Dit:quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:02 schreef Lionheaad het volgende:
Ben het ff kwijt, komer er extra teams bij of reserve coureurs?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 15:24 schreef flipsen het volgende:
Nou, één of twee extra teams, soit. Maar meer niet, want ik voer wel degelijk iedere race alle voorspellingen met de hand in natuurlijk.
Welkom op het bankje.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:57 schreef Lionheaad het volgende:
#IkWilOokWelMeedoen
Ga vast op de reserve bank zitten. En kijk even of ergens een historische auto staat
Ach ja je moet iets en ben bang dat ik het anders vergeet volgende week als ik het mobiel moet doen.quote:
Zo lang het aanpassen maar minimaal 1 uur voor de VT van vrijdag is, zie ik geen probleemquote:Op maandag 11 maart 2019 19:03 schreef Max23 het volgende:
Pas het wellicht nog aan, maar dan heb ik in ieder geval alvast wat gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als er nog ergens een plekje ruimte is, wil ik ook wel een poging wagen.We hebben op dit moment één reserverijder (m/v/o), een tweede kan er nog bij en dan is de reserveauto vol. WelkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Bedankt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:50 schreef flipsen het volgende:
[..]
We hebben op dit moment één reserverijder (m/v/o), een tweede kan er nog bij en dan is de reserveauto vol. Welkom
quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als er nog ergens een plekje ruimte is, wil ik ook wel een poging wagen.Welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Raikkonen crasht helaas.... verder spot on.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:03 schreef Max23 het volgende:
Down Under Grand Prix 2019
Max23 - Racing Point
VT1: Vettel
VT2: Vettel
VT3: Vettel
Q3 1: Vettel
Q3 2: Hamilton
Q3 3: Leclerc
Q-time: 1:21:333
Hoogste topsnelheid Q: Mercedes
R1: Vettel
R2: Hamilton
R3: Leclerc
R4: Bottas
R5: Hulkenberg
R6: Verstappen
R7: Gasly
R8: Ricciardo
R9: Sainz
R10: Raikkonen
Snelste ronde: Leclerc
Snelste pitsstop: Red Bull
Eerste uitvaller: Williams
Aantal rijdens dat finisht in dezelfde ronde als de winnaar: 8
Samen doen met een historisch team?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:32 schreef potjecreme het volgende:
Ik had nog niet ingevuld omdat mij nog niet duidelijk is hoe het zit met de overschot deelnemers.
quote:
Wat kunnen we doen om de organisatie van gedachten te doen veranderen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:12 schreef flipsen het volgende:
Het idee van de reserverijders was dat ze eventueel de plek van een rijder die meerdere races mist kunnen overnemen toch? Je doet dus wel mee in de individuele lijst, maar niet voor teams, totdat een andere rijder eruit wordt gegooid door de organisatie (lees: flipsen hehe).
Een ander idee was inderdaad om een historisch team toe te voegen, maar dan schop je de opzet van het hele spel onderuit natuurlijk, het is juist de bedoeling van het spel om de F1 grid na te doen.
Ook al is het een echt kliekjestopic, veranderingen doorvoeren is altijd een drama hier![]()
Wij zijn voor het toevoegen van een historisch team. Voor spek en bonen is niet leuk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:12 schreef flipsen het volgende:
Het idee van de reserverijders was dat ze eventueel de plek van een rijder die meerdere races mist kunnen overnemen toch? Je doet dus wel mee in de individuele lijst, maar niet voor teams, totdat een andere rijder eruit wordt gegooid door de organisatie (lees: flipsen hehe).
Een ander idee was inderdaad om een historisch team toe te voegen, maar dan schop je de opzet van het hele spel onderuit natuurlijk, het is juist de bedoeling van het spel om de F1 grid na te doen.
Ook al is het een echt kliekjestopic, veranderingen doorvoeren is altijd een drama hier![]()
Bankrekeningnummer per DM doorgegevenquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:25 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat kunnen we doen om de organisatie van gedachten te doen veranderen?
Eerst maar eens afwachten wie er allemaal al vergeten te voorspellen in deze eerste ronde. Ze hebben nog 2 uur de tijd. Dan kunnen we daarna bedenken hoe en wat, of er al gelijk mensen mee op willen houden en er zodoende plekken vrijkomen of niet. Op dit moment zouden er 3 reserverijders zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wij zijn voor het toevoegen van een historisch team. Voor spek en bonen is niet leuk.
Mijn gedachte achter reserve was om de bestaande teams uit te breiden naar 3 spelers. Helaas zijn er te weinig deelnemers om dat te doen. Vorig jaar was ik net te laat om mij aan te melden en dit jaar werden de users van vorig jaar meteen gekoppeld.
En als ik me niet vergis ook het complete Mercedes team...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 02:03 schreef DutchTrain het volgende:
We missen dus nu het hele Renault team?
Die ook inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
En als ik me niet vergis ook het complete Mercedes team...
you snooze you losequote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die ook inderdaad![]()
Het is nu op basis van de voorspellingen:
Karstman - Williams
Kerplunk - Williams
Max23 - Racing Point
Mexicanobakker - Racing Point
mar456 - Toro Rosso
Caspervc - Toro Rosso
flipsen - Alfa Romeo
GotenSSJ - Alfa Romeo
MoBlo - McLaren
Wolve - McLaren
4-elements - Ferrari
Peterselieman - Ferrari
DutchTrain - HAAS
eNGine - HAAS
sasquatch - RBR
tarado - RBR
? - Mercedes
? - Mercedes
? - Renault
? - Renault
Luctor.et.emergo - reserve
Lionheaad - reserve
potjecreme - reserve
Even afwachten of de teams van Mercedes en Renault zich nog melden
WEST heeft zelfs nog in dit topic gereageerd. Vreemd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:15 schreef flipsen het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat @:ColtZ40 niet meedoet, die was afgelopen seizoen 2e overall bij de coureursEn ElmarO en WEST zijn toch ook F1 en het F1-voorspel-spel fossielen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |