Dit:quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:02 schreef Lionheaad het volgende:
Ben het ff kwijt, komer er extra teams bij of reserve coureurs?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:24 schreef flipsen het volgende:
Nou, één of twee extra teams, soit. Maar meer niet, want ik voer wel degelijk iedere race alle voorspellingen met de hand in natuurlijk.
Welkom op het bankje.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:57 schreef Lionheaad het volgende:
#IkWilOokWelMeedoen
Ga vast op de reserve bank zitten. En kijk even of ergens een historische auto staat
Ach ja je moet iets en ben bang dat ik het anders vergeet volgende week als ik het mobiel moet doen.quote:
Zo lang het aanpassen maar minimaal 1 uur voor de VT van vrijdag is, zie ik geen probleemquote:Op maandag 11 maart 2019 19:03 schreef Max23 het volgende:
Pas het wellicht nog aan, maar dan heb ik in ieder geval alvast wat gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als er nog ergens een plekje ruimte is, wil ik ook wel een poging wagen.We hebben op dit moment één reserverijder (m/v/o), een tweede kan er nog bij en dan is de reserveauto vol. WelkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Bedankt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
We hebben op dit moment één reserverijder (m/v/o), een tweede kan er nog bij en dan is de reserveauto vol. Welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |