Ik vermoed dat juist mensen met een hele nare ervaring (zelf of in hun omgeving) het 'slachtoffer' in Franny zien en/of Tim als 'dader' , en dat kan ik dan wel weer begrijpen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:45 schreef Alocanda het volgende: [..] Ze hoefde zich niet te melden bij het crisiscentrum ze heeft zelf contact opgenomen. Ook een dagopname is op vrijwillige basis dus ze heeft gewoon de keuze wat ze deed. Ik begin een beetje allergisch te reageren op mensen die arme zielige Franny als slachtoffer blijven zien.
Haar boomhutplan was al veel eerder, nog voor de silo 1/2 af was, waar ze ook de bovenverdiepien van wilde hebben tot haar boomhut af zou zijn , gelijk in die begon ze ook te zeiken over een varkenquote:
Even een opmerking...Kan deze Franny en Tim discussie niet in een apart topic? Begint nu vervelend te worden....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vermoed dat juist mensen met een hele nare ervaring (zelf of in hun omgeving) het 'slachtoffer' in Franny zien en/of Tim als 'dader' , en dat kan ik dan wel weer begrijpen.
dat ook, ik zie tim ook niet zo zeer als dader, maar ook iemand die gecorrigeerd moet worden in omgang met anderequote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vermoed dat juist mensen met een hele nare ervaring (zelf of in hun omgeving) het 'slachtoffer' in Franny zien en/of Tim als 'dader' , en dat kan ik dan wel weer begrijpen.
Ieder huisje heeft zijn kruisje. We leven in een tijd dat je niet met een zware last hoeft rond te lopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat dus is echt hetze tegen tim dus hup tim eruit en klaarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:52 schreef Mohitah het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 2 maart 2019 11:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit als slachtoffer gezien. Ze speelt mij te vaak het zielige meisje terwijl ze juist vaak de aanstichter is van ruzie enz. En ook alles bij elkaar liegt,
Lekker bezig Frannyquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Even een opmerking...Kan deze Franny en Tim discussie niet in een apart topic? Begint nu vervelend te worden....
Poepie doepie, ballie ballie. Dick pik.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:52 schreef DKUp het volgende:
Na seks en drama nu telkens het kleuterniveau van Jens en Mylène
Ja graag. Ik laat me ook steeds verleiden tot reactie maar ben er ook zooooooooooo klaar mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Even een opmerking...Kan deze Franny en Tim discussie niet in een apart topic? Begint nu vervelend te worden....
dat kan maar is wel hot itemquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja graag. Ik laat me ook steeds verleiden tot reactie maar ben er ook zooooooooooo klaar mee.
Ik begin die griet er steeds meer door te 'haten' en hem vond ik al een lul.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja graag. Ik laat me ook steeds verleiden tot reactie maar ben er ook zooooooooooo klaar mee.
Vreselijk gewoonquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:55 schreef BarryOSeven het volgende:
Stream 1 is al een uur niet te kijken door kleuters.
Ik vraag me serieus af, zonder je af te vallen , hoe je dan goed kan praten of vinden hoe tim met haar omgaat , en ik heb het niet specifiek over dat sex gebeurenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:52 schreef Mohitah het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 2 maart 2019 11:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit als slachtoffer gezien. Ze speelt mij te vaak het zielige meisje terwijl ze juist vaak de aanstichter is van ruzie enz. En ook alles bij elkaar liegt,
omdat franny daarom vraagt ze wentelt zich er zo graag in.. iedereen nu op tim en ze komt er weer mee weg.... nee zeggen en te graag ontvangen is maar voorbeeld ervanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af, zonder je af te vallen , hoe je dan goed kan praten of vinden hoe tim met haar omgaat , en ik heb het niet specifiek over dat sex gebeuren
Der zijn meer uitingen van tim naar franny waarvan ik denk ...eh???
ja is ook lekker bezig. alleen het kinderachtige van franny erom heenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Jens is ook wel lekker bezig nu...Gisteren ook al bezig met straten..
Nog erger met dat "gekir" en gepoep.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poepie doepie, ballie ballie. Dick pik.
Tranny doet ook mee.
Ja echt he, en iedere week wel een paar keerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:04 schreef espri het volgende:
His verwacht veel te veel van Chris, ze doet of ze getrouwd zijn zeg..
Alleen maar ruzie mag ook niet van Hiske, dus tjaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:04 schreef ndid het volgende:
Hiske: Er wordt altijd lief en aardig tegen een ander gedaan
ja rare vriendschap zijn onafscheidelijk ... raar gesprek was ook het gesprek over hiske haar date cris probeerde uit haar hoofd te pratenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, en iedere week wel een paar keer
Er moeten zoveel mensen naar huisquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:06 schreef espri het volgende:
Tijd dat His naar huis gaat, kan Chris zich nog ontplooien.
veel plezier daarquote:
Ja, ik weet ook niet echt wat ik van die twee moet vinden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja rare vriendschap zijn onafscheidelijk ... raar gesprek was ook het gesprek over hiske haar date cris probeerde uit haar hoofd te praten
Precies maar Hiske weet ook datz e naast cris niemand heeft daarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet echt wat ik van die twee moet vinden.
Persoonlijk vind ik dat ze Chris claimt
Chris vindt dat ze veel met elkaar optrekken
Hiske vindt weer van niet.
mij ook niet blijf lekker in de cossquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit er niet eindeloos over te zemelen, dus mij zul je er niet zien.
Uiteraardquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mij ook niet blijf lekker in de coss
Die is toe aan een next step 😇quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:08 schreef ndid het volgende:
Hiske: Het is dat we sigaretjes roken en samen in een huisje slapen.
Nee, klopt, daarom zou ik het wel eens willen zien wat er met haar gebeurd als Chris naar huis gaatquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Precies maar Hiske weet ook datz e naast cris niemand heeft daar
Die wast dan ook vaak genoeg af.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dacht Jessie wast keer af nee roeren in een pannetje koffie
Hier precies zoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dacht Jessie wast keer af nee roeren in een pannetje koffie
ow ligt t niet alleen aan mijquote:
Gras of grassquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Volgende week komt er 225m2 gras, zegt Tim
quote:
Wat heerlijk voor de geitjes.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Volgende week komt er 225m2 gras, zegt Tim
franny naar huis kanz e bassie adriaan gaan kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:16 schreef Mylene het volgende:
Bij de gelegde straatjes komen plantjes ernaast hoor ik Tim zeggen.
Tim mag van mij ook blijven![]()
.
kruiert al dagen stenen enzoquote:
Jut en Jul. Wordt je ook moe van hoor van die 2quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
twee zeur mutsen on stream
Voegen totaal niets toe geen steen gelegd nietsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:22 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Jut en Jul. Wordt je ook moe van hoor van die 2
Wat heb jij toch met fysiek werk. Er zijn meerdere manier om te werken, en Merel doet absoluut haar deel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die twee mutsen samen met merel doen echt gehele dag niets.. zijn te mooi om mee te helpen bijvb met straten
gaat om het mee helpen.. die twee doen niet anders als in huisje gluren naar buiten en praten kraaltjes rijgen.. merel doet aan zelfverrijking op de pc . wacht ze plottert somsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met fysiek werk. Er zijn meerdere manier om te werken, en Merel doet absoluut haar deel.
Fysiek werk is niet de enige manier van werken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die twee mutsen samen met merel doen echt gehele dag niets.. zijn te mooi om mee te helpen bijvb met straten
en even voor duidelijkheid icters en mensen op kantoor werken net zo hard in mijn optiek..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met fysiek werk. Er zijn meerdere manier om te werken, en Merel doet absoluut haar deel.
ja en wat doen his en cris? geheel weinig tot nietsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Fysiek werk is niet de enige manier van werken.
En zeker Merel doet echt haar deel wel. Haalt er zelfs geld voor de bv mee binnen.
niet mijn post uit verband trekken skeetquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En zeker Merel doet echt haar deel wel. Haalt er zelfs geld voor de bv mee binnen.
Merel is indd heel goed bezig de laatste tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:31 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, Timothy over zijn verleden .....![]()
[ afbeelding ]
Tim en Dave in gesprek - 28 februari 2019.
x73dxv5
Het is maar door welke bril je het bekijktquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:37 schreef QuarterBack het volgende:
Waldorfina en Steadlerina, kijke kijk nix doen, commentaar leveren is ook werken
[ afbeelding ]
Zoals altijd ....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:37 schreef QuarterBack het volgende:
Waldorfina en Steadlerina, kijke kijke nix doen, commentaar leveren is ook werken
[ afbeelding ]
Een pikzwartequote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:38 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is maar door welke bril je het bekijkt
zon schijnt soms dus kan je soms je zonnebril opquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:38 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is maar door welke bril je het bekijkt
Maar dan ook alleen in de periode vlak voor de stemmingquote:
Somsquote:
nou hij krijgt echt veel stemmenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:41 schreef Alocanda het volgende:
Tim denk Eric, Jessie, Chris op de bank.
En als de nieuwe bewoners net binnen zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan ook alleen in de periode vlak voor de stemming
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
En als de nieuwe bewoners net binnen zijn
Zeker ja, kan hij weer de hele week rondjes lopenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
Tim gaat voor een grote verrassing komen dinsdag
Lekker voor hemquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
of wijquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
Bluh Speeches.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:42 schreef Ranah het volgende:
tim maakt een mooie speech, speciaal voor team nutteloos en daarna een speech voor erik
en verder over jessie en zijn eigen harde werken
hoop dat er filmpje van komt ga t missenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bluh Speeches.
Ik hoop niet dat er een speech gaat komen voor elke stem die Tim zelf krijt, dan zitten we woensdag nog naar de stemming te kijken.
en de manier waarop hij eet smaakt met mond open echte tafel manierenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:47 schreef QuarterBack het volgende:
Uitgehongerd beest, zit vast weinig voedingswaarden in zijn eten, dit 5x per zo moeten doen
[ afbeelding ]
Eénzijdig dieet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:47 schreef QuarterBack het volgende:
Uitgehongerd beest, zit vast weinig voedingswaarden in zijn eten, dit 5x per zo moeten doen
[ afbeelding ]
Precies.....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan ook alleen in de periode vlak voor de stemming
eten vaak hamburgers daar ook eenzijdigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:51 schreef QuarterBack het volgende:
Erik is lekker bezig, iedereen moet lekker doe wat 'ie leuk vind is zijn mening ook
[ afbeelding ]
Hij gelooft ook nog in sprookjes denk ik.....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:41 schreef Alocanda het volgende:
Tim denkt Eric, Jessie, Chris op de bank.
net als frannie die bassie adriaan kijkt met de plaaggeestquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij gelooft ook nog in sprookjes denk ik.....
hmmmmm ik ruik het gewoon als ik er naar kijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:51 schreef QuarterBack het volgende:
Erik is lekker bezig, iedereen moet lekker doe wat 'ie leuk vind is zijn mening ook
[ afbeelding ]
1 voor Timquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:53 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop op,enkel publieksstemmen voor Tim. Ja, ik weet het...ijdele hoop
en 1 voor jessie top lijstquote:
Ik hoop idd ook voor Franny........Kan ze weer gaan miepen....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
1 voor Tim
1 voor frannie
en 1 voor klotus
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
1 voor Tim
1 voor frannie
en 1 voor klotus
Dat is maar de vraag. Want ze hebben het ook over kunstgras gehad volgens mijquote:
van mij mag franny ook naar huisquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop idd ook voor Franny........Kan ze weer gaan miepen....
het wordt niet op prijs gesteld dat mijn post verandert wordt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en 1 voor jessie top lijst
Goed plan, als iedereen dat nu doet gaat die van mij op JEssie heeft hij er ook 1quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:53 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop op,enkel publieksstemmen voor Tim. Ja, ik weet het...ijdele hoop
ga ook op jessieal twijfel ik wil franny ook graagquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed plan, als iedereen dat nu doet gaat die van mij op JEssie heeft hij er ook 1
daar reken ik ook op van jensquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Tim denkt dat Jens en hij dikke vrienden zijn, maar dinsdag zou hij zomaar een mes in de rug kunnen krijgen van Jens...
Klinkt fantastischquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Tim denkt dat Jens en hij dikke vrienden zijn, maar dinsdag zou hij zomaar een mes in de rug kunnen krijgen van Jens...
en stel je voor dat tim dan blijft...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ook en kan niet wachten om die smoel van Timoteef te zien, die nog echt denkt dat die niet op de bank komt. Hebben Jessie en Mylene al gesproken inmiddels anders zou die misschien weer (deels) terug kunnen switchen naar Tim ookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar reken ik ook op van jens
Foutjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
het wordt niet op prijs gesteld dat mijn post verandert wordt.
T zou wel kunnen, een 2e secretaresse dan voor onder t bureauquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Als die Franny Directiesecretaresse is, is mijn papegaai een geit..........
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:02 schreef pecla het volgende:
[..]
T zou wel kunnen, een 2e secretaresse dan voor onder t bureau
Nee hoor. Het is gewoon een gesprek tussen een lerares en één van haar leerlingen........quote:
Zie dat niet meer gebeuren...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:04 schreef Ranah het volgende:
een dag voor de stemming een nieuwe inwoner, dat zou wel leuk zijn
tim is benieuwd welke mening die dan heeft
jens: 3 stemmen voort tim erbij met : je hebt nog 24 uur
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon een gesprek tussen een lerares en één van haar leerlingen........
ik erger me helemaal aan his. punt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik erger me steeds kapot aan Hiske dat ze haar mond volpropt en dan gaat praten.
[ afbeelding ]
ja en maar weinig tot niets doen gehele dagquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik erger me helemaal aan his. punt.
ze gaat nu een trui verknoeien plotteren geloof ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en maar weinig tot niets doen gehele dag
Voor Haar zelf zekerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze gaat nu een trui verknoeien plotteren geloof ik
erna uren uit hijgenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze gaat nu een trui verknoeien plotteren geloof ik
nog steeds is al dagenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:15 schreef Ranah het volgende:
erik is er al 2 maanden zat van, hij wil nu weer weg
nee nee, dat kan maar zo per uur wisselenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nog steeds is al dagen
Heb het idee dat de inwoners amper op hem gaan stemmen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:18 schreef sjampoeh het volgende:
Erik is een vrije vogel, die moet je niet te lang opsluiten![]()
Hij wil gewoon lekker zuipen wanneer t uitkomt en een petertje
heeft wel mee geholpen met stratenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:20 schreef Mohitah het volgende:
Ben die Mylene ook al kotsbeu hoor, en ze voegt ook niks toe.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:21 schreef Ranah het volgende:
spinmeneer vindt het helemaal niet interessant, ze zitten helemaal niet in de buurt of zo
hiske belde een zaak bij zuidhorn waar ze vroeger zelf gespind had
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:22 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Ik vind His een verademing daar
Met haar intellect en moraal kompas een fris tegengeluid daar
De enige reden dat ik soms nog ff wil kijken
Die mooie bos rode haren, wapperend in de wind
Die natgespuugde sjaal voor haar sensuele mond
Het opwindende gehijg als ze als een elfje over het terrein loopt
De diepe vragen die getuigen van haar intense interesse in de medebewoners
En tenslotte haar onzelfzuchtige arbeids ethos.
Werken tot je erbij neervalt
Ja His is een toppertje
/sarcasm hoop ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:22 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Ja His is een toppertje
haha je eerste zinnenzette mij even op verkeerde beenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:22 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Ja His is een toppertje
Ja ok dan. Maar dan nog ben ik dr kotsbeu.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heeft wel mee geholpen met straten
Ja His is een toppertje
Ja His is een toppertje
moet ik 112 bellen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:22 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Ja His is een toppertje
Johan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:22 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Ja His is een toppertje
Merel ben ik ook kotsbeuquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:24 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel wil gewoon om de 2 weken post, nu!
kneiter boeiendquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:25 schreef Ranah het volgende:
adje: iedereen is vet bezig zo voor de stemmingen, schijnheiligen
het maakt hiske geen ruk uit wat er gaat gebeuren
Nee, maar ondertussen gaat ze iedereen af wat ze gaan doen,quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:25 schreef Ranah het volgende:
Ze heeft zo'n jaren 40 kopje..............quote:
Ja His is een toppertje
Onbegrijpelijk dat mensen erin blijven trappen. Fool me once shame on you. ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:27 schreef ndid het volgende:
Adriaan: Ik vind het zo raar, de laatste week doet 'ie zijn best, de ideale schoonzoon, maar na de stemmingen is hij weer Timtim
Hiske zegt iets over dat hij zich misschien nu wel verbeterd heeft
Adriaan: hij verbeterd zichzelf elke keer voor de stemmingen.
gisteren alquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:28 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit en Shell weer maatjes en knuffelen.
ja, ik zag dat bij romy ook vaakquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n jaren 40 kopje..............
Hiske weet dat ze toch veilig is.........Altijd veilig is zeg maar....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:25 schreef Ranah het volgende:
Ja His is een toppertje
Geef Erik een krat bier per dag en die man doet alles voor je...........quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:32 schreef Bestweldonker het volgende:
A3 kan zich opladen omdat hij iets in het vooruitzicht heeft. Hij denkt dat Erik dat mist, Erik loopt doelloos rond.
En net zegt ze drie op Jessiequote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:37 schreef pollewop77 het volgende:
Shelley gaat misschien 1 stem op Gerrit doen, om hem te waarschuwen?
Zoals ik het begreep had daarover iets in haar post gestaan, en was dat de reden dat ze vannacht slecht heeft geslapen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Wat nu weer
Merel weet hoe grof ze af en toe kan doen met drank op.
Ze gaat er nog maar 1 of 2 doen
Dank je. Eerlijk gezegd heb ik Merel nooit grof gehoord. Of scheldend.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:41 schreef ndid het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep had daarover iets in haar post gestaan, en was dat de reden dat ze vannacht slecht heeft geslapen.
Dank je DGKquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit fragment even opgezocht en gemonteerd. van afgelopen dinsdag,
waar Jens en Gerrit in de boot Jessie dronken voeren. Jessie maakt
trouwens al een bezopen indruk ......![]()
[ afbeelding ]
Jessie gaat weer drinken - 26 februari 2019.
x73e4tm
ook al zo'n hangwijfquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Vieze vlekken al op de bank
[ afbeelding ]
Niet mee gekregen ik hoorde haar wel zeggen dat ze zichzelf lelijk en dik vond en nog een hele riedel er achter aanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:50 schreef Mjelleke het volgende:
Ik denk dat Shelly echt gaat verdelen. En dat Jessie iets tegen merel heeft gezegd. Hoorde hem straks iets zeggen en toen ging t helemaal fout... en meteen een SL. Want vanaf dat ment heb ik ze niet meer samen gezien en was ze chagrijnig. En als Eric ballen heeft gaat die uit zich zelf weg.
Die Shelley is al net zo'n dom ding als Franny....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:01 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrit en Shelly lebberen een beetje aan elkaar
Bedoel je dat ophalen van die snot van Franny?quote:
Straks slaat ze zichzelf weer " op " haar kopquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die Shelley is al net zo'n dom ding als Franny....
Mag het allemaal niet meer horen....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:09 schreef juul. het volgende:
[..]
Straks slaat ze zichzelf weer " op " haar kop
Beter, kan het schuim er ook geen toestand meer van makenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag het allemaal niet meer horen....
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bedoel je dat ophalen van die snot van Franny?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |