Ik vermoed dat juist mensen met een hele nare ervaring (zelf of in hun omgeving) het 'slachtoffer' in Franny zien en/of Tim als 'dader' , en dat kan ik dan wel weer begrijpen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:45 schreef Alocanda het volgende: [..] Ze hoefde zich niet te melden bij het crisiscentrum ze heeft zelf contact opgenomen. Ook een dagopname is op vrijwillige basis dus ze heeft gewoon de keuze wat ze deed. Ik begin een beetje allergisch te reageren op mensen die arme zielige Franny als slachtoffer blijven zien.
Haar boomhutplan was al veel eerder, nog voor de silo 1/2 af was, waar ze ook de bovenverdiepien van wilde hebben tot haar boomhut af zou zijn , gelijk in die begon ze ook te zeiken over een varkenquote:
Even een opmerking...Kan deze Franny en Tim discussie niet in een apart topic? Begint nu vervelend te worden....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vermoed dat juist mensen met een hele nare ervaring (zelf of in hun omgeving) het 'slachtoffer' in Franny zien en/of Tim als 'dader' , en dat kan ik dan wel weer begrijpen.
dat ook, ik zie tim ook niet zo zeer als dader, maar ook iemand die gecorrigeerd moet worden in omgang met anderequote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik vermoed dat juist mensen met een hele nare ervaring (zelf of in hun omgeving) het 'slachtoffer' in Franny zien en/of Tim als 'dader' , en dat kan ik dan wel weer begrijpen.
Ieder huisje heeft zijn kruisje. We leven in een tijd dat je niet met een zware last hoeft rond te lopen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat dus is echt hetze tegen tim dus hup tim eruit en klaarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:52 schreef Mohitah het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 2 maart 2019 11:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit als slachtoffer gezien. Ze speelt mij te vaak het zielige meisje terwijl ze juist vaak de aanstichter is van ruzie enz. En ook alles bij elkaar liegt,
Lekker bezig Frannyquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Even een opmerking...Kan deze Franny en Tim discussie niet in een apart topic? Begint nu vervelend te worden....
Poepie doepie, ballie ballie. Dick pik.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:52 schreef DKUp het volgende:
Na seks en drama nu telkens het kleuterniveau van Jens en Mylène
Ja graag. Ik laat me ook steeds verleiden tot reactie maar ben er ook zooooooooooo klaar mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Even een opmerking...Kan deze Franny en Tim discussie niet in een apart topic? Begint nu vervelend te worden....
dat kan maar is wel hot itemquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja graag. Ik laat me ook steeds verleiden tot reactie maar ben er ook zooooooooooo klaar mee.
Ik begin die griet er steeds meer door te 'haten' en hem vond ik al een lul.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja graag. Ik laat me ook steeds verleiden tot reactie maar ben er ook zooooooooooo klaar mee.
Vreselijk gewoonquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:55 schreef BarryOSeven het volgende:
Stream 1 is al een uur niet te kijken door kleuters.
Ik vraag me serieus af, zonder je af te vallen , hoe je dan goed kan praten of vinden hoe tim met haar omgaat , en ik heb het niet specifiek over dat sex gebeurenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 11:52 schreef Mohitah het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 2 maart 2019 11:49 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit als slachtoffer gezien. Ze speelt mij te vaak het zielige meisje terwijl ze juist vaak de aanstichter is van ruzie enz. En ook alles bij elkaar liegt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |