''Hij heeft de sekte verlaten, dus hij deugt weer''quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij staan volledig achter De Teun nu hij weer terug is bij Jumbo.
Zo is het, Stijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Hij heeft de sekte verlaten, dus hij deugt weer''
KingFloplandquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:46 schreef wimderon het volgende:
Hoe spreken jullie puzzelen uit?
Poll: Zeg het maar jongens
• Puuzzelen
• Puhzellen
• Het is friet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Principieel als je bent.quote:
Floortjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als het Floortje Mackaij was, had ik nu meteen de auto gepakt. Die is niet zo moeilijk.
Tja, dan kun je alle Klassiekers wel opdoeken...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:49 schreef franklop het volgende:
ZE zouden toch niet meer op die smalle paadjes mogen rijden volgens de UCI regels?
Er mag wel meer nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:49 schreef franklop het volgende:
ZE zouden toch niet meer op die smalle paadjes mogen rijden volgens de UCI regels?
Ik zie Teunissen niet meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:50 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij ook een Jumbo bij die valpartij.
Deze meme snap ik echt niet. Noem het gewoon De Omloop.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:50 schreef franklop het volgende:
Wuyts zei Omloop Het Volk!
Dan mogen wij dat ook
Als het maar niet mijn favoriete Let is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee was iemand van Wallonie-Bruxelles, dus Planckaert of Taminiaux.
Zou jij nog naar nummers van Michael Jackson willen luisteren?quote:
Ik zie alleen Taco nog in de groep.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee was iemand van Wallonie-Bruxelles, dus Planckaert of Taminiaux.
CCC sowiesoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tja wie zou willen werken in peloton
Team Krekquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tja wie zou willen werken in peloton
Zeg ik niet, ik ben geen verrader.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou jij nog naar nummers van Michael Jackson willen luisteren?
Ik verwerk dat meestal simpel. Morgen staan we weer op en gaan we verder met het leven; werken aan je droom of doel. Nu zijn alleen mijn immense Van den Bergh-wagon en de Joegs-wagon nog in de race.quote:
Ryan Adams?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg ik niet, ik ben geen verrader.
Maar dat is dan ook een Winner!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie alleen Taco nog in de groep.
Ik ook, maar ik zag ook een renner van Wallonie-Bruxelles achter die kopgroep aanrijden na die val, dus er was ook iemand van hen bij betrokken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie alleen Taco nog in de groep.
Gedaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Biertje ingechecked jullie kunnen toasten jongens.
Sowieso nooit echt naar geluisterd.quote:
Phoebe?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik mijn Phoebe niet aan doen.
die tv pfffquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Biertje ingechecked jullie kunnen toasten jongens.
Ach ja, dan denk ik; zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso nooit echt naar geluisterd.
Dat hoop ik toch niet zegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb Wout van Aert ingezonden voor de #glazenbolcup
2 toch maar? Of 3 als je baanwielrennen meetelt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel echt te veel wielrentopics vandaag.
[/quote]quote:[quote]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
HoHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Waarvan akte.
zit de hele tijd te switchenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
2 toch maar? Of 3 als je baanwielrennen meetelt.
quote:
Hier gaat iets vreselijk misCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:01 schreef El-Stinho het volgende:
Allemaal even die post quoten jongens!1111!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:chiapucciquote:
![]()
![]()
Dat lijkt me ook, alleen was dat aan zijn outfit niet echt te zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:02 schreef franklop het volgende:
Denk dat de Teun dan toch ook echt gevallen is.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:02 schreef franklop het volgende:
Denk dat de Teun dan toch ook echt gevallen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |