Helemaal vergetenquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:27 schreef flipsen het volgende:
We hebben nog minder dan 7 uur te gaan voor VT1, ofwel minder dan 6 uur te gaan voor het invullen van je voorspelling
@:ElmarO @:WEST @:Peterselieman @:Kerplunk @:Mexicanobakker @:RingBewoner @:ColtZ40 @:eNGine10 @:potjecreme @:Lionheaad
Ja ik weet het wou het gisteravond ook doen..., maar ben in slaap gevallenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
WEST heeft zelfs nog in dit topic gereageerd. Vreemd.
De race-uitslagen voor plek 6-10 goed voorspellen is wel een uitdaging...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:08 schreef flipsen het volgende:
Pffff, dit wordt weer een bijzonder saai F1 seizoen en ook een saai F1-voorspel-spel seizoen ben ik bang
Prima planquote:Op zondag 17 maart 2019 08:02 schreef potjecreme het volgende:
Ik stel voor dat Lion en ik Renault vormen.
Oef, stoppen op je hoogtepunt, jammer!quote:Op zondag 17 maart 2019 07:34 schreef ColtZ40 het volgende:
Ah hier is het voorspel topic![]()
Ik sta mijn plekje dit jaar af aan een van de rookies die wel een voorspelling heeft geplaatst.
Ik zal het straks aanpassen. Eerst even wakker wordenquote:Op zondag 17 maart 2019 08:02 schreef potjecreme het volgende:
Ik stel voor dat Lion en ik Renault vormen.
Een Rosbergjequote:Op zondag 17 maart 2019 13:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oef, stoppen op je hoogtepunt, jammer!
quote:
hier begin je gelukkig ieder raceweekend weer opnieuwquote:Op zondag 17 maart 2019 18:15 schreef Lionheaad het volgende:
Dit gaat me beter af dan het management spel...
ColtZ had zich al afgemeld zag ik net.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:52 schreef flipsen het volgende:
Oh boy... Als ik me niet vergis gaan @:WEST, @:Peterselieman, @:Lionheaad, @:RingBewoner, @:COLTZ40 en @:ElmarO een probleem hebben... Hoewel die laatste 3 al een probleem hadden sinds Melbourne
quote:Op zondag 17 maart 2019 07:34 schreef ColtZ40 het volgende:
Ah hier is het voorspel topic![]()
Ik sta mijn plekje dit jaar af aan een van de rookies die wel een voorspelling heeft geplaatst.
quote:
Had nog tijd zatquote:De deadline voor het insturen is 1 uur vóór het begin van de 1e vrije training. (houd rekening met de verschillende tijdszones!)
die melding werkt niet bij mijquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:52 schreef flipsen het volgende:
Oh boy... Als ik me niet vergis gaan @:WEST, @:Peterselieman, @:Lionheaad, @:RingBewoner, @:COLTZ40 en @:ElmarO een probleem hebben... Hoewel die laatste 3 al een probleem hadden sinds Melbourne
@idontcareikblijfhetlekkertochdoennetalsPMssturen:Yquote:Op vrijdag 29 maart 2019 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die melding werkt niet bij mij
quote:
Dat was nog op tijd neem ik aan? Ben het effe kwijtquote:
Ruim op tijd. De eerste VT begon 4 uur later.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat was nog op tijd neem ik aan? Ben het effe kwijt
Jup, ik trapte er ook wéér inquote:Op maandag 15 april 2019 11:27 schreef Tarado het volgende:
vertrouwen in Ferrari hebben wordt voor de zoveelste keer afgestraft![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:52 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat was nog op tijd neem ik aan? Ben het effe kwijt
Andere tijdzone, dit, dat, allesquote:
Gefeliciteerd maatje!!! en ook Mar456 gefeliciteerd.quote:Op maandag 15 april 2019 15:32 schreef Lionheaad het volgende:
Had ik dan toch de toto moeten invullen
Goed weekend voor team Renault![]()
Over de F1 manager ga ik het niet hebben. Dat is compleet kansloos.
Nou vooruit tis je vergeven.., in Baku verwacht ik 20 punten bonus.quote:
Dit inderdaad. Ik trap er niet meer in.quote:Op maandag 15 april 2019 11:27 schreef Tarado het volgende:
vertrouwen in Ferrari hebben wordt voor de zoveelste keer afgestraft![]()
mar456 en Lionheaad gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |