Floortjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als het Floortje Mackaij was, had ik nu meteen de auto gepakt. Die is niet zo moeilijk.
Tja, dan kun je alle Klassiekers wel opdoeken...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:49 schreef franklop het volgende:
ZE zouden toch niet meer op die smalle paadjes mogen rijden volgens de UCI regels?
Er mag wel meer nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:49 schreef franklop het volgende:
ZE zouden toch niet meer op die smalle paadjes mogen rijden volgens de UCI regels?
Ik zie Teunissen niet meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:50 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij ook een Jumbo bij die valpartij.
Deze meme snap ik echt niet. Noem het gewoon De Omloop.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:50 schreef franklop het volgende:
Wuyts zei Omloop Het Volk!
Dan mogen wij dat ook
Als het maar niet mijn favoriete Let is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee was iemand van Wallonie-Bruxelles, dus Planckaert of Taminiaux.
Zou jij nog naar nummers van Michael Jackson willen luisteren?quote:
Ik zie alleen Taco nog in de groep.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee was iemand van Wallonie-Bruxelles, dus Planckaert of Taminiaux.
CCC sowiesoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tja wie zou willen werken in peloton
Team Krekquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tja wie zou willen werken in peloton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |