Ken je het als je wil uitzieken en lekker luieren en dat stemmetje in je zegt ga naar buiten en je dan t gevecht met jezelf aan gaat?quote:
Nee stemmetje zegt tegen mij blijf thuis en zoek geen contact met mensenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ken je het als je wil uitzieken en lekker luieren en dat stemmetje in je zegt ga naar buiten en je dan t gevecht met jezelf aan gaat?
Ik wil ook dat stemmetjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee stemmetje zegt tegen mij blijf thuis en zoek geen contact met mensen
Is geen excuus om te missenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit mag ook niet
Friendzone avondje dus? Geen enkele normale vrouw doet dit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb zo voetbaltoernooi met de bois en met wat girls
Wij zijn ook niet normaalquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Friendzone avondje dus? Geen enkele normale vrouw doet dit.
Net terug van Scheveningen.quote:
Jij bent de hele week volgens mij al koekjes aan het bakkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net terug van Scheveningen.
Zo wat koekjes bakken en even game uit spelen.
4de lading inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent de hele week volgens mij al koekjes aan het bakken
Wat een dikkiequote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent de hele week volgens mij al koekjes aan het bakken
Die moeten niet al te moeilijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat de leiding daar weer anders over denkt.
Voor jou weinig verschil natuurlijk, paar lettertjes.quote:
Nou en, voetbal is in ieder geval iedere keer weer spannendquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Voetbalgeneuzel -----> alle vrouwen droog en weg.
Vrouwen ook wel immer hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou en, voetbal is in ieder geval iedere keer weer spannend
Goed dat je even de grap uitlegt hampelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Voor jou weinig verschil natuurlijk, paar lettertjes.
I.p.v. Allah Alaaf schreeuwen
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed dat je even de grap uitlegt hampel
Haha goeiequote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:07 schreef Rozevla het volgende:
Ik zie hier alleen maar klinkklare onzin voorbij komen
Sla hem voor zijn kaolo ma pampa danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:09 schreef SideEffect het volgende:
Zit een koelie voor mij onbeschaamd selfies te nemen met mij op de achtergrond wtf
Moet kunnenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:09 schreef SideEffect het volgende:
Zit een koelie voor mij onbeschaamd selfies te nemen met mij op de achtergrond wtf
Is een dikwijfquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sla hem voor zijn kaolo ma pampa dan
Vraag je hardop af waarom het in de bus ruikt naar bakkeljauw. En dan haar aan blijven kijken tot ze de hint snapt dat je een opmerking maakt over haar vieze puni.quote:
Dat maakt de pics juist mooier tochquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Betrek mij niet bij je hoerenpics
Waar ben je?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:09 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vraag je hardop af waarom het in de bus ruikt naar bakkeljauw. En dan haar aan blijven kijken tot ze de hint snapt dat je een opmerking maakt over haar vieze puni.
meest accurate vaginavisgeurquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vraag je hardop af waarom het in de bus ruikt naar bakkeljauw. En dan haar aan blijven kijken tot ze de hint snapt dat je een opmerking maakt over haar vieze puni.
WATquote:
Boeit datquote:
Zulke honden en hun baasjes zouden ze vroeger op de boot naar Australië hebben gezetquote:
Vroeger was alles beter dus hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zulke honden en hun baasjes zouden ze vroeger op de boot naar Australië hebben gezet
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:31 schreef Catkiller het volgende:
Hey wat leuk dat je er bent.
Haha sarcasme doei.
jezusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:31 schreef Catkiller het volgende:
Hey wat leuk dat je er bent.
Haha sarcasme doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |