''Hij heeft de sekte verlaten, dus hij deugt weer''quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij staan volledig achter De Teun nu hij weer terug is bij Jumbo.
Zo is het, Stijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
''Hij heeft de sekte verlaten, dus hij deugt weer''
KingFloplandquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:46 schreef wimderon het volgende:
Hoe spreken jullie puzzelen uit?
Poll: Zeg het maar jongens
• Puuzzelen
• Puhzellen
• Het is friet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Principieel als je bent.quote:
Floortjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als het Floortje Mackaij was, had ik nu meteen de auto gepakt. Die is niet zo moeilijk.
Tja, dan kun je alle Klassiekers wel opdoeken...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:49 schreef franklop het volgende:
ZE zouden toch niet meer op die smalle paadjes mogen rijden volgens de UCI regels?
Er mag wel meer nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:49 schreef franklop het volgende:
ZE zouden toch niet meer op die smalle paadjes mogen rijden volgens de UCI regels?
Ik zie Teunissen niet meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:50 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij ook een Jumbo bij die valpartij.
Deze meme snap ik echt niet. Noem het gewoon De Omloop.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:50 schreef franklop het volgende:
Wuyts zei Omloop Het Volk!
Dan mogen wij dat ook
Als het maar niet mijn favoriete Let is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee was iemand van Wallonie-Bruxelles, dus Planckaert of Taminiaux.
Zou jij nog naar nummers van Michael Jackson willen luisteren?quote:
Ik zie alleen Taco nog in de groep.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee was iemand van Wallonie-Bruxelles, dus Planckaert of Taminiaux.
CCC sowiesoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tja wie zou willen werken in peloton
Team Krekquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tja wie zou willen werken in peloton
Zeg ik niet, ik ben geen verrader.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou jij nog naar nummers van Michael Jackson willen luisteren?
Ik verwerk dat meestal simpel. Morgen staan we weer op en gaan we verder met het leven; werken aan je droom of doel. Nu zijn alleen mijn immense Van den Bergh-wagon en de Joegs-wagon nog in de race.quote:
Ryan Adams?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg ik niet, ik ben geen verrader.
Maar dat is dan ook een Winner!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie alleen Taco nog in de groep.
Ik ook, maar ik zag ook een renner van Wallonie-Bruxelles achter die kopgroep aanrijden na die val, dus er was ook iemand van hen bij betrokken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie alleen Taco nog in de groep.
Gedaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Biertje ingechecked jullie kunnen toasten jongens.
Sowieso nooit echt naar geluisterd.quote:
Phoebe?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik mijn Phoebe niet aan doen.
die tv pfffquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Biertje ingechecked jullie kunnen toasten jongens.
Ach ja, dan denk ik; zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso nooit echt naar geluisterd.
Dat hoop ik toch niet zegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb Wout van Aert ingezonden voor de #glazenbolcup
2 toch maar? Of 3 als je baanwielrennen meetelt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel echt te veel wielrentopics vandaag.
[/quote]quote:[quote]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
HoHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Waarvan akte.
zit de hele tijd te switchenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
2 toch maar? Of 3 als je baanwielrennen meetelt.
quote:
Hier gaat iets vreselijk misCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:01 schreef El-Stinho het volgende:
Allemaal even die post quoten jongens!1111!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:chiapucciquote:
![]()
![]()
Dat lijkt me ook, alleen was dat aan zijn outfit niet echt te zien.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:02 schreef franklop het volgende:
Denk dat de Teun dan toch ook echt gevallen is.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:02 schreef franklop het volgende:
Een godsgruwelijk lelijke outfit dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, alleen was dat aan zijn outfit niet echt te zien.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn broer heeft pas pech.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rittenkaper Roosen met pech.
Volgens mij zag ik op de livebeelden achterin beeld een gele renner de sloot in gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:02 schreef franklop het volgende:
Nee, is wel echt een stevige jongen die van dit werk houdt. Is ook vrij snel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan die dit?
Of is het een Valverde-tje meer voor de lol meedoen?
Gisterquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:04 schreef Sheffield het volgende:
@:immerdebestebob vandaag te vroeg gedemarreerd met de halve liters?
![]()
![]()
Gewoon even al dalend pissen, geen probleem.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:21 schreef JanCees het volgende:
jongens ik moet even pissen
hopelijk mis ik niks
Je kunt ook gewoon op de bank in je broek pissen, hoef je niks te missen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:21 schreef JanCees het volgende:
jongens ik moet even pissen
hopelijk mis ik niks
16h45quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:24 schreef Distinction het volgende:
Weet iemand hoelaat de verwachte finish ongeveer is?
16:45quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:24 schreef Distinction het volgende:
16.45quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:24 schreef Distinction het volgende:
Geen spoilers gaarne, vanaf 17:00 op L'Equipe.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.directvelo.co(...)ic-de-l-ardeche-2019
ballen naar binnen trekken wtfquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een leuk verhaal over plassen.
Wij deden in Vietnam in het hostel zo 1 x per week een talentenshow en meestal kwamen mensen zingen of wat maar 1 keer kwam australier die kon op commando zn ballen naar binnen trekken en plaste zo met een mooie zekere staal een boog in zn mond.
Dat was het een uur en 17 minuten geleden alquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:26 schreef Mykonos het volgende:
Is dit een goed moment om in te schakelen?
Toen zat ik zelf nog op de fiets, je moet keuzes maken hequote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was het een uur en 17 minuten geleden al
Je moet gewoon net als Heywoodu je fiets binnen in je kelder zetten en wielrennen kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:27 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Toen zat ik zelf nog op de fiets, je moet keuzes maken he
Ene dag halve liters klappen, andere dag fietsen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:27 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Toen zat ik zelf nog op de fiets, je moet keuzes maken he
En dan De Omloop rijden op Zwift?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet gewoon net als Heywoodu je fiets binnen in je kelder zetten en wielrennen kijken
Sorry.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen spoilers gaarne, vanaf 17:00 op L'Equipe.
Als je een tweede beeldscherm hebtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan De Omloop rijden op Zwift?
Welke?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:30 schreef Momo... het volgende:
Iljo Keisse, moet nu weer aan die parodie denken
Oh van zon belgische show dat Iljo voor de grap laxeermiddelen in de drinkbus van Tom Dumoulin had gedaanquote:
echt hequote:
Die jongen is echt goed maar koerstechnisch ook zo ongelofelijk dom.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:35 schreef TheArt het volgende:
Danny van Poppel is zo te zien ook wel in orde.
Waar is Renaat gebleven?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
De natte wind kan er echt helemaal niks van. Dit wordt dan op termijn de opvolger van Michel en José. Ik heb er nu al schrik van.
In Polen, bij het WK baanwielrennen geloof ik.quote:
Carl Berteele of Ruben van Gucht, je moet kiezen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
De natte wind kan er echt helemaal niks van. Dit wordt dan op termijn de opvolger van Michel en José. Ik heb er nu al schrik van.
snij ik liever mijn oren af.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Carl Berteele of Ruben van Gucht, je moet kiezen.
Chris Picavet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Carl Berteele of Ruben van Gucht, je moet kiezen.
Je hebt al tien bier op dus je hebt een excuus.quote:
Hij staat op de startlijst van de E3-prijsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer begint Sagan eigenlijk aan de kasseien?
E3quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wanneer begint Sagan eigenlijk aan de kasseien?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij staat op de startlijst van de E3-prijs
Ah okee, nog even vakantie.quote:
Ik denk dat het Pöstlberger is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oss zit daar, tweede BORA herken ik niet zo snel
Bij dat overzichtsshot zat hij ergens in een mongolenwaaier.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb Terpstra nog geen seconde gezien.
Pöstl is nationaal kampioen hèquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat het Pöstlberger is.
Oh Drücker kan ook wel ja.
chasse patate genotquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Domme Nils in de achtervolging.
Die stond er ook bijquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:52 schreef TheArt het volgende:
Ballerini klopt niet. Dat moet Naesen zijn.
Een geblesseerde Van Vleuten is beter dan de meeste dames.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Vleuten gewoon 4e bij dames nu alWas haar hele blessure een act?
Die werd met een gebroken knie nog 7e op het WK.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Vleuten gewoon 4e bij dames nu alWas haar hele blessure een act?
Ze zijn niet de enige.quote:
Trek is echt dramatisch jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:59 schreef wimderon het volgende:
Trek is in blok ranzig slecht aan het jaar begonnen. Mol een schamel lichtpuntje in Spanje.
Die had ik niet zo zwak verwacht, Stuyven en Sep wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:00 schreef TheArt het volgende:
Neasen is ook echt niet in orde. Die zakt er enorm door. Trentin idem.
Naesen gaat straks als allersnelste de Muur en de Bosberg opquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:00 schreef TheArt het volgende:
Neasen is ook echt niet in orde. Die zakt er enorm door. Trentin idem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |