 3 maart 2019 13:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
![]()
Met Boyd?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:58 schreef PTLe het volgende:
Jessie is niet van het rechtstreeks aanspreken.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:56 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dat dus.
Een volslagen idioot.
En die Gerrit ook,die had moeten zeggen bekijk het ff doe het zelf.Maar ja iets tot de elleboog erin!
Heb haar heel lelijk dingen horen zeggen over Franny en Lotus.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel heeft nog nooit een grote muil gehad zoals Lotus....Roddelen is weer wat anders dan een grote muil opzetten........Toch?
Dat heb ik allemaal niet gehoord op de stream maar ze misde Mike dus groot gelijk dat ze is gegaan achter de liefde aan lotus is nu bij Mike hebbeb een foto gedeeld op Instagram ik ben blij voor zequote:
nou knallendquote:Op zondag 3 maart 2019 14:04 schreef BarryOSeven het volgende:
Knallende ruzie tussen Gerrit en Mylène!
Zal Gerrit zo wel naar het opperhoofd lopen en zeggen dat hij er Mylene iets van gezegd heeft!quote:Op zondag 3 maart 2019 14:04 schreef BarryOSeven het volgende:
kort maar hevig danquote:Op zondag 3 maart 2019 14:05 schreef krabje het volgende:
[..]
nou knallend![]()
![]()
maar vind het wel leuk hahahahaah
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:05 schreef krabje het volgende:
[..]
nou knallend![]()
![]()
maar vind het wel leuk hahahahaah
Nee.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hoezo niemand gaat? Er gaat toch altijd iemand naar huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ah thanks!quote:Op zondag 3 maart 2019 14:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee.
Ook in 1 is dat een keer gebeurd.
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, het vertrek van Lotus op vier streams ......
Goed gewerkt!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Britt, die zat al op de bank.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee.
Ook in 1 is dat een keer gebeurd.
ja ik volg dat ook een beetjequote:Op zondag 3 maart 2019 14:12 schreef Rhosyn het volgende:
Mylene speelt Brandon en Jens tegen elkaar uit.
Brandon lijkt me wel een beetje verliefd op Mylene en Jens wil ook wel een maatje.
De ene keer hangt ze bij Jens en de andere keer bij Brandon.
Naar meisje...
Vind het niet zo raar met al die bemoeizucht van dat FB schuim, bellen, mailen zelfs de krant er bij halen. Dat maakt het streamen kapotquote:Op zondag 3 maart 2019 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De SL nemen in frequentie toe....Zal wel een reden hebben...
ggrrr ben ik ff wat aan het zoeken, en helemaal gemist dus, waarom hadden ze ruzie?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:04 schreef BarryOSeven het volgende:
Dat is ook de reden denk ik.........quote:Op zondag 3 maart 2019 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet zo raar met al die bemoeizucht van dat FB schuim, bellen, mailen zelfs de krant er bij halen. Dat maakt het streamen kapot
Of een petitie starten.Dat volk spoort niet.En straks op de markt zie je ze weer lopen!quote:Op zondag 3 maart 2019 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het niet zo raar met al die bemoeizucht van dat FB schuim, bellen, mailen zelfs de krant er bij halen. Dat maakt het streamen kapot
Ja, een blauwequote:Op zondag 3 maart 2019 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
Doet Jessie netjes naar die klant toe bellen dat de roze is uitverkocht en of ze een andere wilde.
Snap ik deels wel, maar aan de andere kant gooiene ze wel steeds olie op het vuur met die SL's dan gaan mensen wel speculeren.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mylène heeft een matras in de regen laten staan.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ggrrr ben ik ff wat aan het zoeken, en helemaal gemist dus, waarom hadden ze ruzie?
Wat jij wil!quote:Op zondag 3 maart 2019 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Merel heeft nog nooit een grote muil gehad zoals Lotus....Roddelen is weer wat anders dan een grote muil opzetten........Toch?
Wat ik begrijp gaan ze die nu de meeste verzenden.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:17 schreef Ranah het volgende:
de hobbeldieren zouden bijna allemaal verkocht zijn ( volgens jessie)
Zeker een ander had waarschijnlijk gewoon die klant gebeld en gezegd dat de roze was uitverkocht enof ze misschien een andere kleur wilde, want wat moet je anders?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
Doet Jessie netjes naar die klant toe bellen dat de roze is uitverkocht en of ze een andere wilde.
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zeker een ander had waarschijnlijk gewoon die klant gebeld en gezegd dat de roze was uitverkocht enof ze misschien een andere kleur wilde, want wat moet je anders?
Wat goed, dat Jessie dat kan hé?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:15 schreef Koos1958 het volgende:
Hahahahahaquote:Op zondag 3 maart 2019 14:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zeker een ander had waarschijnlijk gewoon die klant gebeld en gezegd dat de roze was uitverkocht enof ze misschien een andere kleur wilde, want wat moet je anders?
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:20 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat goed, dat Jessie dat kan hé?
Ja want de meeste inwoners doen dat niet he.Oh klopt die verkopen ook niets.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:20 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wat goed, dat Jessie dat kan hé?
Ja, echt dom volk, die hebben nog minder hersencellen dan de Utopianenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:15 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Of een petitie starten.Dat volk spoort niet.En straks op de markt zie je ze weer lopen!
Met sarcasme..en Jessie lachen.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:20 schreef mcspicy het volgende:
Merel: Ze heeft gewoon netjes haar 24 uur aangevraagd ( over Lotus)
Die staat er al wekenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef cobain1994 het volgende:
Wat moet die wc-pot daar?
[ afbeelding ]
gisteravond naar buiten gegooid en Gerrit zag dat vanuit het raampje bij His en Coquote:Op zondag 3 maart 2019 14:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Mylène heeft een matras in de regen laten staan.
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, ze willen denk ik niets aan het toeval meer overlatenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Snap ik deels wel, maar aan de andere kant gooiene ze wel steeds olie op het vuur met die SL's dan gaan mensen wel speculeren.
Oeps, das niet slim van myleentjequote:Op zondag 3 maart 2019 14:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Mylène heeft een matras in de regen laten staan.
Je vraagt je 24 uur aan, zuip je een stuk in je kraag en dan moet je in tien minuten je kist gepakt hebben en de poort uitlopen. Klinkt niet echt aannemelijkquote:
Niet door de bijstandseenheid uit haar bed gelicht?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:20 schreef mcspicy het volgende:
Merel: Ze heeft gewoon netjes haar 24 uur aangevraagd ( over Lotus)
Die hobbelbeesten waren gisteren of eergisteren ook al uitverkocht.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:17 schreef Ranah het volgende:
de hobbeldieren zouden bijna allemaal verkocht zijn ( volgens jessie)
Door het plaatselijke ATquote:Op zondag 3 maart 2019 14:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet door de bijstandseenheid uit haar bed gelicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee der zit een rare kronkel in/aan of een luchtjequote:Op zondag 3 maart 2019 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je vraagt je 24 uur aan, zuip je een stuk in je kraag en dan moet je in tien minuten je kist gepakt hebben en de poort uitlopen. Klinkt niet echt aannemelijk
Je vraagt je 24 uur aan, je hebt 's middags je laatste gesprek en je spreekt af met de febo dat je rond middernacht mag verdwijnen. Dan ga je vervolgens naar Jessie, koopt wat biertjes en dan ga je een afscheidsfeestje houden met wat mensen, gezellig, drinken, gitaar, zingen enz. en dan je het tijd vindt, gooi je snel wat laatste spullen in je kist en vertrek je.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je vraagt je 24 uur aan, zuip je een stuk in je kraag en dan moet je in tien minuten je kist gepakt hebben en de poort uitlopen. Klinkt niet echt aannemelijk
En dat ze binnen tien minuten die kist moest pakken en dat ze zelf zei dat ze nu ook onder stress moest pakken.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee der zit een rare kronkel in/aan of een luchtje
Vooral dat politie zinnetje wat iedereen heeft kunnen horen dat ze dat gezegd heeft
Die deel ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Je vraagt je 24 uur aan, je hebt 's middags je laatste gesprek en je spreekt af met de febo dat je rond middernacht mag verdwijnen. Dan ga je vervolgens naar Jessie, koopt wat biertjes en dan ga je een afscheidsfeestje houden met wat mensen, gezellig, drinken, gitaar, zingen enz. en dan je het tijd vindt, gooi je snel wat laatste spullen in je kist en vertrek je.
Maar dat is mijn mening
lijkt je dan niet, om niks te vergeten, en zo zijn heel veel vrouwen, dat je dan al wat spullen klaar gelegd had om in je kist te stoppen?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Je vraagt je 24 uur aan, je hebt 's middags je laatste gesprek en je spreekt af met de febo dat je rond middernacht mag verdwijnen. Dan ga je vervolgens naar Jessie, koopt wat biertjes en dan ga je een afscheidsfeestje houden met wat mensen, gezellig, drinken, gitaar, zingen enz. en dan je het tijd vindt, gooi je snel wat laatste spullen in je kist en vertrek je.
Maar dat is mijn mening
Waarschijnlijk is het zo gegaan, maar Merel en Jessie zien het als hun levenswerk om daar weer iets lelijks van te maken, enig.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dat is mijn mening
en dat allemaal tussen de bomen doorquote:Op zondag 3 maart 2019 14:27 schreef mootie het volgende:
Erik weer in bed. Shelly plaatjes kijken. Jessie verstuurt hobbeldieren. Merel bezig met opruimen boven.
Wtfquote:Op zondag 3 maart 2019 14:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het zo gegaan, maar Merel en Jessie zien het als hun levenswerk om daar weer iets lelijks van te maken, enig.
Nee, midden in de nacht opgehaald worden door de politie dat is pas aannemelijkquote:Op zondag 3 maart 2019 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie weet had ze dat wel gedaan. Ze heeft in de laatste paar dagen alles door haar handen laten gaan in dat huisje, onder het mom van opruimen en sorteren.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
lijkt je dan niet, om niks te vergeten, en zo zijn heel veel vrouwen, dat je dan al wat spullen klaar gelegd had om in je kist te stoppen?
Ik had eigenlijk verwacht datquote:
Oplaadstation?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef Rhosyn het volgende:
Brandon de nieuwe bouwer/fikser
[ afbeelding ]
Dat doen ze tussen neus en lippen door.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat
Jessie en Merel met hun levenswerk bezig waren.
Het lelijk maken van het vertrek van
Lotus.
Wat hebben ze allemaal al voor afschuwelijks gezegd over het vertrek? Heb er hier niks over gelezen.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat doen ze tussen neus en lippen door.
Als vrouw zijnde dat stukje bekijkend, zag het daar niet naar uit, ze zei zelfs nog dat ze onder druk stondquote:Op zondag 3 maart 2019 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Wie weet had ze dat wel gedaan. Ze heeft in de laatste paar dagen alles door haar handen laten gaan in dat huisje, onder het mom van opruimen en sorteren.
Lachen om het vertrek van Lotus en zeggen dat het waarschijnlijk een 24 minuten aanvraag was in plaats van 24 uur.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal al voor afschuwelijks gezegd over het vertrek? Heb er hier niks over gelezen.
Mylène zei dat Lotus nu niet de PS kon krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:31 schreef Ranah het volgende:
gerrit voelt zich ineens een beetje kriebelig, leek op iets wat mylene zei
Dat klinkt inderdaad als levenswerk.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Lachen om het vertrek van Lotus en zeggen dat het waarschijnlijk een 24 minuten aanvraag was in plaats van 24 uur.
Omdat Lotus er niet meer is.......zij kreeg altijd de publ.stem,quote:Op zondag 3 maart 2019 14:31 schreef Ranah het volgende:
zou dat niet waar kunnen zijn? we weten bijna nietsquote:Op zondag 3 maart 2019 14:32 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Lachen om het vertrek van Lotus en zeggen dat het waarschijnlijk een 24 minuten aanvraag was in plaats van 24 uur.
Heeft Fran het geregeld?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:33 schreef Ranah het volgende:
franny heeft ook een dagje off omdat tim ook off is
gert en chris worden kriegelig wat zelf niet meedoen met iets wat je geregeld hebt
een yogamevrouw met 15 matten
Over dat de publieksstem nu Lotus weg is anders verdeeld wordt...quote:Op zondag 3 maart 2019 14:31 schreef Ranah het volgende:
Ik las hier vorige week al dat als ze op de bank kwam ze het niet moesten wagen om haar daar te houden! Die was echt al met haar vertrek bezig alleen is het nu misschien iets sneller gegaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde dat stukje bekijkend, zag het daar niet naar uit, ze zei zelfs nog dat ze onder druk stond
Het lijkt me ook wel frustrerend. Jessie bijv was net bezig om de hobbeldieren allemaal te versturen etc. En dan moet je ineens stoppen voor een stukkie yoga.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Niemand heeft zin om mee te doen aan de yoga.
Dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:33 schreef Ranah het volgende:
[..]
zou dat niet waar kunnen zijn? we weten bijna niets
Kan hij straks lekker verder gaan, na de yoga. De hobbeldieren kunnen toch niet vandaag verstuurd worden, hoogstens vandaag bij de poort worden gezet.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel frustrerend. Jessie bijv was net bezig om de hobbeldieren allemaal te versturen etc. En dan moet je ineens stoppen voor een stukkie yoga.
Wel alle administratie afwikkelen, inpakken, etiketten maken.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan hij straks lekker verder gaan, na de yoga. De hobbeldieren kunnen toch niet vandaag verstuurd worden, hoogstens vandaag bij de poort worden gezet.
Bel Jinek!quote:Op zondag 3 maart 2019 14:35 schreef Dotteke het volgende:
Mike heeft lotus gered uit de klauwen van de politie
[ afbeelding ]
huisje lektquote:
ach, vandaag is het yoga, het is ook al vuurspuwen geweest, balanceren op een touw, motorcrossen enz.quote:
dat kun je beter op FB roepen, hier heeft dat niet zoveel zinquote:Op zondag 3 maart 2019 14:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Bel Jinek!
Lotus zit niet in de gevangenis, ik herhaal......
ja maar zo onlogischquote:Op zondag 3 maart 2019 14:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, vandaag is het yoga, het is ook al vuurspuwen geweest, balanceren op een touw, motorcrossen enz.
ze moeten bezig gehouden worden en het is leuk om op tv te laten zien, Zo gezellig allemaal
Gelukkig , ik maakte me al zorgenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hier krijg je ook leuke reactiesquote:Op zondag 3 maart 2019 14:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat kun je beter op FB roepen, hier heeft dat niet zoveel zin
Nu is ze voortvluchtig, rennen Lotus rennen!quote:Op zondag 3 maart 2019 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen FB.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze neemt niet op, maar heb Wim Vroege al gemaildquote:Op zondag 3 maart 2019 14:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Bel Jinek!
Lotus zit niet in de gevangenis, ik herhaal......
Ja, ze hebben snel ff brood gekocht voor tijdens hun vluchtquote:Op zondag 3 maart 2019 14:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nu is ze voortvluchtig, rennen Lotus rennen!
Ze is er ook niet uitgezet hoor, je hoorde Jens vanmorgen zeggen dat hij wist dat ze ging, alleen niet hoelaatquote:Op zondag 3 maart 2019 14:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Bewoners zijn verplicht om 24 uur aan te vragen als ze denken te willen vertrekken.
Gesprek met een psych en als ze na 24 uur bedenktijd nog weg willen dan mogen ze gaan.
Volgens mij moet je het wel heel raar doen wil je eruit gezet worden, we hebben al veel agressieve acties voorbij zien komen van inwoners.
Is inderdaad zinloosquote:Op zondag 3 maart 2019 14:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Niet erg slim,zeil gaan vastschroeven![]()
[ afbeelding ]
Water naar de zee dragen..quote:Op zondag 3 maart 2019 14:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
His en Chris moeten zelf aan de slag, mooi zo
nog meer gaten erinquote:Op zondag 3 maart 2019 14:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is er ook niet uitgezet hoor, je hoorde Jens vanmorgen zeggen dat hij wist dat ze ging, alleen niet hoelaat
Waarom roep je het dan hier terwijl het berichten van FB zijn? #dtvquote:
lijkt net of katy op t dak zitquote:Op zondag 3 maart 2019 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Katy scharrelt op de achtergrond.
[ afbeelding ]
Je zag deze " emo " niet, achter mijn bericht?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waarom roep je het dan hier terwijl het berichten van FB zijn? #dtv
Volgens mij gaat het alleen maar harder regenen daarbinnenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:41 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
John was daar ook erg goed in, gloednieuw zeil en er meteen de meest vreselijk gaten inmakenquote:
Nee joh, yoga is belangrijker..quote:Op zondag 3 maart 2019 14:42 schreef mootie het volgende:
En ik snap ook heel goed dat H en C eerst hun huisje willen redden voor ze yoga gaan beoefenen.
superzwijnquote:
Dat moet het atelier voor Chris wordenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:48 schreef Charmian het volgende:
Wat voor aanhangsel zit er eigenlijk achter dat hutje van die 2? Heb dat nooit eerder gezien, of is me niet eerder opgevallen.
Dat moet het atelier worden van Cristel...quote:Op zondag 3 maart 2019 14:48 schreef Charmian het volgende:
Wat voor aanhangsel zit er eigenlijk achter dat hutje van die 2? Heb dat nooit eerder gezien, of is me niet eerder opgevallen.
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet het atelier voor Chris worden
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat moet het atelier worden van Cristel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |