SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
Dat klinkt dan weer als een ziekte.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Als de solonaise echt bestond, zou de polonaise ineens polynaise heten...
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dokter, mijn polynaise breekt weer op.
Klinkt ernstig. Maar een polynaise kan ook gewoon een punaise met twee uitsteeksels zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dokter, mijn polynaise breekt weer op.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
Geen enkel muzikaal meesterwerkje blijft een carnavals-verkrachting bespaard...
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt ernstig. Maar een polynaise kan ook gewoon een punaise met twee uitsteeksels zijn.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt ernstig. Maar een polynaise kan ook gewoon een punaise met twee uitsteeksels zijn.
De combinatie Benno en 'Gas erop' komt op die foto niet helemaal uit de verf.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:24 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dit is de artiest. Dat verklaard het wel een beetje.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Volgend jaar is Charlie Winston waarschijnlijk aan de beurt.
Zou maar zo kunnenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Volgend jaar is Charlie Winston waarschijnlijk aan de beurt.
Geschreven tijdens de koffietafel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze tekst bedenken gaan wel 2 kopjes koffie aan vooraf in plaats van 1.
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Waar dat gaat gebeuren, raad je never nooit...
Nou je, hebt net drie keer gezegd dat in de snackbar van z'n beste vriend is...
lol!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Waar dat gaat gebeuren, raad je never nooit...
Nou je, hebt net drie keer gezegd dat in de snackbar van z'n beste vriend is...
quote:
Dat niet, maar mijn bier heeft er wel eens gestaan.quote:
En nog steeds hè?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat niet, maar mijn bier heeft er wel eens gestaan.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
Ik liep vanmiddag in een smal steegje en een klein meisje van een jaar of 6 kwam me tegemoet fietsen met haar vader achter zich. Roept dat meisje: Pas op papa, dat je niet tegen die mevrouw aanrijdt, want je bent hardstikke dronken![]()
Ik moest echt keihard lachen op dat moment, maar achteraf vond ik het wel triest dat een kind van 6 dat al weet.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.
Meteen even patent aangevraagd.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.
Meteen even patent aangevraagd.
Jong geleerd is oud gedaan...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
Ik liep vanmiddag in een smal steegje en een klein meisje van een jaar of 6 kwam me tegemoet fietsen met haar vader achter zich. Roept dat meisje: Pas op papa, dat je niet tegen die mevrouw aanrijdt, want je bent hardstikke dronken![]()
Ik moest echt keihard lachen op dat moment, maar achteraf vond ik het wel triest dat een kind van 6 dat al weet.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
De Gebroeders Rossig zijn toch van Hallo, wat leuk dat je er bent? (Dat van de Luizenmoeder)
(Waarom weet ik dit?)
Gelukkig heb ik geen ideequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
De Gebroeders Rossig zijn toch van Hallo Allemaal, wat leuk dat je er bent? (Dat van de Luizenmoeder)
(Waarom weet ik dit?)
Nog nooit gedaan. Mijn buurmeisje daarentegen...quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
Te laat. Ik heb net een biertje opengetrokken.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Te laat. Ik heb net een biertje opengetrokken.
Op je gezondheid.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Te laat. Ik heb net een biertje opengetrokken.
Dan snap je het volgende nummer beter.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:00 schreef Elfletterig het volgende:
Die trainer kan niet meer normaal een voetbalkantine binnen lopen. Iedereen begint meteen "kutkeeper" naar hem te roepen.
Proostquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:06 schreef Dj_Vout het volgende:
Dit is een lekker biertje zeg.![]()
[ afbeelding ]
Ziet er ook lekker uit, ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:06 schreef Dj_Vout het volgende:
[ afbeelding ]
Dat geloof ik graag als je zo het etiket eens leest.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:06 schreef Dj_Vout het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:09 schreef livelink het volgende:
Als de pot op is, ga je gewoon verder op de pof.
Echt waar.quote:
Tijdens carnaval zal het wel niet werken, nee.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:09 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Werkt dat bij jullie?
Hier doen ze dat niet.
Kwalitatief hoogwaardige muziek.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar hebben we dan de afgelopen 70 minuten naar zitten luisteren?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
DJ op Radio 4: "Hierna even wat klassieke muziek"...
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:11 schreef livelink het volgende:
Ja, ja, hij wordt weer fraai, als ik hem even naai.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
DJ op Radio 4: "Hierna even wat klassieke muziek"...
Nou Diaan er niet is, moet ik de tekst maar doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
livelink toch..... dat had ik nou nooit van je verwacht.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou Diaan er niet is, moet ik de tekst maar doen.
Van alle markten thuis. Zeg het maar en ze naait je zo een oor aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
livelink toch..... dat had ik nou nooit van je verwacht.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou Diaan er niet is, moet ik de tekst maar doen.
Dat heb ik ook wel eens gehad.quote:
quote:
Niet in een winkel hoor, of dat ik iets omstootte....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Nee, zo ver is het bij mij nooit gekomen.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:20 schreef Dj_Vout het volgende:
De plaat hierna is een actuele plaat (dus ideaal voor 11).
En nog politiek getint ook.
quote:
To the loo!quote:
Dank je. En hoi.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
KC and the sunshine band - Give it up
Jij ook bedankt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
KC & The Sunshine Band - Give It Up.
quote:
Welkom.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:30 schreef Watertornado het volgende:
Ik ruik opeens kwaliteit hier. Tijd om een biertje los te gooien
Wij hebben er al 1,5 uur opzitten. Dus kun je nagaan hoeveel bier dat is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:30 schreef Watertornado het volgende:
Ik ruik opeens kwaliteit hier. Tijd om een biertje los te gooien
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben er al 1,5 uur opzitten. Dus kun je nagaan hoeveel bier dat is.
Beetje jammer dat ik dat heb gemist.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben er al 1,5 uur opzitten. Dus kun je nagaan hoeveel bier dat is.
HALLEEE!!quote:
En Melting ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:35 schreef Dj_Vout het volgende:
'k Wil op m'n kop, een kamerbreed tapijt.
![]()
(En Lucky wil dat ook)
Die ook inderdaad.quote:
Vind je dat gek? Ik zit dicht bij de bron.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat Melting verdacht stil is...
Nee, ik zou liever zien dat ik niet meer hoef te scheren.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:35 schreef Dj_Vout het volgende:
'k Wil op m'n kop, een kamerbreed tapijt.
![]()
(En Lucky wil dat ook)
Luckyyyyquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik zou liever zien dat ik niet meer hoef te scheren.
Da's waar ja...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind je dat gek? Ik zit dicht bij de bron.
Stuitert Vout nou door de kamer?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind je dat gek? Ik zit dicht bij de bron.
Dit is echt keiharde kwaliteit. De P!mpteam stampwaoge mix is ook top!quote:
Misschien volgende keer eens een webcam op hem zetten, zodat je kan zien, hoe maf hij doet.quote:
En een Wilhelm screamquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Lamme Frans... ik dacht al: waar blijft -ie?
Ben het stik beuquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjarreltieeee!Neuh.
Net je neus afgezet en naar huis gehobbeld?
Respect.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben het stik beuklunen, pre carnaval.. ben maandag al geweest..
Aanstaande maandag nog pyama bal met mijn neefjes en dan vind ik het wel mooi geweest.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Respect.Om het alleen te zien vind ik al niets.
Ja, dat maken ze fraai, maar het verdere gedoe eromheen trek ik niet echt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]de grote optochten zijn wel mooi hoor
Ik ook ff nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat maken ze fraai, maar het verdere gedoe eromheen trek ik niet echt.
Gelukkig hebben we nu dan Lustige Ludjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit matig, eerlijk gezegd. Totaal niet origineel.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu dan Lustige Ludje
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:54 schreef Dj_Vout het volgende:
Dit is er weer eentje die ik op de lijst zet voor als Melting en ik op vakantie gaan. Ik mag dan ook muziek kiezen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, dat kon wel eens tegenvallen met naar binnen gieten.
[ afbeelding ]
Hij heeft er zin in zo te zienquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:54 schreef Dj_Vout het volgende:
Dit is er weer eentje die ik op de lijst zet voor als Melting en ik op vakantie gaan. Ik mag dan ook muziek kiezen.
Hij moet niet zeuren.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren.![]()
Ik moet ook naar zijn muziek luisteren.
Ik weet het.quote:
Dank je.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:59 schreef Dj_Vout het volgende:
Trouwens...... als 11 binnenkort niet meer bij R49 draait, dan is het mijn schuld.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:59 schreef Dj_Vout het volgende:
Trouwens...... als 11 binnenkort niet meer bij R49 draait, dan is het mijn schuld.
Dit is al een oudere plaat, van een andere groep.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:00 schreef Watertornado het volgende:
Na het grote succes van de kneu kneu kneu krijgen we nu dit?
Met je polynaise. Indirect mijn schuld.quote:
Je loopt een nummer achter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Het lijkt me wel een gat in de markt. Of twee, eigenlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Met je polynaise. Indirect mijn schuld.
Je zal er maar op binnen lopen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:03 schreef Dj_Vout het volgende:
De Belgen hebben nu ook Jacqueline ontdekt.Potver, die herken ik dus gewoon van vorig jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Je mag er nog wel een keer reclame voor maken. Zijn inmiddels weer wat binnenkomers.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een gat in de markt. Of twee, eigenlijk
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Potver, die herken ik dus gewoon van vorig jaar.
Wel iets sneller dan normaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had geen tijd meer voor mijn eindtune, maar hij komt toch nog voorbij vanavond
Misschien moet je krabben?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik zie geen fluit, door mijn achterruit.
Maar ik heb helemaal geen jeuk.quote:
Hoi ToT.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik tune nu pas in
Maar ik lust wel een frikadel
MOSTERD NA DE MAALTIJDquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:10 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik zie geen fluit, door mijn achterruit.
Bij mn zus en zwager, kon niet winnen met dartenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:14 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoi ToT.
[..]
Waar was je?
Je hebt zoveel leuk al gemist.
Had je dus beter om 21.00 kunnen gaan luisteren.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij mn zus en zwager, kon niet winnen met darten
Ergens wel, maar was gezellig en goed gegeten daarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:15 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Had je dus beter om 21.00 kunnen gaan luisteren.
Wil je die foto's van livelink niet openbaar maken?quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Scatman John draait zich om in zijn graf. Die is tenminste wél echt dood.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:17 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Wil je die foto's van livelink niet openbaar maken?
Ik draag geen slippersquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:17 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Wil je die foto's van livelink niet openbaar maken?
Wie is dat?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet nu aan Goochem het Gordeldier denken
Same here!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet nu aan Goochem het Gordeldier denken
Ja, nou werd ik toch weer een beetje misselijk.quote:
In de polonaise naar het toilet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nou werd ik toch weer een beetje misselijk.
Ja kut, net te laat dus!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Slaap lekker, Raf.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:26 schreef Rafeiro het volgende:
Sorry, ik ga toch heel suf mijn mandje in. Ben extreem moe. Niet vaak dat jij langer doorgaat dan dat ik doe Vout, maar ik ga mandje in
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:26 schreef Rafeiro het volgende:
Sorry, ik ga toch heel suf mijn mandje in. Ben extreem moe. Niet vaak dat jij langer doorgaat dan dat ik doe Vout, maar ik ga mandje in
Trustenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb vanavond de polynaise uitgevondenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:26 schreef ToT het volgende:
Wat was dat nummer van dat "Polo polo polonaise, mayo mayo mayonaise"?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vanavond de polynaise uitgevonden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vanavond de polynaise uitgevonden![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |