abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7717235
Goed, sinds kort heb ik een zeer verdienstelijke dame bij me. We waren tot gister erg tevreden met elkaar. Want gister dacht een jaloerse vriendin waar ze een beetje ruzie mee heeft de boel te kunnen verzieken. Ik kwam dr tegen in de kroeg en zegt doodleuk tegen mij dat mijn meisje een ander heeft. Vervolgens heeft ze mijn meisje gebeld en verteld dat ze mij met een ander heeft gezien Duidelijke zaak dat hier wordt gestookt....Probleem is alleen dat mijn meisje het niet inziet. Ze gelooft die vriendin van dr op dr woord (ze kennen elkaar al 16 jaar) en denkt dus dat ik vreemd ga. Ze is woedend en heeft alle contacten met mij (voorlopig???) verbroken...Hoe kan ik haar nou duidelijk maken dat het allemaal gelogen is (tis mijn woord tegen het hare)? En hoe haalt iemand het in dr hoofd om zulke acties uit te halen???

Debby, je wordt bedankt. Ik haat je!!!!

zondag 5 januari 2003 @ 12:29:33 #2
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_7717246
ze zal het heus wel inzien dat het niet zo is,
het duurt alleen even waarschijnlijk
Endless, Forever More....
  zondag 5 januari 2003 @ 12:30:59 #3
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_7717260
Je moet gewoon tegen haar zeggen:
"Je gelooft maar wie je wil geloven, je zult later wel inzien of je de juiste keuze hebt gemaakt".

En dan weglopen/ophangen ed.

pi_7717341
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:29 schreef Tizmo het volgende:
ze zal het heus wel inzien dat het niet zo is,
het duurt alleen even waarschijnlijk
Ik hoop het ja! Maar ze klonk erg resoluut. Gelukkig heb ik wel een paar vrienden die erbij waren die kunnen bevestigen dat ik niks heb uitgevreten vannacht, maar ze zal wel denken dat we onder 1 hoedje spelen...
pi_7717363
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:30 schreef -DEVON- het volgende:
"Je gelooft maar wie je wil geloven, je zult later wel inzien of je de juiste keuze hebt gemaakt".

ik krijg niet eens de kans om dat te zeggen. Ik krijg een zooi verwijten over me heen en ze hangt op...En nou wordt er helemaal niet meer opgenomen, geen respons op sms-jes...grrr. Ik haat dit!
pi_7717398
Zoek contact met die debby, vraag waarom ze dat gedaan heeft, neem het gesprek op op een cassettebandje, voila, bewijs geleverd.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_7717423
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:40 schreef ultra het volgende:

ik krijg niet eens de kans om dat te zeggen. Ik krijg een zooi verwijten over me heen en ze hangt op...En nou wordt er helemaal niet meer opgenomen, geen respons op sms-jes...grrr. Ik haat dit!

Ik kan me je kwaadheid lichtelijk voorstellen, maar iemand die zo tegen je doet, terwijl het je vriendin is...? En er van uit gaat dat haar vriendin wel de waarheid spreekt? Echt een rotschop!!!!

Je zou een smsje kunnen sturen, met de mededeling:

quote:
Maar dan ook niks meer van jezelf laten horen! Is moeilijk, maar het kan wel.....
  zondag 5 januari 2003 @ 12:45:42 #8
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_7717425
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:43 schreef Adfundum het volgende:
Zoek contact met die debby, vraag waarom ze dat gedaan heeft, neem het gesprek op op een cassettebandje, voila, bewijs geleverd.
Die zal wel niks zeggen.
  zondag 5 januari 2003 @ 12:47:04 #9
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_7717441
quote:

[..]

Kan ik me iets bij voorstellen.
'K ben bang dat je er weinig aan kunt doen...... Enige wat je kunt doen is de eerste tijd niet met andere meiden uitgaan, want anders heeft je vriendin weer een bevestiging dat haar vriendin gelijk had en zal ze haar vriendin blijven geloven.

Probeer ook steeds waar je maar kunt tegen bekenden ed van haar serieus te zeggen dat je haar mist. Misschien geeft ze je dan iig nog een kans je "te bewijzen" in haar ogen

Maar zeker weten doe ik het niet. Zou iig wel mijn manier zijn denk ik als ik in zo'n situatie zou zitten.

Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  zondag 5 januari 2003 @ 12:47:22 #10
37392 ultra
Lega Nord
pi_7717445
quote:
Aan zoiets dacht ik ook jah....Maarrrr, er is maar 1 persoon die mij in contact kan brengen met dat kind en tjah, die krijg ik op het moment dus niet te pakken...

Zo fokking frustrerend is dit!

zondag 5 januari 2003 @ 12:48:17 #11
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_7717456
quote:
He hallo! Hoe was je James Bond avondje met je vrienden ??
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_7717464
tja, dat heb je met kinderen he.
pi_7717490
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:48 schreef Salvad0R het volgende:
tja, dat heb je met kinderen he.
Hoe oud dan ?
046
Dank aan Yeahinho
pi_7717549
Heeft je vriendin reden om haar vriendin op haar woord te geloven?
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  zondag 5 januari 2003 @ 13:01:17 #15
37392 ultra
Lega Nord
pi_7717653
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:45 schreef Knuffie het volgende:

[..]

Ik kan me je kwaadheid lichtelijk voorstellen, maar iemand die zo tegen je doet, terwijl het je vriendin is...? En er van uit gaat dat haar vriendin wel de waarheid spreekt? Echt een rotschop!!!!

Je zou een smsje kunnen sturen, met de mededeling:
[..]

Maar dan ook niks meer van jezelf laten horen! Is moeilijk, maar het kan wel.....

Het valt me ook vies van haar tegen dat ze geen woord van wat ik zeg gelooft en er eigelijk ook niet naar wilt luisteren. Wat dat betreft zou ze wel een rotschop verdienen...Maar kan ik het ook? zoals jij al zegt, het is erg moeilijk....
  zondag 5 januari 2003 @ 13:03:26 #16
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7717679
Ik vind het sowieso heel erg naïef van je vriendin dat ze dit zonder meer aanneemt. Zelfs al is iemand honderd procent te vertrouwen, en uit dit verhaal blijkt maar weer dat sommige vriendinnen dat zelfs niet zijn, maar al zou dat wel zo zijn, dan nog kan die persoon zich wel vergist hebben, iemand anders voor je vriend hebben aangezien, een situatie verkeerd hebben geïnterpreteerd of totaal hebben opgeblazen, enzovoort, enzovoort. Ik vind het gewoon belachelijk dat ze zo snel haar conclusies trekt. Totaal misplaatste loyaliteit naar die vriendin toe óf grenzeloze goedgelovigheid.

Ik zou in elk geval niet heel hysterisch aan de telefoon/deur gaan hangen als ik jou was, want daarmee maak je jezelf, hoe lullig ook, alleen maar verdacht. Ik zou het zoals al eerder gezegd even laten rusten. Jij hebt geen reden om door het stof te kruipen, doe dat dan ook niet. Jij hebt eerder reden om kwaad te zijn om zoveel onterecht wantrouwen.

Hoogstwaarschijnlijk komt ze vanzelf wel een keer. Als zij gek op je is houdt ze het echt niet vol om - ook al zou ze die vriendin geloven - jouw kant van het verhaal te horen. En dan kun je het altijd rustig uitleggen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7717703
quote:

[..]

Kortom ze verbreekt zonder enige mogelijkheid tot weerwoord alle contact omdat een 'vriendin' roept dat je vreemd gaat.
Vraag je eens af: wil je echt een relatie (voortzetten) met iemand die zich zo een oor laat aannaaien en zo ontzettend wantrouwig is tegenover jouw?
Ik bedoel, als ze die vriendin al 16 jaar kent, moet ze toch dit soort streken wel kennen inmiddels?

Maarja, da's mijn mening en ik heb niet zo heel veel relatie-ervaring.

[edit] ohja, mijn punt is dus, dat ik 'r zou opgeven na zoiets (maar zie disclaimer mbt relatie-ervaring hierboven[ /edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Lorax op 05-01-2003 13:09]

zondag 5 januari 2003 @ 13:06:29 #18
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_7717726
Sorry, maar jouw vriendin klinkt mij als niet al te snugger.. en die vriendin van haar al helemaal niet.

misschien beter ?

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 5 januari 2003 @ 13:07:06 #19
37392 ultra
Lega Nord
pi_7717739
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:54 schreef thoth het volgende:
Heeft je vriendin reden om haar vriendin op haar woord te geloven?
Tjah, ze kennen elkaar al van kleins af aan. Zijn nichtjes en hartvriendinnen van elkaar. Kennen elkaar door en door. Delen alles met elkaar enz enz..Je kent het wel. Tussen mij en mijn meisje is het allemaal nog behoorlijk pril, slechts enkele weken, dus de vertrouwensband is wel wat minder. Ik kan best begrijpen dat ze in eerste instantie haar vriendin gelooft, maar nadat ze mijn verhaal heeft gehoord en mijn reacties heeft moeten aanhoren, zou er toch wel een lichtje bij haar moeten gaan branden. Bovendien hadden de 2 dames de laatste tijd ook een beetje ruzie met elkaar...
pi_7717770
Okay in dat geval. wat Angeles hierboven zegt.
  zondag 5 januari 2003 @ 13:10:54 #21
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7717802
quote:
Op zondag 5 januari 2003 13:07 schreef ultra het volgende:

uitleg over lange vriendschap

Ja, dus? Dan nog vind ik het naïef om iemand zó blind te volgen in zoiets. Zelfs al zou ze echt zoiets gezien hebben, wat ik al zei, ze kan het wel compleet verkeerd geïnterpreteerd hebben.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 5 januari 2003 @ 13:14:51 #22
37392 ultra
Lega Nord
pi_7717859
quote:
Op zondag 5 januari 2003 13:03 schreef Angeles het volgende:
Ik vind het sowieso heel erg naïef van je vriendin dat ze dit zonder meer aanneemt. Zelfs al is iemand honderd procent te vertrouwen, en uit dit verhaal blijkt maar weer dat sommige vriendinnen dat zelfs niet zijn, maar al zou dat wel zo zijn, dan nog kan die persoon zich wel vergist hebben, iemand anders voor je vriend hebben aangezien, een situatie verkeerd hebben geïnterpreteerd of totaal hebben opgeblazen, enzovoort, enzovoort. Ik vind het gewoon belachelijk dat ze zo snel haar conclusies trekt. Totaal misplaatste loyaliteit naar die vriendin toe óf grenzeloze goedgelovigheid.

Ik zou in elk geval niet heel hysterisch aan de telefoon/deur gaan hangen als ik jou was, want daarmee maak je jezelf, hoe lullig ook, alleen maar verdacht. Ik zou het zoals al eerder gezegd even laten rusten. Jij hebt geen reden om door het stof te kruipen, doe dat dan ook niet. Jij hebt eerder reden om kwaad te zijn om zoveel onterecht wantrouwen.

Hoogstwaarschijnlijk komt ze vanzelf wel een keer. Als zij gek op je is houdt ze het echt niet vol om - ook al zou ze die vriendin geloven - jouw kant van het verhaal te horen. En dan kun je het altijd rustig uitleggen.

hmmz...Hier heb je eigelijk helemaal gelijk in! Ze zei altijd dat ze inderdaad erg gek op me was (en ik ook zeker wel op haar), dus ik hoop dat ze ook een keer inziet dat ze wel erg impulsief heeft gehandeld en mijn verhaal alsnog wil aanhoren. Zo niet, dan was het toch minder tussen ons dan ik dacht...
  zondag 5 januari 2003 @ 13:17:47 #23
22259 Fogerty
slapende account
pi_7717903
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:28 schreef ultra het volgende:
Ik kwam dr tegen in de kroeg en zegt doodleuk tegen mij dat mijn meisje een ander heeft. Vervolgens heeft ze mijn meisje gebeld en verteld dat ze mij met een ander heeft gezien
WAAAAAAAA niet te geloven! Dat zulke mensen bestaan! Het ergste wat ik in die trant heb meegemaakt is een meisje dat achter mijn vriend aanzat en als ik daar wat over zei verontwaardigd uitriep dat het volslagen onzin was en dat ik ziek in mijn hoofd was dat ik zulke dingen van haar dacht. Later heeft ze (niet tegenover mij natuurlijk ) verklaard dat ze wel degelijk verliefd op hem was

Het hele gebeuren is inmiddels vijf jaar geleden, de vriend van destijds zie ik nooit meer, maar dat kind haat ik nog steeds. En als ik dan dit lees, dit is gewoon nog tien keer ongelooflijker! Ik zou die Debby weleens willen ontmoeten uit pure nieuwsgierigheid, want ik wist tot op heden niet dat er nog ergere mensen konden bestaan als boven beschreven E.

Maar over wat je moet doen: ik ben geneigd mee te gaan met Angeles: je hebt geen reden om door het stof te kruipen. En haar voortdurend bellen werkt waarschijnlijk alleen maar averechts. Misschien is een brief waarin je kalm uitlegt dat het hele verhaal niet waar is en dat je hoopt dat ze je daarin vertrouwt een idee, maar misschien gooit ze in haar huidige woedende toestand die brief wel ongelezen weg.

Misschien maar gewoon afwachten, zodra uitkomt dat het gelul is van die dame is het meteen over met de vriendschap tussen die twee (mag ik toch hopen). En dan komt je vriendin wel weer terug (en mag ze duizend keer sorry zeggen voor het feit dat ze zo weinig vertrouwen in je had ).
Ik kan me wel heel goed voorstellen dat het een hele opgave is om kalm af te wachten, je bent immers gek op haar. Maar iets beters kan ik niet verzinnen

Hieperdepiep hoera!
  zondag 5 januari 2003 @ 13:48:45 #24
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_7718325
quote:

Helemaal mee eens . Laat je niet zo mindfucken door een stel onzekere trutjes.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_7718473
Weet je ik heb zelf in die situatie gezeten eerder en ben naderhand in gaan zien dat hij wel degelijk te vertrouwen was maar die andere niet .
De reden waarom die vriendin dat heeft gedaan kan ik al vertellen , het is een sprong uit angst , zij is bang haar vriendin te verliezen ziet dat wat jij met haar hebt als bedreigend en gaat stoken in de hoop dat haar vriendin daarin meegaat .
Laat het ff allemaal zijn beloop gaan , het is inderdaad het geval dat ze haar langer kent , maar op een gegeven moment zal zij ook beseffen dat er iets niet klopt.
Zorg dat je het niet helemaal afkapt en blijf binnen handbereik. Als zij op het punt komt dat ze beseft wat er allemaal echt gebeurd is dan zal zij je steun hard nodig hebben.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7718758
Blijft het 'probleem' natuurlijk wel dat die 'vriendin' misschien ondertussen gezellig door aan het stoken is. Persoonlijk vind ik het misselijkmakend zoiets. Helemaal omdat je vriendin hiervan nu ook de dupe is omdat ze voor haar gevoel moet kiezen tussen twee mensen die ze allebei wil geloven.

Maar zoals al eerder gezegt: is er een reden om zo 'wantrouwig' te zijn? Ik bedoel, zoiets komt toch vaak niet uit de lucht vallen? Ik ze snel jaloers, maakt ze zich druk over dit soort dingen?

zondag 5 januari 2003 @ 14:30:36 #27
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_7718884
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:20 schreef elbb het volgende:
Blijft het 'probleem' natuurlijk wel dat die 'vriendin' misschien ondertussen gezellig door aan het stoken is. Persoonlijk vind ik het misselijkmakend zoiets. Helemaal omdat je vriendin hiervan nu ook de dupe is omdat ze voor haar gevoel moet kiezen tussen twee mensen die ze allebei wil geloven.

Maar zoals al eerder gezegt: is er een reden om zo 'wantrouwig' te zijn? Ik bedoel, zoiets komt toch vaak niet uit de lucht vallen? Ik ze snel jaloers, maakt ze zich druk over dit soort dingen?

misschien komt et voort uit onzekerheid....zou in mijn ogen ook kunnen.....enk denk dat addicted to jellybeans wel een puntje had.....

offtopic*OMG ik HAAT mensen die stoken...get a life ofzo*

alleen diegenen die afwijken zijn voor altijd groot en oneindig, maar wat is daarvan dan de zin? Want iets dat oneindig is heeft dan toch geen begin?En iets wat niet begint heeft dan toch ook geen einde? Is oneindigheid niets, of is niets oneindig?
  zondag 5 januari 2003 @ 14:32:24 #28
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_7718910
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:30 schreef odinio het volgende:
offtopic*OMG ik HAAT mensen die stoken...get a life ofzo*
Ach ja, die mensen kijken waarschijnlijk teveel GTST.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  zondag 5 januari 2003 @ 14:59:30 #29
37392 ultra
Lega Nord
pi_7719247
quote:
Op zondag 5 januari 2003 14:20 schreef elbb het volgende:

Voor zover ik weet is er geen enkele reden om te wantrouwen. Ze gaf me in eerste instantie ook het gevoel dat ze me vertrouwde. Zoals gezegd, de liefde was nog vrij pril (en dus ook best kwetsbaar), maar we waren allebei wel hoteldebotel in de wolken. Dit komt dus echt helemaal uit de lucht vallen. Wel merkte ik dat ze soms vrij onzeker kon zijn, zich afvroeg waarom ik juist haar zo leuk vond. Dat zal ongetwijfeld ook wel meespelen...
En die ander was ook wel behoorlijk jaloers. Geergerde blikken als we soms iets te intiem waren bij haar bijzijn. Boos weglopen, dat soort dingen. Dus jah, jaloezie van de stoker zal ook ongetwijfeld hebben meegespeeld...
  zondag 5 januari 2003 @ 15:05:19 #30
37392 ultra
Lega Nord
pi_7719320
quote:
Op zondag 5 januari 2003 13:59 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Weet je ik heb zelf in die situatie gezeten eerder en ben naderhand in gaan zien dat hij wel degelijk te vertrouwen was maar die andere niet .
De reden waarom die vriendin dat heeft gedaan kan ik al vertellen , het is een sprong uit angst , zij is bang haar vriendin te verliezen ziet dat wat jij met haar hebt als bedreigend en gaat stoken in de hoop dat haar vriendin daarin meegaat .
Laat het ff allemaal zijn beloop gaan , het is inderdaad het geval dat ze haar langer kent , maar op een gegeven moment zal zij ook beseffen dat er iets niet klopt.
Zorg dat je het niet helemaal afkapt en blijf binnen handbereik. Als zij op het punt komt dat ze beseft wat er allemaal echt gebeurd is dan zal zij je steun hard nodig hebben.
Ik hoop dat het hier ook zo zal lopen. Ik vind haar nog altijd erg leuk. Ik heb de bal bij haar gelegd en zal mij nu voorlopig maar ff stil houden. En nu maar afwachten of ze inziet dat ze toch wel iets te overhaast heeft gehandeld...

[Dit bericht is gewijzigd door ultra op 05-01-2003 18:24]

zondag 5 januari 2003 @ 15:50:48 #31
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7720165
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:05 schreef ultra het volgende:

Draait ze niet bij, dan is mijn oog dus wederom op de verkeerde gevallen

Da's ook wel zo, als ze haar oren zo makkelijk naar dit soort roddelpraat laat hangen voorspelt dat ook niet veel goeds voor de toekomst. Ik hoop ook voor je dat ze bijdraait - en dat ze er iets van leert natuurlijk.
  zondag 5 januari 2003 @ 15:57:15 #32
19597 Skull
Stay hungry!
pi_7720314
quote:
Op zondag 5 januari 2003 12:28 schreef ultra het volgende:
Goed, sinds kort heb ik een zeer verdienstelijke dame bij me. We waren tot gister erg tevreden met elkaar. Want gister dacht een jaloerse vriendin waar ze een beetje ruzie mee heeft de boel te kunnen verzieken. Ik kwam dr tegen in de kroeg en zegt doodleuk tegen mij dat mijn meisje een ander heeft. Vervolgens heeft ze mijn meisje gebeld en verteld dat ze mij met een ander heeft gezien Duidelijke zaak dat hier wordt gestookt....Probleem is alleen dat mijn meisje het niet inziet. Ze gelooft die vriendin van dr op dr woord (ze kennen elkaar al 16 jaar) en denkt dus dat ik vreemd ga. Ze is woedend en heeft alle contacten met mij (voorlopig???) verbroken...Hoe kan ik haar nou duidelijk maken dat het allemaal gelogen is (tis mijn woord tegen het hare)? En hoe haalt iemand het in dr hoofd om zulke acties uit te halen???

Debby, je wordt bedankt. Ik haat je!!!!

Ja sorry hoor maar dan is die dame van je dus helemaal niet zo verdienstelijk. Laat beide idioten verder links liggen, daar heb je helemaal niks aan.
I don't even know what I'm doing here.
pi_7720347
Dat vind ik ook weer een beetje veroordelend hoor misschien is het iemand die wantrouwig is door haar verleden. Ik vind het wel erg makkelijk om alleen naar de oppervlakte te kijken , er zijn ook nog zoiets als gevoelens .
  zondag 5 januari 2003 @ 16:01:48 #34
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7720426
quote:
Op zondag 5 januari 2003 15:58 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dat vind ik ook weer een beetje veroordelend hoor misschien is het iemand die wantrouwig is door haar verleden. Ik vind het wel erg makkelijk om alleen naar de oppervlakte te kijken , er zijn ook nog zoiets als gevoelens .
Da's misschien wel waar, maar dan nog denk ik niet dat een situatie waarin iemand de ander constant beschuldigt zonder ook maar naar het kleinste weerwoord te luisteren zeker op langere termijn redelijk onhoudbaar is. Je hebt zelf ook nog wel je trots en het is nogal pijnlijk om constant van overspel beticht te worden als je je van geen kwaad bewust bent.

Dus deze keer - tja, ik vind het jammer dat het zo gaat, maar als ze bijdraait, prima. Maar als het vaker gebeurt dan mag je ook, vind ik, wel aan jezelf denken en niet alleen hoe zielig het is voor die ander omdat die wantrouwig is geworden door wat dan ook. Daar moet die persoon trouwens toch zelf uitkomen, want dat is een flinke rem op een relatie.

pi_7720472
Ja hallo dit is pas een keer gebeurd begrijp ik uit de post en net in de fase dat je elkaar leert kennen .
Er is ook nog zoiets als vertrouwen opbouwen. Iedereen gaat er maar vanuit dat als je verliefd ben het vertrouwen er meteen is , dat is ook iets wat moet groeien hoor .
  zondag 5 januari 2003 @ 16:06:51 #36
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7720511
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:04 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ja hallo dit is pas een keer gebeurd begrijp ik uit de post en net in de fase dat je elkaar leert kennen .
Er is ook nog zoiets als vertrouwen opbouwen. Iedereen gaat er maar vanuit dat als je verliefd ben het vertrouwen er meteen is , dat is ook iets wat moet groeien hoor .
Ik zei toch ook dat als dit in de toekomst blijft gebeuren, het wel zorgelijk is. Bovendien, het zal best te begrijpen zijn dat ze hem ook niet direct op zijn woord gelooft, maar dat ze elke vorm van contact meteen vermijdt vind ik van haar kant wel wat ver gaan. Er is wel een verschil tussen iemand blindelings vertrouwen en iemand niet eens meer de kans geven om een weerwoord te geven tegen beschuldigingen.
pi_7720567
Je kan het ook zien juist dat ze veel om hem geeft en heel erg gekwetst is en waarschijnlijk gewoon tijd nodig heeft .
  zondag 5 januari 2003 @ 16:13:54 #38
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7720626
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:10 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Je kan het ook zien juist dat ze veel om hem geeft en heel erg gekwetst is en waarschijnlijk gewoon tijd nodig heeft .
Nou ja, 't zal wel. Ik vind het in elk geval een beetje jammer dat ze helemaal niets van hem wil weten. Het lijkt mij voor haar ook niet leuk om er na verloop van tijd achter te komen dat ze voor niets zo gekwetst is geweest (of zich gekwetst heeft gevoeld door de verkeerde).

Ik heb zoiets gelukkig nooit meegemaakt, maar ik kan me niet goed voorstellen dat ik dan zomaar de deur achter me dicht zou trekken en niks meer zou laten horen zonder dat ik wist waar ik werkelijk aan toe was.

zondag 5 januari 2003 @ 16:27:24 #39
37392 ultra
Lega Nord
pi_7720893
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:13 schreef Angeles het volgende:

[..]

Nou ja, 't zal wel. Ik vind het in elk geval een beetje jammer dat ze helemaal niets van hem wil weten. Het lijkt mij voor haar ook niet leuk om er na verloop van tijd achter te komen dat ze voor niets zo gekwetst is geweest (of zich gekwetst heeft gevoeld door de verkeerde).

Ik heb zoiets gelukkig nooit meegemaakt, maar ik kan me niet goed voorstellen dat ik dan zomaar de deur achter me dicht zou trekken en niks meer zou laten horen zonder dat ik wist waar ik werkelijk aan toe was.

Ik snap ook echt niet dat iemand dat gelijk als een feit beschouwt zonder het ff uit te zoeken of het ook echt waar is. Dat had ik zeker niet van haar verwacht. Maar goed, ze vermijdt elk contact en ik kan jullie wel verzekeren dat zo`n situatie zwaar kut is (maar dat kunnen jullie vast wel voorstellen). Woede, frustraties, machteloosheid....gadverdamme! Helemaal ook kut omdat we het allemaal nog aan het opbouwen waren....
Lastig ook om die telefoon die hier zo uitdagend voor me ligt onberoerd te laten...
  zondag 5 januari 2003 @ 16:31:57 #40
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7721005
Nou ja, ik denk wel dat ze op een gegeven moment gewoon wel weer naar je toe komt. Dit is haar eerste reactie, kwaad, geschokt, zonder verder na te denken. Op een gegeven moment gaat ze zich toch dingen afvragen en dan gaat ze dat verhaal van die vriendin denk ik ook wel wat kritischer bekijken. Ik kan me niet voorstellen dat ze er altijd zo over blijft denken als nu, want dat gaat dan toch knagen - en ik mag HOPEN ook bij die vriendin.

Want stel dat ze haar blijft geloven, dan zal zij toch ook wel heel erg verdrietig zijn en het moet toch wel een keiharde vriendin zijn die dat dan nog allemaal blijft volhouden en verder leeft alsof er niks aan de hand is. Niet dat ze het allemaal zal opbiechten, maar op een bepaald moment denk ik wel dat er ook bij haar iets gaat knagen en dat ze minder sterk wordt in het volhouden van haar verhaal.

pi_7721151
Geloof me iemand die zoiets speelt valt door de mand .
Zo iemand kan haar verhaal niet lang volhouden zonder het geloofwaardig te laten lijken , dan is er iets wat zegt dit klopt niet aan het verhaal en dan komen de vragen .
Eerst is het de schok , kwaad en weg willen en dan is het horen van beide kanten omdat je toch wil weten wat waar en niet waar is en daaruit zal ze haar beslissing maken.
  zondag 5 januari 2003 @ 16:42:07 #42
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_7721240
Ik zou persoonlijk zelf een briefje schrijven, met daarin alles hoe jij denkt hoe het gegaan is.

Nou ben ik ook meer het type, ik pak mijn pen en ik schrijf, maar goed of ze het leest, is ten tweede.

succes iig.

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zondag 5 januari 2003 @ 16:46:21 #43
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_7721317
Ik vraag me toch echt heel dringend af wat zo'n meisje (die zogenaamde beste vriendin) nou bezielt. Als je je vriendin zo ontzettend verdrietig ziet door jouw toedoen, wat denk je dan? Denk je dan: gôh, dat heb ik lekker voor elkaar? Geniet je dan van het feit dat je je vriendin weer lekker helemaal voor jezelf hebt, ondanks haar gebroken hart? Blijf je dan gewoon stug je verhaal volhouden, al weet je dat door jouw schuld twee mensen onterecht uit elkaar zijn?

En stel dat het haar lukt, dat meisje krijgt dan ooit heus wel weer een nieuwe vriend. Begint ze dan vrolijk van voren af aan of verzint ze dan gewoon weer iets anders om ze uit elkaar te krijgen?

Echt hoor, ik hoop zoooooo dat die vriendin van de topicstarter haar doorkrijgt en haar zo keihard DUMPT, want zo iemand verdient echt zo'n goede vriendschap niet!!

pi_7721411
quote:
Op zondag 5 januari 2003 16:46 schreef Angeles het volgende:
Ik vraag me toch echt heel dringend af wat zo'n meisje (die zogenaamde beste vriendin) nou bezielt. Als je je vriendin zo ontzettend verdrietig ziet door jouw toedoen, wat denk je dan? Denk je dan: gôh, dat heb ik lekker voor elkaar? Geniet je dan van het feit dat je je vriendin weer lekker helemaal voor jezelf hebt, ondanks haar gebroken hart? Blijf je dan gewoon stug je verhaal volhouden, al weet je dat door jouw schuld twee mensen onterecht uit elkaar zijn?
Ja en het kan nog erger ook. Niet alleen zou je je vriendin weer exclusief voor jezelf hebben maar je kan ook nog een troostende schouder bieden en jezelf helemaal goed voelen.

Vergis je niet in de egoistische aard van de mens, die kan vreselijk diep gaan.

pi_7721415
Dit is ook geen vriendschap , maar het kost tijd om te zien dat zoiets wat zo gewoon is toch niet is zoals het is .
Bij mij was het iemand waarbij ik dagelijks in de therapie zat en toch veel toevertrouwde en als je net iemand anders kent , geloof je gewoon eerst degene die je langer kent .
  zondag 5 januari 2003 @ 16:58:45 #46
37392 ultra
Lega Nord
pi_7721564
tjah...Spoort dat kind wel. Ik voel me er ook behoorlijk kut door. Dat het stuk loopt omdat het niet klikt, dat kan gebeuren. Maar het klikte gewoon erg goed tussen ons en dan komt er weer zo`n droeftoeter de boel verzieken

Bedankt voor de tips en de steun allemaal. Ik moet me ff nuttig maken voor de maatschappij, ff wat voor de studie doen. Dat moet helaas ook gebeuren....

zondag 5 januari 2003 @ 20:56:50 #47
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_7725804
vage tip wat ineens in me opkomt:
ze moet toevallig dit topic van jouw lezen.

(ga nou niet tegen dur zeggen dat ze het moet lezen, ze moet er op een andere manier achterkomen, zonder jouw enzo)

Drugs are good mkay?
pi_7728902
quote:
Op zondag 5 januari 2003 20:56 schreef Party_P het volgende:
vage tip wat ineens in me opkomt:
ze moet toevallig dit topic van jouw lezen.

(ga nou niet tegen dur zeggen dat ze het moet lezen, ze moet er op een andere manier achterkomen, zonder jouw enzo)

Wat is haar nummer? gaan we haar met zijn alle een smsbom sturen met de url van dit topic
pi_7729108
quote:

Je komt haar echt nog wel tegen 1 dezer dagen

Lambo of Rekt
  zondag 5 januari 2003 @ 23:16:48 #50
25463 GeaK
Save the world lose the girl
pi_7729128
quote:
I like your style
- TODAYS EMPIRES, TOMORROWS ASHES -
pi_7769476
En hoe is het afgelopen ultra?
pi_7779871
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 00:37 schreef 666angel het volgende:
En hoe is het afgelopen ultra?
Het was een prachtige aflevering van Goede Tijden Slechte Tijden geweest. De stofwolken zijn inmiddels opgetrokken en er zijn nu wel twijfels over de woorden van die vriendin. Ze laat ook merken dat ze nog altijd stapelgek op me is. Daar is gelukkig niks aan veranderd. Maar ze wil ook wel graag de waarheid boven water hebben. Daarom wil ik ook graag wat woorden wisselen met die vriendin van dr, maar die is zo goed als onbereikbaar....
pi_7780019
Ik denk dat dat wel goedkomt. Ze gelooft in elk geval niet meer zo muurvast in dat verhaal van die vriendin, ik denk dat die het dan ook niet meer zo lang volhoudt om de boel zo te belazeren!
  donderdag 9 januari 2003 @ 09:18:43 #54
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_7792633
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 16:45 schreef ultra het volgende:

[..]

Maar ze wil ook wel graag de waarheid boven water hebben. Daarom wil ik ook graag wat woorden wisselen met die vriendin van dr, maar die is zo goed als onbereikbaar....

Dat begrijp ik, ze weet dat als er een woordenwisseling komt dat ze door de mand valt.
Dus zij houdt een "communication silence" om het onvermijdbare nog een beetje uit te stellen.
"Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel".
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')