Ik vond haar nogal ordinairquote:Op zondag 3 maart 2019 13:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik denk dat jessie eerder bang moest zijn voor lotus, die had hem zo op zn bek getimmerd![]()
recht voor zn raap is ze
Die plant ervoor, zou een wietplant moeten zijn...quote:
Stinkhok was inmiddels opgeruimd en geverfdquote:Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat er in dat stinkhok ligt, ze mochten het verdelen...
Had ze moeten doen waren wij misschien van dat snotteren afgeweestquote:Op zondag 3 maart 2019 13:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik denk dat jessie eerder bang moest zijn voor lotus, die had hem zo op zn bek getimmerd![]()
recht voor zn raap is ze
tim komt weer terug, zal binnen no time weer veranderenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Stinkhok was inmiddels opgeruimd en geverfd
Jaquote:Op zondag 3 maart 2019 13:47 schreef schizolientje het volgende:
volgens mij gaf Lotus de boel over aan Franny en Shelly
Inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef Amphorapotje het volgende:
Alles is mogelijk, maar al die FaceB e,a,, ongefundeerde speculaties hier neerplempen![]()
Het is zoals het is, van mij mag er nog meer geveegd worden.
We zien het hier vanzelf weleens
Lotus zonder gezeik snel weg. That is all.
Weedkweker wordt dus bij Talpa gezien als Hovenierquote:Op zondag 3 maart 2019 13:49 schreef Ranah het volgende:
tim gaat volgende week met de grasmatten aan het werk, dat gaan de nieuwe inwoners zien
haaaaaa wat verraad die jongen zichzelf
1 zin en dan 5 minuten SL...we mogen er zelf een verhaal van makenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:50 schreef utopia2.0 het volgende:
En gooi er maar weer een SL tegenaan.........
En weer schalde over het terrein dat ze van onderwerp moesten veranderen.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef mcspicy het volgende:
Tim: Ik ken Lotus een beetje en.... SL
Terug van de SL;
Tim: Nee mijn vriend is het niet en tis alleen puur zakelijk (over Jessie)
Kan ook een ander allemaal doen wat hij doet. Alleen die dagelijkse beurt aan Franny zou er wel bij inschieten.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:50 schreef PTLe het volgende:
Dat we dit maar even weten Tim werkt hard , en volgende week komen de grasmatten binnen waar hij aan gaat werken.
Coca bladeren..quote:Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die plant ervoor, zou een wietplant moeten zijn...
Op het gevoel van Gerrit aan het inpraten .quote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Ranah het volgende:
tim manipueert er op los, hij zou nooit op gert kunnen stemmen, dat zou hij 1 van de 3 musketiers Joa niet aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |