Ken je het als je wil uitzieken en lekker luieren en dat stemmetje in je zegt ga naar buiten en je dan t gevecht met jezelf aan gaat?quote:
Nee stemmetje zegt tegen mij blijf thuis en zoek geen contact met mensenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ken je het als je wil uitzieken en lekker luieren en dat stemmetje in je zegt ga naar buiten en je dan t gevecht met jezelf aan gaat?
Ik wil ook dat stemmetjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee stemmetje zegt tegen mij blijf thuis en zoek geen contact met mensen
Is geen excuus om te missenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit mag ook niet
Friendzone avondje dus? Geen enkele normale vrouw doet dit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb zo voetbaltoernooi met de bois en met wat girls
Wij zijn ook niet normaalquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Friendzone avondje dus? Geen enkele normale vrouw doet dit.
Net terug van Scheveningen.quote:
Jij bent de hele week volgens mij al koekjes aan het bakkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net terug van Scheveningen.
Zo wat koekjes bakken en even game uit spelen.
4de lading inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent de hele week volgens mij al koekjes aan het bakken
Wat een dikkiequote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent de hele week volgens mij al koekjes aan het bakken
Die moeten niet al te moeilijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat de leiding daar weer anders over denkt.
Voor jou weinig verschil natuurlijk, paar lettertjes.quote:
Nou en, voetbal is in ieder geval iedere keer weer spannendquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Voetbalgeneuzel -----> alle vrouwen droog en weg.
Vrouwen ook wel immer hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou en, voetbal is in ieder geval iedere keer weer spannend
Goed dat je even de grap uitlegt hampelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Voor jou weinig verschil natuurlijk, paar lettertjes.
I.p.v. Allah Alaaf schreeuwen
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed dat je even de grap uitlegt hampel
Haha goeiequote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:07 schreef Rozevla het volgende:
Ik zie hier alleen maar klinkklare onzin voorbij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |